What the....?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_inhoud_kwijt__.html
Wacht, wat
quote:
Wat onaardig zo op de maandagmiddagquote:
therethere.gifquote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:
Wait, what? Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
There there :$quote:
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?
Heb je getuigenverklaringen?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.quote:
Damn, that sucks.....quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wat Barb zegt. Ongelofelijk zuur dit ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Hmm... ineens reden om te gaan kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef Fascination het volgende:
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Heel goed, Yv.quote:
Ripquote:Op maandag 9 mei 2016 17:11 schreef MissMSX het volgende:
Manmanman wat een droge lucht. Ik ben welhaast gemummificeerd ondertussen!
Grijp je kans als dat je ding is. Extreme necrofiliequote:
Goh wat vervelend.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een halve hazelnoot schuimtaart op als avondeten. Want anders moest ik zoveel weggooien en dat is zonde.
Was het wel een lekkere taart?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik had liever gewoon een stukje genomen met normaal avondeten, eigenlijk.
Ik hou ook niet van die schuimblokken. Het gevoel daarvan op m'n tanden, huuu.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je nu pasta lekker vinden maar schuimtaart niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |