Ik word geil als ik te dure shit fucking goedkoop kan krijgen. Orgasmewaardig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word geil van te dure shit voor mezelf kopen.
Moet energie opdoen voor morgen. Kanoën is zoooo intensief jwz.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik word geil van te dure shit voor mezelf kopen.
Wie wel? ik zie een aantal heren wekelijks leuke shows maken, maar geen enkele voorspelling komt uit al in geen jaren. Voetbal is vrij onvoorspelbaar wdb.quote:
hehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Merkte ik al toen je zei dat je voor Ajax bent
op je buik?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lag zo kanjer raar dat mijn onderrug nu teringveel pijn doet what the fuckkk
Nou doei
Hypocriete kut ben jij zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:58 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja net een paar, ze zeiden dat vrouwen geen make up mogen dragen of alleen lipstift ofzo. Ze willen van die bleekgezichten ofzo.
jammer, dacht altijd dat je leuke yoga chick wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Half op bed zeg maar. Je benen raken de grond nog wel.
Dat ook. Zolang ik m'n moneyz maar zo snel mogelijk erdoorheen heb gekanjerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word geil als ik te dure shit fucking goedkoop kan krijgen. Orgasmewaardig.
Nee ik was pro, sowiesootjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hypocriete kut ben jij zegZei je zelf ook.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer, dacht altijd dat je leuke yoga chick was
owh, sorry dat ik niet voldoe aan je verwachtingen van mijn verwachtingen waar jij aan voldoetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben dus zwaar nietlenig. En ook niet leuk. Wél een chick.
'Een meid.' - Braddiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik ben dus zwaar nietlenig. En ook niet leuk. Wél een chick.
Inkt is bijna op denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
De letters zijn niet meer zwart maar een soort grijs. Hebben meer mensen dit?
Denk jij wat ik denk dat jij nu denktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh, sorry dat ik niet voldoe aan je verwachtingen van mijn verwachtingen waar jij aan voldoet
Nope en mijn adblock functioneert nog steeds goed bij youtube.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
op google?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:02 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |