SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Bedankt voor je bestelling! Wij zien je graag weer terug op ajaxshop.nl.quote:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
IK HEB HELEMAAL NIKS BESTELDquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling! Wij zien je graag weer terug op ajaxshop.nl.![]()
Lijkt wel een of ander lelijk fanshirt van de markt in Alanya
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
you wanna buy good quality very cheap!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef fathank het volgende:
Lijkt wel een of ander lelijk fanshirt van de markt in Alanya"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
strepenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Allemaal nog even zeiken over de strepen, hebben we dat ook weer gehad
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Op zich best een prima optie, aan de andere kant is er niet echt reden om wat te veranderenquote:
Behalve Dijks natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is ook gewoon feitelijk onjuistquote:In de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) koos De Boer voor een 3-4-3, met 'een vierkant' op het middenveld. 'Het is tegen Utrecht niet goed gegaan, maar bij de andere keren dit seizoen stonden we wel iedere keer aan de goede kant van de score. Tegen Utrecht was ook meer het probleem dat ik ze in een vierkant liet spelen in plaats van in de ruit zelf', zegt De Boer vrijdag op de persconferentie.
Ik noem een Roda uit, Utrecht uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Graafschap is geen Utrecht, dat is de enige meen ik die tegen dat systeem punten heeft gepaktquote:![]()
Echt he. Hij zal effe het kampioenschap weggeven, teringdebiel.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Blijf gewoon vertrouwd 4-3-3 spelen man, waarom onnodig verwarring zaaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Graafschap is geen Utrecht, dat is de enige meen ik die tegen dat systeem punten heeft gepakt
Je wint met 4-0 van Twente, neem dat gewoon mee.![]()
dat ben ik wel met je eens, vind het ook niet nodig, maar dat is wat anders dan in paniek zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blijf gewoon vertrouwd 4-3-3 spelen man, waarom onnodig verwarring zaaien?
Je wint met 4-0 van Twente, neem dat gewoon mee.![]()
Grootste naaistreek dan sinds 98quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt he. Hij zal effe het kampioenschap weggeven, teringdebiel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik begrijp wel waarom Frank weer 3-4-3 wil spelen. Hij wil voorkomen dat van der Hoorn en Viergever achterin 1 op 1 staan tegen de spitsen van de Graafschap, terwijl de backs, die het vooral van hun verdedigende kwaliteiten moeten hebben, geen man hebben. Dan kun je dus beter 1 van je backs op een spits van de Graafschap laten spelen, waarmee je dus in feite een soort 3-4-3 creëert. Zo'n enorme verandering is het helemaal niet.![]()
je gaat het tegen 4-4-2 vanzelf spelen als je het tenminste goed invult, met het originele centrale duo was het wat makkelijker omdat die gewoon meer voetballende capaciteiten hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begrijp wel waarom Frank weer 3-4-3 wil spelen. Hij wil voorkomen dat van der Hoorn en Viergever achterin 1 op 1 staan tegen de spitsen van de Graafschap, terwijl de backs, die het vooral van hun verdedigende kwaliteiten moeten hebben, geen man hebben. Dan kun je dus beter 1 van je backs op een spits van de Graafschap laten spelen, waarmee je dus in feite een soort 3-4-3 creëert. Zo'n enorme verandering is het helemaal niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 06-05-2016 15:12:14 ]![]()
4-3-3 of 3-4-3, het voetbal blijft toch kut. We gaan toch wel winnen puur op individuele kwaliteiten
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als we gewoon Younes, Milik en Cerny voorin hebben staan, dan het moet het in mijn ogen ook wel goedkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:17 schreef gniffie het volgende:
4-3-3 of 3-4-3, het voetbal blijft toch kut. We gaan toch wel winnen puur op individuele kwaliteiten
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is dan wel stukken beter dan het shirt van dit jaar, maar ik blijf het niet veel bijzonders vinden. Die mouwen hadden gewoon zwart moeten zijn en omdat dat Ziggo recht boven dat kruis staat word het wel erg druk allemaal.quote:
Had dan liever dat trainingsshirtje als uitshirt gehad.Oh.![]()
wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en omdat dat Ziggo recht boven dat kruis staat word het![]()
Leer gewoon eens spellen, in plaats van dit soort gejank steeds. Op deze manier zijn je posts gewoon een stuk minder serieus te nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren blijft lastig voor je hè![]()
Op jouw posts blijft dat lastig, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren blijft lastig voor je hè![]()
Het ligt meer aan jou als je een post niet serieus neemt door een -t'tje meer of minderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Leer gewoon eens spellen, in plaats van dit soort gejank steeds. Op deze manier zijn je posts gewoon een stuk minder serieus te nemen.Oh.![]()
omdat je het inhoudelijk met mij eens bent zekerquote:
Ja dan heb je er weinig aan toe te voegenOh.![]()
Nee, zo werkt dat in de grote mensen wereld (waar jij nog lang niet aan toe bent).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou als je een post niet serieus neemt door een -t'tje meer of minder![]()
Zoveel inhoud vind ik meestal niet in je posts.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat je het inhoudelijk met mij eens bent zeker
Ja dan heb je er weinig aan toe te voegen![]()
- Als je volgend jaar weer kut voetbal wilt zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik gooi er intussen even een stellinkje in:
Frank de Boer moet blijven."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het mag geen verrassing heten dat ik het daarmee oneens benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoveel verschil is er niet tussen de grote mensen wereld en kinderwereld is mijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat in de grote mensen wereld (waar jij nog lang niet aan toe bent).
Oh.![]()
Dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel inhoud vind ik meestal niet in je posts.Oh.![]()
nee bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.![]()
mehquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Prima, ik zie nog geen andere trainer die het beter kan doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Iemand goede tips waar ik Ajax op een terras kan kijken (dus niet ergens binnen)? Ik dacht niet per se aan Leidse of Rembrandt
Assassin stabs you in your back.![]()
Wellicht willen ze het op het Stratumseind wel op zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand goede tips waar ik Ajax op een terras kan kijken (dus niet ergens binnen)? Ik dacht niet per se aan Leidse of RembrandtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ergens in een cafe rond de arenaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:53 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand goede tips waar ik Ajax op een terras kan kijken (dus niet ergens binnen)? Ik dacht niet per se aan Leidse of RembrandtBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Wat vond/vind jij een tof uitshirt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Vriezzer het volgende:
Uitshirt![]()
Inspiratieloos. Treurig. Zieltogend.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik houd het even bij Ajax-uitshirts.quote:
Van de shirtjes die ik heb 'meegemaakt':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prachtig uitshirt van toen ik nog niet eens in de maak was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog nooit een uitshirt gekocht. Ze leggen het altijd af tegen de die ene magische rode baan van het thuisshirt.quote:![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:35 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik houd het even bij Ajax-uitshirts.
Van de shirtjes die ik heb 'meegemaakt':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prachtig uitshirt van toen ik nog niet eens in de maak was:Die zwart-rode vind ik ook zeer tof inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat felle hoeft van mij niet zo, hou het maar lekker basicMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat niks worden, de spelers van de Graafschap krijgen IPhone van psv als aanmoediging bij winst op Ajax.![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat niks worden, de spelers van de Graafschap krijgen IPhone van psv als aanmoediging bij winst op Ajax.
Ik ga wel wat anders doen zondagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:35 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik houd het even bij Ajax-uitshirts.
Van de shirtjes die ik heb 'meegemaakt':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prachtig uitshirt van toen ik nog niet eens in de maak was:Wat? Je vindt dat groene shirt mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Die vond ik ook wel oke, misschien net even wat aan de lichte kantquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik het mooiste uitshirt van de laatste jarenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind dat lichtblauwe wel mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel oke, misschien net even wat aan de lichte kant
Al hoop ik nog steeds dat Ajax eens een echt Amsterdams uitshirt krijgt. Rood shirt met zwarte baan dus. Sowieso zou ik dat weer tof vinden als het uitshirt van Ajax ook een baan heeft.Oh.![]()
Zou op zich niks mis mee zijn nee, mits goed vormgegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat lichtblauwe wel mooi.
Al hoop ik nog steeds dat Ajax eens een echt Amsterdams uitshirt krijgt. Rood shirt met zwarte baan dus. Sowieso zou ik dat weer tof vinden als het uitshirt van Ajax ook een baan heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Adidas weet er altijd wel weer wat overbodige frutseltjes aan toe te voegen dat het net niet lekker oogt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou op zich niks mis mee zijn nee, mits goed vormgegeven
Zo ook nu met de mouwen van dit uitshirt, slaat nergens op dat dat weer een andere kleur heeft.Oh.![]()
Als die mouwen gewoon dezelfde kleur als de rest van het shirt zou zijn had ik het helemaal prima gevonden, al kan ik er zo ook goed mee levenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adidas weet er altijd wel weer wat overbodige frutseltjes aan toe te voegen dat het net niet lekker oogt.
Zo ook nu met de mouwen van dit uitshirt, slaat nergens op dat dat weer een andere kleur heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach ermee leven moeten we toch wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die mouwen gewoon dezelfde kleur als de rest van het shirt zou zijn had ik het helemaal prima gevonden, al kan ik er zo ook goed mee levenOh.![]()
Laten we dat in ieder geval maar wel doen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ermee leven moeten we toch wel.
Ik zou niet weten waar hij naartoe kan en wil. Of hij moet zijn eigen standaard wat verlaagd hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Frank blijft of niet?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop het niet. 5 jaar is lang zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Frank blijft of niet?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Prachtig uitshirt zeg, zou het bijna halen, maar dat is niet echt een goed idee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2016 23:57:04 ]![]()
Ik ga jullie echt maandenlang trollen als jullie morgen verliezen.
Aangezien jullie allemaal al zeker zijn van het kampioenschap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gelukkig kan je dat niet echt, dus daar zullen we weinig last van hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie echt maandenlang trollen als jullie morgen verliezen.
Aangezien jullie allemaal al zeker zijn van het kampioenschap![]()
Ik ben gewoon heel lief voor julliequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat niet echt, dus daar zullen we weinig last van hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moeten jullie eerst van PEC zien te winnen. En dat is al lastig genoegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel lief voor jullie
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Verlies van zowel Ajax als PSV zou wel heerlijk leedvermaak zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vooral als De Graafschap met 8-0 wint.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef Monolith het volgende:
Verlies van zowel Ajax als PSV zou wel heerlijk leedvermaak zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo makkelijk hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Firefox is in een keer dagelijks in VBL, het lijkt wel alsof Ajax kampioen gaat worden ofzo :S
En wat zullen jullie huilen morgen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En PEC met 3-0 erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als De Graafschap met 8-0 wint.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zou dan weer minder zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spreek met hem af en leer hem een lesje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk he
En wat zullen jullie huilen morgen![]()
Alleen als ie aan mannensex doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spreek met hem af en leer hem een lesje.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ik heb me er al lang bij neergelegd. maar jij bent wel de user hier wie ik het meest het kampioenschap misgun jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk he
En wat zullen jullie huilen morgen
Dat doet pijn zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb me er al lang bij neergelegd. maar jij bent wel de user hier wie ik het meest het kampioenschap misgun ja
Ik ben ook de user dat PSV het meeste haat van iedereen
Blij als het 9 mei is, dan kunnen we weer normaal over voetbal en Ajax praten hier
Niet dat er dan nog veel is om over te praten waarschijnlijk, maar goed
Hoop in ieder geval op een mooie pot om het seizoen waardig af te sluiten. Als het zo'n zouteloze 0-1 wordt, dan geeft dat ook wel weer een nare bijsmaak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het heeft daar bijzonder weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doet pijn zeg
Ik ben ook de user dat PSV het meeste haat van iedereen
"Joden lopen altijd weg" is er meer op van toepassing.
Nu associeer je me weer met Ajax-supporters waar ik geen fuck mee te maken heb, en wil hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft daar bijzonder weinig mee te maken.
"Joden lopen altijd weg" is er meer op van toepassing.
Hoe omschrijf jij jezelf dan eigenlijk als Ajax-supporter?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu associeer je me weer met Ajax-supporters waar ik geen fuck mee te maken heb, en wil hebben![]()
Goede vraag, geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij jezelf dan eigenlijk als Ajax-supporter?
Dan kunnen we ons weer heerlijk ergeren aan het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Blij als het 9 mei is, dan kunnen we weer normaal over voetbal en Ajax praten hier
Niet dat er dan nog veel is om over te praten waarschijnlijk, maar goedOh.![]()
Laten we in ieder geval niet overhaast spelers gaan halen, zoals Janssen van AZ en Ziyech van FC Twente. Spelers die het bij subtoppers/middenmoot aardig doen, maar jammerlijk zullen falen bij Ajax omdat ze dan over het algemeen ineens drie meter minder ruimte krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons weer heerlijk ergeren aan het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lichtblauw associeer ik altijd met pyjama'squote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik het mooiste uitshirt van de laatste jaren![]()
Niet doen. Je bent nu een graag geziene user.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie echt maandenlang trollen als jullie morgen verliezen.![]()
Vind het nieuwe uitshirt meer op een pyjama lijken dan dit lichtblauwe shirt hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Lichtblauw associeer ik altijd met pyjama's
Oh.![]()
Maar dan hoeven we niet meer bang te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als we iets niet nodig hebben is het wel een vleugelspeler.![]()
Bang voor wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar dan hoeven we niet meer bang te zijn![]()
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als we iets niet nodig hebben is het wel een vleugelspeler.![]()
Cerny en Muric komen er aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.
Fischer, El Ghazi en Anderson mogen wbt vertrekken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.![]()
Cerny en Muric kan je beter als rechtsbuiten posteren. Een linksbuiten zoeken valt logisch te noemen, alleen moet je niet met figuren als Bruma aan komen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.![]()
Milik had ook dergelijke statistieken en Younes had ook geen fantastische cijfers. Moet wel gezegd dat op die posities op dat moment weinig voorhanden was, maar het feit dat je in een grotere competitie nauwelijks scoort wil nog niet zeggen dat je dat in Nederland niet kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.
Verder geen idee of Bruma wat is, meer een algemene opmerking
Wat is Frankie toch een walgelijk persoon als je zijn teksten van vandaag leest. Conservatieve calimero, doemdenkertje
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef gniffie het volgende:
Wat is Frankie toch een walgelijk persoon als je zijn teksten van vandaag leest. Conservatieve calimero, doemdenkertjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niets nieuws joh.quote:Geen geld bla bla bla. Nog behoudender spelen in de CL (is dit überhaupt mogelijk? )
Ah, fantastisch wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niets nieuws joh.Geen geld bla bla bla. Nog behoudender spelen in de CL (is dit überhaupt mogelijk? )
Ik las wel dat hij een keertje gewoon heeft getraind op droog gras, dus dat gezeik hoeven we in ieder geval niet te verwachtenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik zo de meest recente uitspraken van de Boer lees kan ik niet anders dan concluderen dan dat de man vertrekt.![]()
Eerst morgen maar eens winnen, de rest zien we dan wel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zou mooi zijn, als het maar niet Jaap Stam wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Als ik zo de meest recente uitspraken van de Boer lees kan ik niet anders dan concluderen dan dat de man vertrekt.![]()
dat kan ik ook best wel begrijpen, nationaal heeft hij het ook heel goed gedaan, internationaal eigenlijk te weinig laten zien, dat zou dan ook de enige reden voor hem kunnen zijn er nog een jaar aan te plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Dit vond ik meer een pyjama.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik het mooiste uitshirt van de laatste jaren![]()
![]()
Dat is denk ik beetje zijn probleem... 5x kampioen (mogelijk...) in 5,5 jaar is erg netjes. Maar als een internationale topclub dan die EL/CL potjes bekijkt zullen ze niet snel voor ons Frankske gaan vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan ik ook best wel begrijpen, nationaal heeft hij het ook heel goed gedaan, internationaal eigenlijk te weinig laten zien, dat zou dan ook de enige reden voor hem kunnen zijn er nog een jaar aan te plakken
Dus ja, ga je dan naar een laagvlieger in Engeland of blijf je bij een topclub in eigen land?![]()
Het is tactisch geen meesterbrein nee, wel een heerlijke man om te hebben als je zin hebt in een stabiele club, weinig gezeur en veel kansen voor jeugd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is denk ik beetje zijn probleem... 5x kampioen (mogelijk...) in 5,5 jaar is erg netjes. Maar als een internationale topclub dan die EL/CL potjes bekijkt zullen ze niet snel voor ons Frankske gaan vermoed ik.
Dus ja, ga je dan naar een laagvlieger in Engeland of blijf je bij een topclub in eigen land?
Er zijn alleen maar weinig topclubs die zo werken, Arsenal alleen. Verder zit je al aan niveautje Southhampton, Stoke, etc.![]()
Mjah, Bayern misschien, Arsenal zou ideaal voor Frank zijn. Maar ik vrees dat die clubs de gok niet zullen nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is tactisch geen meesterbrein nee, wel een heerlijke man om te hebben als je zin hebt in een stabiele club, weinig gezeur en veel kansen voor jeugd.
Er zijn alleen maar weinig topclubs die zo werken, Arsenal alleen. Verder zit je al aan niveautje Southhampton, Stoke, etc.
Dan eerst a la Koeman je bewijzen bij het rechterrijtje![]()
Het lijkt mij sterk dat er morgen 3-4-3 gespeeld wordt: er zitten maar 5 middenvelders (en dat is inclusief Schöne) in de selectie. Of De Boer moet Riedewald er weer neerzetten, ofzoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zullen Tete en Riedewald in de basis beginnen?
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?Oh.![]()
Tete wel, Riedewald niet is mijn inschattingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er morgen 3-4-3 gespeeld wordt: er zitten maar 5 middenvelders (en dat is inclusief Schöne) in de selectie. Of De Boer moet Riedewald er weer neerzetten, ofzo![]()
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.
Overigens hoeft het van mij ook niet, hou het maar even bij de vastighedenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah, dat heb ik gemist. Nou laten we inderdaad hopen van nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaar
Overigens hoeft het van mij ook niet, hou het maar even bij de vastigheden![]()
De A1 mag een beslissingsduel tegen PSV gaan spelen om de titelMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ze gelijkspelen na verlening in die wedstrijd geen penalties, maar dan is Ajax kampioen op doelsaldo
Ben jij tatoeëerder van beroep ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Als ze gelijkspelen na verlening in die wedstrijd geen penalties, maar dan is Ajax kampioen op doelsaldoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoop op Tete weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Vanuit het oogpunt van de stad/burgemeester begrijp ik het wel... Maar doodzonde inderdaad dat het niet gewoon in de stad is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef KingRoland het volgende:
tevens Arenaparkjammer niet op het Museumplein
![]()
Ik verwacht morgen sowieso vrij weinig man bij huldiging. Ajax speelt uit en bereikbaarheid vanuit Haarlem en Utrecht is uiterst kut![]()
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezelligquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht morgen sowieso vrij weinig man bij huldiging. Ajax speelt uit en bereikbaarheid vanuit Haarlem en Utrecht is uiterst kutMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga in Amsterdam kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezelligDan nog even langs huldiging, allemaal mooi hoor
![]()
Ook gezellig uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga in Amsterdam kijkenDan nog even langs huldiging, allemaal mooi hoor
![]()
Het weer zit niet tegen in ieder gevalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is inderdaad een pluspuntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder geval![]()
![]()
In je achtertuin met de tv aan een verlengsnoer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.![]()
raampje openzetten op zolderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ga jij nog naar de huldiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder gevalOh.![]()
Meh, een huldiging vind ik niet zo heel interessant. Daarnaast is het ook niet dat ik er in een kwartiertje benquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, een huldiging vind ik niet zo heel interessant. Daarnaast is het ook niet dat ik er in een kwartiertje ben
Huldiging is zo voorspelbaar. En je kan het ook prima op tv volgenOh.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde
Huldiging is zo voorspelbaar. En je kan het ook prima op tv volgen
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?![]()
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.quote:![]()
Tete <-> Viergever zou ik nog in kunnen komen, aan de andere kant kun je tegen 4-4-2 wellicht een wat meer offensief ingestelde back als Veltman goed gebruiken.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:23 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.
Maar goed, Frank zal wel met een 3-4-3 komen met Riedewald als CVM ofzo
Godverdomme, alweer de laatste matchday tot aan Augustus.
Ik zal hier waarschijnlijk niet meer posten, fijne dag allemaal![]()
![]()
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:quote:Op zondag 8 mei 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar A1 speelt dus sowieso weer Youth League? Dat is iig positiefDus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatstquote:The competition is open to the following 64 teams:
a) The 32 youth teams of the clubs which qualify for the group stage of the 2015/16 UEFA Champions League – UEFA Champions League path.
b) The domestic youth champions of the 32 best-ranked associations in the 2014 UEFA association coefficient rankings (the same rankings used to decide access to the 2015/16 UEFA Champions League and UEFA Europa League) – Domestic Champions path.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was hier toch zo'n user die altijd de "Ajax zingt Shaffy"-clipjes maakte?![]()
![]()
Kan nog makkelijk misgaan tegen de Graafschap. Rode kaart in de 10e minuut en je staat met 1 man minder. Dan wordt het toch al lastiger.
[ Bericht 4% gewijzigd door GewoneBurger op 08-05-2016 03:20:15 ]![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 8 mei 2016 02:52 schreef GewoneBurger het volgende:
Kan nog makkelijk misgaan tegen de Graafschap. Rode kaart in de 10e minuut en je staat met 1 man minder. Dan wordt het toch al lastiger.![]()
Yup. Deze wedstrijd gaat immers maar om 1 ding, de rest boeit vandaag niet. Dus willen we vastigheden zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou gewoon dezelfde opstelling als altijd aanhouden.![]()
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:
[..]
Dus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatst![]()
dat dusquote:we treffen goed weer in ieder geval
Hup![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat duswe treffen goed weer in ieder geval
Hup!![]()
Ik ben nerveus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Goed punt, geen idee hoe het dan werktquote:Op zondag 8 mei 2016 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt me
Het zou nog kunnen dat, stel dat PSV 1 en A1 landskampioen worden, het ticket naar de 33e landskampioen bij de A1 gaat ofzo. Maar goed, laten we er eens vanuit gaan dat Ajax 1 kampioen wordt )Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goedemorgen, hier middag!
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.![]()
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.![]()
Zijn er geen sportscafe's in Indonesië?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Werkt volgens mij niet in het buitenland.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Net aangekomen op Gili Air. Dat is vrij rustig. Maar zo even op onderzoek uit.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn er geen sportscafe's in Indonesië?![]()
Werkt niet in het buitenlandquote:Op zondag 8 mei 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.
Of hij moet al een VPN ofzo gebruiken![]()
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(quote:Op zondag 8 mei 2016 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet in het buitenland.![]()
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(
http://gilis.asia/gili-ai(...)estaurant-sports-barWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Yes! Zo even heen fietsen!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.
http://gilis.asia/gili-ai(...)estaurant-sports-bar
Hoop dat er wat te regelen valt 👍🏼 Thanks!![]()
livetv.sx/en/quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
VPN van thuis + fox sportsquote:Op zondag 8 mei 2016 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net aangekomen op Gili Air. Dat is vrij rustig. Maar zo even op onderzoek uit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.quote:
Zowel met DNS als VPN zien de site en de app van FOX nog steeds dat ik in het buitenland zit![]()
Dan maar proberen een stream te vinden die werkt op de iPad![]()
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Werkt niet in het buitenland
Of hij moet al een VPN ofzo gebruiken
Ik heb weleens op vakantie Ajax gekeken op de phablet van m'n vriendin. Horizon-app + VPN van 't werk + Ziggo login van m'n ouders. Werkt altijd perfect.
Thuis (woon in België) doe ik eigenlijk hetzelfde, maar dan met een Android box aan de t.v.![]()
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipadquote:Op zondag 8 mei 2016 11:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.
Zowel met DNS als VPN zien de site en de app van FOX nog steeds dat ik in het buitenland zit![]()
Dan maar proberen een stream te vinden die werkt op de iPadDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat ja, standaard gaat niet al het verkeer over de tunnelquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad![]()
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijn
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Fox sports Go gaat sowieso niet lukken, want dat is kennelijk uitverkocht:
http://nu.nl/media/425843(...)swedstrijd-ajax.htmlVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Horizon appquote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Monolith het volgende:
Fox sports Go gaat sowieso niet lukken, want dat is kennelijk uitverkocht:
http://nu.nl/media/425843(...)swedstrijd-ajax.html
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hier in Manila heb ik gewoon Fox op de kabel, en kan ik gewoon thuis op de bank kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand..
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik feliciteer jullie alvast met de titel. Verdient gewonnen dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik feliciteer jullie alvast met de titel. Verdient gewonnen dit jaar.JinxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.![]()
![]()
Thanks, zal ik even proberen. Die instructies van Unlocator zeiden juist dat je dat uit moest zettenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:32 schreef FritzWepper het volgende:
Dijks voor Tete, verder dezelfde opstelling als Twente-thuis.
Dus ook weer met Cerny in de basis.![]()
![]()
Bazoer weer op de bank
Ik vond Serero vorige week de beste speler.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan het ook niet maken om Serero eruit te halenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
zeker één van de beteren dus ook logisch dat hij mag blijven staanquote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Serero vorige week de beste speler.![]()
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh oke.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aha.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Is de pot wat?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Nee, maar goed dat hoort ook enigszins bij een kampioenswedstrijdquote:
Eerste kans en daarna een afgekeurde goal wegens buitenspel terwijl ik dit tikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
yupquote:Op zondag 8 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Zo, dat kijkt toch een stuk meer ontspannen![]()
Goed om te weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
FR1908![]()
Kijkt stuk relaxter zo. Zeker aangezien PSV bakt er geen kut van.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Deze zin loopt niet helemaal lekker, maar vooruitquote:Op zondag 8 mei 2016 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kijkt stuk relaxter zo. Zeker aangezien PSV bakt er geen kut van.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt he, godverdomme. Maak die kans eens af.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef BobW het volgende:
Als Cerny die bal nou even had gemaakt, nu blijft het nog spannendDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben er nog lang niet gerust op. Voetbal is ronduit kut en dan die tyfus Cerny die die tweede er niet inlegt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Drie kwartier dichter bij de titel, om het positief te bekijken
Begon slecht, maar daarna was het lange tijd wel prima.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Smoofie het volgende:
Cerny wisselen. En waarom spelen we zo slechtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mwoh valt wel mee toch. Best wat kansen, zeker aan het begin van de tweede helft. Er zal ook ongetwijfeld wat spanning zijn daar dus ik kan hier wel mee levenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er valt wat te zeiken en meneer duikt op...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Netto en consorten gun je ook geen schaal![]()
BYE BYE KAMPIOENSCHAP TERING TYFUS KUT HOEREN TERINGLIJERSDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
madquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er valt wat te zeiken en meneer duikt op...RED ONS HENNIEGOD![]()
Say again?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee toch. Best wat kansen, zeker aan het begin van de tweede helft. Er zal ook ongetwijfeld wat spanning zijn daar dus ik kan hier wel mee levenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De eerste 10 minuten van de tweede helft waren goed, daar zeg ik niets mis meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sportief sportiefquote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BYE BYE KAMPIOENSCHAP TERING TYFUS KUT HOEREN TERINGLIJERS![]()
Valt me gewoon op. Ben mad over de tussenstand, dat zeker. Maar ik heb jou maar zeer zelden iets positiefs zien zeggen. En het Netto-verhaaltje kennen we nu ook wel.quote:![]()
Ik wist het! Ik zei al dat we geen kampioen gingen worden
Hele kankerbende ontslaan
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
geen landskampioen?
Frank exit"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Als we dit verkloten mag echt iedereen eruit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee hoor gewoon doorgaan met de Cruijff-filosofiequote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als we dit verkloten mag echt iedereen eruit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doorgaan? Daar zijn ze juist mee gestoptquote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon doorgaan met de Cruijff-filosofieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het rationeel bekijken blijft ietwat lastig merk ikquote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
100% sarcasme-modequote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgaan? Daar zijn ze juist mee gestoptRED ONS HENNIEGOD![]()
De oogaids slaat door naar mijn hersens. Wat een fucking kut wedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het rationeel bekijken blijft ietwat lastig merk ikDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik kan niet eens zeggen dat ik me enorm kut voel op dit moment. Ik zou misschien zelfs een licht gevoel van schaamte hebben als je in dit jaar een titel paktquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is dit soort wedstrijden altijdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De oogaids slaat door naar mijn hersens. Wat een fucking kut wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.
En dadelijk alsnog kampioen worden en weer helemaal blij zijn zeker![]()
![]()
Zelfde .quote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zeggen dat ik me enorm kut voel op dit moment. Ik zou misschien zelfs een licht gevoel van schaamte hebben als je in dit jaar een titel paktRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wist het! Ik zei al dat we geen kampioen gingen worden
Hele kankerbende ontslaanquote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.
En als ze kampioen worden, natuurlijk vooraan staanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
We worden het niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dadelijk alsnog kampioen worden en weer helemaal blij zijn zekerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zwolle op 1-2 en PSV minder dan in de 1e helft, dus zelfs als jullie het zelf laten liggen zou PSV dat ook zomaar eens kunnen doen.quote:
Edit: laat maar, ik jinxte de 1-3 binnen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2016 15:56:17 ]![]()
Milik er uit? Haal Cerny er uit!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
indekken 2.0quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze creëeren al 10 minuten helemaal niks meer.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Lol, Ajax trekt dit echt nog wel over de streep. Rustig blijven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: