haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.
Mijn stelling: we geven geen uitkering aan mensen uit India.
Jouw stelling: feitelijk doen we dat wel.
Het enige wat jij vervolgens zegt is: "omg"
Buitengewoon zwak.
ambitieusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huid
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hè
Lastig hé, feiten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Willoow het volgende:
Feiten feiten feiten
Is het weer zo'n feest?
Relax nu eens mangquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
don't carequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
Verdomme dacht dat dat paxcon wasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Dirtytalk met mortaxx op Whisper was ook wel mooi
oke dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wees maar niet bang, het gaat ook niet gebeuren. Wil een genegerde blanke worden oke
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
who cares het zijn buitenlanders!! vieze smerige mensen die niet binnen onze lijntjes op de kaart passen waar we vroeger hard om gemoord hebben!! BAH BAH BAHquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.
O, nou heb ik het gedaan? :squote:
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
oneerlijke strijd weer, stelletje losers
vooral dat onzinnige dingen zeggen stoort mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.
En medelijden heeft hij al lang verspeeld met die vieze autoritaire houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |