Jy hebt gwn iedereen geblockt ;s;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom post niemand tussendoor ;s lijkt met alsof ik alleen zit hier
in de auto is contra-zwaartekracht en moet je dus boven checken op lekkage en niet benedenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Misschien het warme weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Neuh
Maar toch is het gek.
Gister zoveel gedoe met schakelen, en eergisteren gezeik.
En vandaag even een klein blokje wezen rijden en hij schakelt op een xtje naar z`n 1 toe weer als vanouds.
En je zou denken dat als er een lek zou zijn dat er toch ook olie zou liggen op het karton of dat het iig bij de bak nat zou zijn?
Ook leuk dat alles continu verandert.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik gefaald met een 5, moet ik weer herkansen
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijkquote:
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt wel. Voor de eerst volgende keer dat jij onaardig tegen mij doet.
Niemand doet onaardig tegen Cachiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
Ik heb nog nooit belasting betaaldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
Ja zit goed met je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe echt nooit onaardig tegen je? ;s
wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)angen-uitkering.html
Nederland
nee maar serieus ben best wel ontdaan door je reactie ineens? dacht dat wij vriendjes warenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit belasting betaald
[..]
Ja zit goed met je.
Hoe ging je date?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar helft ging over aanmerkelijk belang en deelnemingen dus eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
ben gewoon dom denk ik
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
Owh ripquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik dacht te halen met wetboek uit 2012/2013![]()
Ja lekker pech dan. Jemig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze dat nodig om rond te komen hè
Ik praat niet meer met 'm.quote:
Wow oei...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met 'm.
Was gisteren ook druk met mijn rijbewijs en bankpas terug vinden![]()
Vind niet erg. Liefde zuigt.
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
De helft? Wat vroegen ze dan precies erover?
zou niet lezen want je bent saaiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
Kan een boek schrijven over hoe saai je me vindt.
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad zolang jij het maar voormekaar hebt toch
lig morgen nog dubbelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet lezen want je bent saai
nee grapje
proberen we in feite al hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen in India hebben ook geld nodig. Zullen we die ook maar even allemaal een uitkering geven?
Ohja, dat moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pff, wat simpele vragen over willoow heeft zoveel van die, haar broer zoveel van die haar man zoveel van dat en zoveel vruchtgebruik aandelen etc...
wie hebben een aanmerkelijk belang
en dan bedrijf doet dit en geeft dit uit, ze koopt en verkoopt dit en dat, valt ze nog onder regeling?
denk dat ik die wel goed heb, maar dat het ergens mis ging met belastbaar inkomen uitrekenen ofzo
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, je weet niet wat er met je geld gebeurt
hahahaha omgquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We geven geen geld aan de Indiase bevolking.
volgende periode komt alles goudquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, dat moet wel te doen zijn.
Waarschijnlijk, als je idd een oud wetboek had. Maar is wel zonde als je daardoor niet hebt gehaald.
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.quote:
je geeft geen economie of wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger gaven we een bijdrage aan het Indiase ministerie van landbouw, en nog wat andere projecten. Sinds 2003 gaat er geen geld meer naar India.
Heb alle vertrouwen in je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgende periode komt alles goud
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je geeft geen economie of wel?
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bewering klopt gewoon niet. Ik zie ook geen feitelijke onderbouwing.
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
keniaan zodat je beter kunt hardlopen? of jamaicaan zodat je beter kunt sprinten?
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wat maakt mij dat nou uit of jij me gelooft of niet
vind je onwetendheid gewoon zo cute
haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dit soort bullshit. Kom met feiten of geef toe dat je onzin praat.
Mijn stelling: we geven geen uitkering aan mensen uit India.
Jouw stelling: feitelijk doen we dat wel.
Het enige wat jij vervolgens zegt is: "omg"
Buitengewoon zwak.
ambitieusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jamaicaan, maar ook gewoon om de lekkere donkere huid
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nee. maakt mij geen reet uit of je me gelooft of niet, maar dat gaat er bij jou niet in hè
Lastig hé, feiten?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef Willoow het volgende:
Feiten feiten feiten
Is het weer zo'n feest?
Relax nu eens mangquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
don't carequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen info maar je roept wat en doet alsof je dingen weet.
Treurige kneus ben je.
Verdomme dacht dat dat paxcon wasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Dirtytalk met mortaxx op Whisper was ook wel mooi
oke dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wees maar niet bang, het gaat ook niet gebeuren. Wil een genegerde blanke worden oke
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
Buitenlanders geld geven
Gekke henkie zijn
who cares het zijn buitenlanders!! vieze smerige mensen die niet binnen onze lijntjes op de kaart passen waar we vroeger hard om gemoord hebben!! BAH BAH BAHquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.
O, nou heb ik het gedaan? :squote:
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
oneerlijke strijd weer, stelletje losers
vooral dat onzinnige dingen zeggen stoort mijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Jimmy nu geen onzinnige dingen zou zeggen die de meerderheid tegen de borst zou stuiten dan zou hij ook niet op grote weerstand stuiten.
En medelijden heeft hij al lang verspeeld met die vieze autoritaire houding.
Kweetnie waar t bi jou mis gaat hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je onder het neuken moet poepen kom je van een bruine kermis thuis.
Ha ha ha
quote:
Waarschijnlijk wel ja. En het gaat om uitkeringen, niet om AOWquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Turken van 55+ zijn hoogstwaarschijnlijk de arbeidsmigranten uit de jaren '60 die hier zijn gebleven omdat de grenzen dichtgingen. Ze hebben dus gewoon gewerkt voor Nederland, zouden een AOW ontvangen als ze hier zouden blijven. In het land van herkomst kunnen ze niet meer aan het werk.
Vlog een eind op!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je onder het neuken moet poepen kom je van een bruine kermis thuis.
Ha ha ha
AOW is ook een vorm van uitkering.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil joh.
[..]
Waarschijnlijk wel ja. En het gaat om uitkeringen, niet om AOW
picsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:23 schreef Remqo het volgende:
Het is een feit dat ik met een koud pilsje in de zon zit.
Wat mij betreft de enige feit die telt.
Neuh. Je zou alleen maar jelly zijn met je 9 graden in Belfastquote:
AOW is een verplicht collectief pensioen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geld uitgekeerd door de staat. Oftewel uitkering.
Pensioen en AOW is niet hetzelfde.
Scheelt weer een paar kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
AOW is een verplicht collectief pensioen.
Een vorm van uitkering, want uit de staatskas.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
AOW is een verplicht collectief pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |