Jy hebt gwn iedereen geblockt ;s;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom post niemand tussendoor ;s lijkt met alsof ik alleen zit hier
in de auto is contra-zwaartekracht en moet je dus boven checken op lekkage en niet benedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Misschien het warme weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Ook leuk dat alles continu verandert.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik gefaald met een 5, moet ik weer herkansen
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijkquote:
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt wel. Voor de eerst volgende keer dat jij onaardig tegen mij doet.
Niemand doet onaardig tegen Cachiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
Ik heb nog nooit belasting betaaldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
Ja zit goed met je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
nee maar serieus ben best wel ontdaan door je reactie ineens? dacht dat wij vriendjes warenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit belasting betaald
[..]
Ja zit goed met je.
Hoe ging je date?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
ben gewoon dom denk ik
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
Owh ripquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik dacht te halen met wetboek uit 2012/2013![]()
Ja lekker pech dan. Jemig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hè
Ik praat niet meer met 'm.quote:
Wow oei...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met 'm.
Was gisteren ook druk met mijn rijbewijs en bankpas terug vinden![]()
Vind niet erg. Liefde zuigt.
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |