zou niet lezen want je bent saaiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad zolang jij het maar voormekaar hebt toch
lig morgen nog dubbelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet lezen want je bent saai
nee grapje
proberen we in feite al hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?
Ohja, dat moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...
wie hebben een aanmerkelijk belang
en dan bedrijf doet dit en geeft dit uit, ze koopt en verkoopt dit en dat, valt ze nog onder regeling?
denk dat ik die wel goed heb, maar dat het ergens mis ging met belastbaar inkomen uitrekenen ofzo
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, je weet niet wat er met je geld gebeurt
hahahaha omgquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.
volgende periode komt alles goudquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, dat moet wel te doen zijn.
Waarschijnlijk, als je idd een oud wetboek had. Maar is wel zonde als je daardoor niet hebt gehaald.
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.quote:
je geeft geen economie of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.
Heb alle vertrouwen in je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgende periode komt alles goud
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je geeft geen economie of wel?
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keniaan zodat je beter kunt hardlopen? of jamaicaan zodat je beter kunt sprinten?
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of niet
vind je onwetendheid gewoon zo cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |