Kut man.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope en mijn adblock functioneert nog steeds goed bij youtube.
wat denk jij dat ik nu denk dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk jij wat ik denk dat jij nu denkt
Smattie ja toghquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zeiden die GYMmembers ookalweer, sma ofzo?
Jij weet dondersgoed wat ik denk dat jij denkt te denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denk jij dat ik nu denk dan?
Oglum sen ne diyon laquote:
nee, maar ik vind dit soort logisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar even serieus...Heb jij het ook?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, maar ik vind dit soort logisch.
je woont in emmen, de meeste grauwe en grijze stad van nederland
nee, ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wat ik denk dat jij denkt te denken
[..]
Oglum sen ne diyon la
Ja of ik.. Omdat ik als enige het wel heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben een vreemde eend in de bijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 16:07:35 ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
Ah, chai leuke foto op je FacebookWie zit er op chai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mysterie hè amaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of ik.. Omdat ik als enige het wel heb.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
Ah, chai leuke foto op je FacebookJa volgens mij kloppen mijn verhoudingen ook buiten het vet om niet. Wtf is er met mijn armen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef xcachet het volgende:
Dit is gewoon dieren mishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap paardje.
Je armen hebben volgens mij een normale lengte. Echter lijken ze klein door je overige lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja volgens mij kloppen mijn verhoudingen ook buiten het vet om niet. Wtf is er met mijn armen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:09 schreef xcachet het volgende:
Dit is gewoon dieren mishandeling
Dat denk ik ook als ik m'n pa op een knol zie zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie paarden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als ik m'n pa op een knol zie zitten
Wow watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n pa heeft er 5 of 6 volgens mij
Wat doet hij ermee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n pa heeft er 5 of 6 volgens mij
Je weet niet eens hoeveel preciesquote:
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hebben jullie ook een paardje
pics van je paardenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.
FOK!en met je paard. Lijkt mij wel chill.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedstrijden en beetje fokken volgens mij hahaha fokken
Horsefighterquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
FOK!en met je paard. Lijkt mij wel chill.
leuk jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou het bij bijrijpaarden. Alleen lesgeld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |