Wanneer val je om dan met de kano? Nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wil toch niet dood?
[ afbeelding ]
anders gewoon je heupen gebruiken
wanneer je denkt dat je veeel sneller kan dan de restquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer val je om dan met de kano? Nog nooit gehad.
Luister ook liever naar jouw stem, maar waarschijnlijk ken jij de eskimorol niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het anders niet aangenaam om naar te luisteren.
Ik ga naar mijn opa en oma op het bungalowpark en kijk het daar wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Geen idee nog. U?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Luister ook liever naar jouw stem, maar waarschijnlijk ken jij de eskimorol niet.
Instant classic die threadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
zo'n kerel die erop kickte om helemaal kaalgeplukt te worden qua geld
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Die is flink verbrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
Mooi lichaam. Maar sletten foto's mogen op je eigen desktop blijven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
te dikke reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
Jij bent voor Ajax toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn opa en oma op het bungalowpark en kijk het daar wel.
Of ik zit buiten en hoor het gejuich aan.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sorry was gewoon ff kenker jarlours ja
Dacht al, wat is okie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:51 schreef Montelly het volgende:
Kutzooi, naar supermarkt voor alleen olie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |