Waarom emo?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook last van mijn ogen. Maar dat kan ook gewoon emo en stress zijn
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
Zij is niet dik. Ze is prachtig.quote:
Zeg dat wel. Moet er hier echt van gapen.quote:
Nou, het regent ook een keerquote:
Regen? Hier schijnt de zon hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Is gewoon slim van de natuur. Even weer twee weekjes wat minder mooi zodat we het mooie daarna weer extra waarderenquote:
In Brabant heeft het flink geregend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Regen? Hier schijnt de zon hoor
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.
Okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Brabant heeft het flink geregend.
[..]
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.
Ook de mensen die moeten lopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
De universele wijsheden van deze vrouwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
Op de fiets trek je een regenpak aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dan neem je gewoon een paraplu mee.
Een regenpak dragen staat bij mij wel in het lijstje van redenen om me vreselijk chagrijnig te gaan voelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
Trek jij een regenpak aan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
Ik heb geeneens een fietsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trek jij een regenpak aan?![]()
RegenpakkenDan regen ik liever gewoon nat
Dit. Zelfs met een auto ben ik nog heel blij dat ik mijn fiets heb. Kan niet overal zo makkelijjk komen met autoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zou niet weten wat ik zou moeten zonder mijn fiets.
En je kan het onder invloed besturenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Fiets is echt een briljant vervoermiddel. Kun je ook lekker overal neerpleuren bij je bestemming
Nou, er zijn er genoeg die dat niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je kan het onder invloed besturen
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoeg die dat niet kunnen hoor
De kans is een stuk kleiner, dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdt
Die kans is wel veel kleiner jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdt
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De kans is een stuk kleiner, dat wel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is wel veel kleiner ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is wel veel kleiner ja
De kans dat je omvalt in een sloot is groterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kans dat je omvalt in een sloot is groter
Moet je nog naar de winkel of heb je dingen in huis waar je wat van kan maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten.Moeilijk verzinnen altijd.
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je nog naar de winkel of heb je dingen in huis waar je wat van kan maken?
Maaltijdsalade? Pasta? Zo'n Indonesische maaltijdsoep? Ovenschotel? Mix van groenten in de wok met een lekker sausje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.
Ik had gisteren nasi. Vanavond of risotto met geitenkaas en groene groenten of zelfgemaakte shoarmaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.
Pasta gister al gehad, maar vind iets met rijst wel een goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maaltijdsalade? Pasta? Zo'n Indonesische maaltijdsoep? Ovenschotel? Mix van groenten in de wok met een lekker sausje?
Mesut!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pasta gister al gehad, maar vind iets met rijst wel een goed idee
Goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |