Kür op muziek is tofquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja iets met een z iig. En ze willen gaan beginnen met op muziek
Iedereen die rijdt valt weleens hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Ben er eens vanaf gevallen
Dat is bij mij nog steeds bij eentjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar toch trauma he. Schofthoogte was hoger dan mijn lengte destijds
Ja, maar nooit hoger dan L.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:35 schreef Willoow het volgende:
Heb je zelf eigenlijk dressuur gedaan, Chai?
Ik ook, moet altijd lachen. Maar dan loop ik even weg omdat ik anders sadist lijk.quote:
Ook halloquote:
Ah oké, wel tof.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar nooit hoger dan L.
En vorig jaar nog viertal.
Zuipfestijn bij Murderaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:38 schreef Murdera het volgende:
Goed, ik heb mijn eigen bierkoelkast. Overwinning gvd
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik niet, niemand kent mij verder dus kan ongegeneerd sadistisch zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, moet altijd lachen. Maar dan loop ik even weg omdat ik anders sadist lijk.
Haha lolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zie jouw naam en bedenk me direct dat het tijd is om de schedel op te graven
Recht op je hoofd zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel veel maar ik heb nog steeds heel veel vragen maar als ik die ga stellen dan valt het op dat Ash mijn kloon is.quote:
Vragen staat altijd vrij vriendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel veel maar ik heb nog steeds heel veel vragen maar als ik die ga stellen dan valt het op dat Ash mijn kloon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |