Nee? Wat is er het nadeel van dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weeg nog maar 76kg, het leven van een ecto gaat ook niet over rozen.
ja dat gaat lukken op die suikerrushquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga alvast afsluiten zodat ik hopelijk semi op tijd kan slapen. Doeiii weer!
Te mager is ook weer niet goed, en in combinatie met veel sporten moet er zoveel gegeten worden dat het vervelend wordt.quote:
Kan me daar zo slecht in verplaatsen, dat het ooit vervelend wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te mager is ook weer niet goed, en in combinatie met veel sporten moet er zoveel gegeten worden dat het vervelend wordt.
Mja misschien wel een beetje. Maar met dat slechte dieet van nu heb je toch ook een leuk figuurquote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ik het in me heb om me dik te eten?
Wil je wat kilo's van mij lenen?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weeg nog maar 76kg, het leven van een ecto gaat ook niet over rozen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me daar zo slecht in verplaatsen, dat het ooit vervelend wordt.
Dat komt doordat het natuurlijk wel een slecht, maar ook redelijk energiearm dieet is, over het algemeen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja misschien wel een beetje. Maar met dat slechte dieet van nu heb je toch ook een leuk figuur
Komt omdat jij zoveel wilt eten altijdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat het natuurlijk wel een slecht, maar ook redelijk energiearm dieet is, over het algemeen.
Maar hou dat vast ook niet eeuwig vol. Ik vrees vooral voor wanneer ik bij Kaneel ga wonen, hij is zo'n feeder soms.
Ik ben meestal niet degene die het lekkers in het winkelmandje doet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat jij zoveel wilt eten altijd
Omdat je me opzweept het te kopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet degene die het lekkers in het winkelmandje doet.
Aww.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me opzweept het te kopen.
Net zoals dat je me manipuleert een konijn te nemen
Gratis op te halen hierquote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me opzweept het te kopen.
Net zoals dat je me manipuleert een konijn te nemen
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga alvast afsluiten zodat ik hopelijk semi op tijd kan slapen. Doeiii weer!
Girlpowerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Maar je bent toch geen beta, daar trek je je toch niets van aan?
Misschien gewoon beidequote:Op maandag 9 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet of ik verkouden ben of beetje last heb van hooikoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |