Heb jij social anxiety?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:53 schreef Montelly het volgende:
Burgers bakken niet zichzelf gvd, ok Lets do this😎💪🏻
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een vrouw die van voetbal houdt.
Phoebe Tonkin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Knappe vrouw in op. Wie is het eigenlijk?
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een soortgelijke fetish, ik geef er een auto-erotische invulling aan.
You know nothing..quote:
Ik heb er alleen geen verstand van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een vrouw die van voetbal houdt.
Wat hier?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:56 schreef Drug het volgende:
[..]
En fakbois zeggen dat zij haar make-up moet afdoen
Vies lui jijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lag zo kanjer raar dat mijn onderrug nu teringveel pijn doet what the fuckkk
Nou doei
Ja net een paar, ze zeiden dat vrouwen geen make up mogen dragen of alleen lipstift ofzo. Ze willen van die bleekgezichten ofzo.quote:
Ik word geil als ik te dure shit fucking goedkoop kan krijgen. Orgasmewaardig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word geil van te dure shit voor mezelf kopen.
Moet energie opdoen voor morgen. Kanoën is zoooo intensief jwz.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word geil van te dure shit voor mezelf kopen.
Wie wel? ik zie een aantal heren wekelijks leuke shows maken, maar geen enkele voorspelling komt uit al in geen jaren. Voetbal is vrij onvoorspelbaar wdb.quote:
hehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Merkte ik al toen je zei dat je voor Ajax bent
op je buik?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lag zo kanjer raar dat mijn onderrug nu teringveel pijn doet what the fuckkk
Nou doei
Hypocriete kut ben jij zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja net een paar, ze zeiden dat vrouwen geen make up mogen dragen of alleen lipstift ofzo. Ze willen van die bleekgezichten ofzo.
jammer, dacht altijd dat je leuke yoga chick wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Half op bed zeg maar. Je benen raken de grond nog wel.
Dat ook. Zolang ik m'n moneyz maar zo snel mogelijk erdoorheen heb gekanjerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word geil als ik te dure shit fucking goedkoop kan krijgen. Orgasmewaardig.
Nee ik was pro, sowiesootjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hypocriete kut ben jij zegZei je zelf ook.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer, dacht altijd dat je leuke yoga chick was
owh, sorry dat ik niet voldoe aan je verwachtingen van mijn verwachtingen waar jij aan voldoetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben dus zwaar nietlenig. En ook niet leuk. Wél een chick.
'Een meid.' - Braddiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben dus zwaar nietlenig. En ook niet leuk. Wél een chick.
Inkt is bijna op denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
De letters zijn niet meer zwart maar een soort grijs. Hebben meer mensen dit?
Denk jij wat ik denk dat jij nu denktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh, sorry dat ik niet voldoe aan je verwachtingen van mijn verwachtingen waar jij aan voldoet
Nope en mijn adblock functioneert nog steeds goed bij youtube.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
op google?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Kut man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope en mijn adblock functioneert nog steeds goed bij youtube.
wat denk jij dat ik nu denk dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk jij wat ik denk dat jij nu denkt
Smattie ja toghquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zeiden die GYMmembers ookalweer, sma ofzo?
Jij weet dondersgoed wat ik denk dat jij denkt te denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denk jij dat ik nu denk dan?
Oglum sen ne diyon laquote:
nee, maar ik vind dit soort logisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar even serieus...Heb jij het ook?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dit soort logisch.
je woont in emmen, de meeste grauwe en grijze stad van nederland
nee, ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wat ik denk dat jij denkt te denken
[..]
Oglum sen ne diyon la
Ja of ik.. Omdat ik als enige het wel heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben een vreemde eend in de bijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 16:07:35 ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
Ah, chai leuke foto op je FacebookWie zit er op chai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mysterie hè amaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik.. Omdat ik als enige het wel heb.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
Ah, chai leuke foto op je FacebookJa volgens mij kloppen mijn verhoudingen ook buiten het vet om niet. Wtf is er met mijn armen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef xcachet het volgende:
Dit is gewoon dieren mishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap paardje.
Je armen hebben volgens mij een normale lengte. Echter lijken ze klein door je overige lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja volgens mij kloppen mijn verhoudingen ook buiten het vet om niet. Wtf is er met mijn armen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef xcachet het volgende:
Dit is gewoon dieren mishandeling
Dat denk ik ook als ik m'n pa op een knol zie zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie paarden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als ik m'n pa op een knol zie zitten
Wow watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n pa heeft er 5 of 6 volgens mij
Wat doet hij ermee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n pa heeft er 5 of 6 volgens mij
Je weet niet eens hoeveel preciesquote:
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hebben jullie ook een paardje
pics van je paardenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.
FOK!en met je paard. Lijkt mij wel chill.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijden en beetje fokken volgens mij hahaha fokken
Horsefighterquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
FOK!en met je paard. Lijkt mij wel chill.
leuk jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.
familiekwaaltje dusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jouw paarden eruit zienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?
Ja best wel hoog nog. Zz of z2 weenie hoe dat heetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welk niveau rijdt ie? Dressuur was het toch?
Misschien ken ik je vader welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja best wel hoog nog. Zz of z2 weenie hoe dat heet
vetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Visualizing The Invisible Motions Of Kung Fu
Zal opzoeken als op computer zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe jouw paarden eruit zien
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. En dan heb je nog zz licht of zwaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan maar zo natuurlijk dat je hem eens op de gevoelige plaat hebt gelegdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
yes
[..]
ik doe heel vaak foto's maken op wedstrijden
Nou, paard springt zo 1,60quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.
Nou, het verbaasd me weleens van sommigen Hoe hoog ze rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die dikke die cachet postte rijdt sws niet op zo'n hoog niveau.
komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan maar zo natuurlijk dat je hem eens op de gevoelige plaat hebt gelegd
Ja iets met een z iig. En ze willen gaan beginnen met op muziekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde. En dan heb je nog zz licht of zwaar.
Zelf nooit gereden?quote:
Kür op muziek is tofquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja iets met een z iig. En ze willen gaan beginnen met op muziek
Iedereen die rijdt valt weleens hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Ben er eens vanaf gevallen
Dat is bij mij nog steeds bij eentjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar toch trauma he. Schofthoogte was hoger dan mijn lengte destijds
Ja, maar nooit hoger dan L.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:35 schreef Willoow het volgende:
Heb je zelf eigenlijk dressuur gedaan, Chai?
Ik ook, moet altijd lachen. Maar dan loop ik even weg omdat ik anders sadist lijk.quote:
Ook halloquote:
Ah oké, wel tof.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar nooit hoger dan L.
En vorig jaar nog viertal.
Zuipfestijn bij Murderaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:38 schreef Murdera het volgende:
Goed, ik heb mijn eigen bierkoelkast. Overwinning gvd
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik niet, niemand kent mij verder dus kan ongegeneerd sadistisch zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, moet altijd lachen. Maar dan loop ik even weg omdat ik anders sadist lijk.
Haha lolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zie jouw naam en bedenk me direct dat het tijd is om de schedel op te graven
Recht op je hoofd zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel veel maar ik heb nog steeds heel veel vragen maar als ik die ga stellen dan valt het op dat Ash mijn kloon is.quote:
Vragen staat altijd vrij vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel veel maar ik heb nog steeds heel veel vragen maar als ik die ga stellen dan valt het op dat Ash mijn kloon is.
strugglesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus een rok met split aan. Nu is mijn ene been bruiner dan ander
quote:
Ik ben jaloersquote:
Jij denkt dat je gemakkelijk even je olie van je versnellingsbak kan controleren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar waarom check je die staaf niet in de olie om te zien tot hoe ver je oliepeil is?
loop nu ook de krantenwijk in de wijk naast het industrie terreinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar toch ook wel beetje spannend hihi
oh wist niet dat dat twee verschillende oliepeilen zijn hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij denkt dat je gemakkelijk even je olie van je versnellingsbak kan controleren?
Ik controleer mijn motorolie 1x per week, maar m`n bakolie is niet echt makkelijk bij te komen helaas.
En normaliter dan verdwijnt het ook niet zomaar, je moet het om de 150-200,000 kilometer verversen bij de Twingo, dus was het sowieso wel van plan om te gaan verversen een dezer dagen, het is alleen jammer dat er blijkbaar iets is gaan lekken waardoor ik al m`n olie ben verloren over een periode..
Gaat meestal via een vereniging, want je hebt genoeg deelnemers en een commandant nodig die het leuk vindt om een viertal te trainen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké, wel tof.
Vier of zestal heb ik nooit gedaan.
Ja er lopen vast 10 krantenbezorgers die vrouwelijk zijn en van dezelfde leeftijd. Heb je een crush op Noel en wil je dat hij je ziet of zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
loop nu ook de krantenwijk in de wijk naast het industrie terrein
blij dat je niet weet hoe ik eruit zie
Ik ben rustig?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh wist niet dat dat twee verschillende oliepeilen zijn hoor
rustig
Meid toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus een rok met split aan. Nu is mijn ene been bruiner dan ander
jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja er lopen vast 10 krantenbezorgers die vrouwelijk zijn en van dezelfde leeftijd. Heb je een crush op Noel en wil je dat hij je ziet of zo?
Waarom ga je nu niet sparen voor een goede auto.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben rustig?
maar sorry dat ik dan bot op je overkwam of zo
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tuurlijk, zulke dingen doe je voor een dame.quote:
Komt door het warme weer, ga ik hzaw gedrag door vertonen.quote:
merk hetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door het warme weer, ga ik hzaw gedrag door vertonen.
Carrousel heb ik wel een keer voor de lol gedaan, dat is wel vet als je daar de tijd voor hebt om te trainen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat meestal via een vereniging, want je hebt genoeg deelnemers en een commandant nodig die het leuk vindt om een viertal te trainen.
Is wel tof, is heel anders dan zelf trainen en je moet echt heel scherp zijn.
Heb wel een keer carrousel op muziek gedaan, maar daar was een groot niveauverschil wat het minder leuk maakte.
Moet je in het midden van een groot meer gaan zwemmen dat is pas verkoelend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk verkoelt deze open deur mij
hopelijk nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk verkoelt deze open deur mij
Twee weken vrij en nu moet je nog dingen maken zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig echt te lekker buiten he wil m'n dingen voor school niet eens maken
Nee, maar tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Tevens Brad:
"Lijkt mij zeer sterk dat er opeens iets is gaan lekken toch?"
"Maaaarrrrrr hóe kan het dat uit het niets die bak opeens hakerig begon te schakelen..."
Niets gebeurt 'opeens'.
Lekker juist.quote:
Ik lees dingen door terwijl ik fok!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Een week*quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee weken vrij en nu moet je nog dingen maken zeker
Denk dat het opeens is opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar toch
Ik heb net even onder de auto gelegen en ben een kort stukje gaan rijden en hij schakelde prima en er lag ook niets meer onder de auto qua olie of dergelijk
Lekker belastingrecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik pak m'n cytologie boek erbij, fokken en lezen jwz
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
succes, zal aan je denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik moet godverdomme morgen naar laboratorium en je moet dichte kleding aan hebben![]()
Neuhquote:
Ik ga deze quote bewaren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je gemeen, doe ik toch ook niet?
Jy hebt gwn iedereen geblockt ;s;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom post niemand tussendoor ;s lijkt met alsof ik alleen zit hier
in de auto is contra-zwaartekracht en moet je dus boven checken op lekkage en niet benedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Misschien het warme weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Ook leuk dat alles continu verandert.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik gefaald met een 5, moet ik weer herkansen
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijkquote:
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt wel. Voor de eerst volgende keer dat jij onaardig tegen mij doet.
Niemand doet onaardig tegen Cachiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
Ik heb nog nooit belasting betaaldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
Ja zit goed met je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
nee maar serieus ben best wel ontdaan door je reactie ineens? dacht dat wij vriendjes warenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit belasting betaald
[..]
Ja zit goed met je.
Hoe ging je date?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
ben gewoon dom denk ik
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
Owh ripquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik dacht te halen met wetboek uit 2012/2013![]()
Ja lekker pech dan. Jemig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hè
Ik praat niet meer met 'm.quote:
Wow oei...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met 'm.
Was gisteren ook druk met mijn rijbewijs en bankpas terug vinden![]()
Vind niet erg. Liefde zuigt.
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?
zou niet lezen want je bent saaiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad zolang jij het maar voormekaar hebt toch
lig morgen nog dubbelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet lezen want je bent saai
nee grapje
proberen we in feite al hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?
Ohja, dat moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...
wie hebben een aanmerkelijk belang
en dan bedrijf doet dit en geeft dit uit, ze koopt en verkoopt dit en dat, valt ze nog onder regeling?
denk dat ik die wel goed heb, maar dat het ergens mis ging met belastbaar inkomen uitrekenen ofzo
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, je weet niet wat er met je geld gebeurt
hahahaha omgquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.
volgende periode komt alles goudquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, dat moet wel te doen zijn.
Waarschijnlijk, als je idd een oud wetboek had. Maar is wel zonde als je daardoor niet hebt gehaald.
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.quote:
je geeft geen economie of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.
Heb alle vertrouwen in je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgende periode komt alles goud
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je geeft geen economie of wel?
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keniaan zodat je beter kunt hardlopen? of jamaicaan zodat je beter kunt sprinten?
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of niet
vind je onwetendheid gewoon zo cute
haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.
Mijn stelling: we geven geen uitkering aan mensen uit India.
Jouw stelling: feitelijk doen we dat wel.
Het enige wat jij vervolgens zegt is: "omg"
Buitengewoon zwak.
ambitieusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huid
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hè
Lastig hé, feiten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Willoow het volgende:
Feiten feiten feiten
Is het weer zo'n feest?
Relax nu eens mangquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
don't carequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
Verdomme dacht dat dat paxcon wasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Dirtytalk met mortaxx op Whisper was ook wel mooi
oke dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wees maar niet bang, het gaat ook niet gebeuren. Wil een genegerde blanke worden oke
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
who cares het zijn buitenlanders!! vieze smerige mensen die niet binnen onze lijntjes op de kaart passen waar we vroeger hard om gemoord hebben!! BAH BAH BAHquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.
O, nou heb ik het gedaan? :squote:
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
oneerlijke strijd weer, stelletje losers
vooral dat onzinnige dingen zeggen stoort mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.
En medelijden heeft hij al lang verspeeld met die vieze autoritaire houding.
Kweetnie waar t bi jou mis gaat hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je onder het neuken moet poepen kom je van een bruine kermis thuis.
Ha ha ha
quote:
Waarschijnlijk wel ja. En het gaat om uitkeringen, niet om AOWquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.
Vlog een eind op!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je onder het neuken moet poepen kom je van een bruine kermis thuis.
Ha ha ha
AOW is ook een vorm van uitkering.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil joh.
[..]
Waarschijnlijk wel ja. En het gaat om uitkeringen, niet om AOW
picsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef Remqo het volgende:
Het is een feit dat ik met een koud pilsje in de zon zit.
Wat mij betreft de enige feit die telt.
Neuh. Je zou alleen maar jelly zijn met je 9 graden in Belfastquote:
AOW is een verplicht collectief pensioen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geld uitgekeerd door de staat. Oftewel uitkering.
Pensioen en AOW is niet hetzelfde.
Scheelt weer een paar kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
AOW is een verplicht collectief pensioen.
Een vorm van uitkering, want uit de staatskas.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
AOW is een verplicht collectief pensioen.
Vandaar dus het woordje collectief.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vorm van uitkering, want uit de staatskas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |