Niet doen. Je bent nu een graag geziene user.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie echt maandenlang trollen als jullie morgen verliezen.
Vind het nieuwe uitshirt meer op een pyjama lijken dan dit lichtblauwe shirt hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Lichtblauw associeer ik altijd met pyjama's
Maar dan hoeven we niet meer bang te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als we iets niet nodig hebben is het wel een vleugelspeler.
Bang voor wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar dan hoeven we niet meer bang te zijn
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als we iets niet nodig hebben is het wel een vleugelspeler.
Cerny en Muric komen er aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom niet, Younes is prima maar blessuregevoelig en Fischer zie ik ook wel vertrekken deze zomer. Bovendien lijkt die Bruma een buitenkansje.
Cerny en Muric kan je beter als rechtsbuiten posteren. Een linksbuiten zoeken valt logisch te noemen, alleen moet je niet met figuren als Bruma aan komen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.
Milik had ook dergelijke statistieken en Younes had ook geen fantastische cijfers. Moet wel gezegd dat op die posities op dat moment weinig voorhanden was, maar het feit dat je in een grotere competitie nauwelijks scoort wil nog niet zeggen dat je dat in Nederland niet kan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
30 wedstrijden, 2 goals en 1 assist. Geeft dan Cerny en Muric de kans.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:26 schreef gniffie het volgende:
Wat is Frankie toch een walgelijk persoon als je zijn teksten van vandaag leest. Conservatieve calimero, doemdenkertje
Niets nieuws joh.quote:
Ah, fantastisch wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niets nieuws joh.Geen geld bla bla bla. Nog behoudender spelen in de CL (is dit überhaupt mogelijk? )
Zou mooi zijn, als het maar niet Jaap Stam wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Als ik zo de meest recente uitspraken van de Boer lees kan ik niet anders dan concluderen dan dat de man vertrekt.
dat kan ik ook best wel begrijpen, nationaal heeft hij het ook heel goed gedaan, internationaal eigenlijk te weinig laten zien, dat zou dan ook de enige reden voor hem kunnen zijn er nog een jaar aan te plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef FritzWepper het volgende:
Als ik zo de meest recente uitspraken van de Boer lees kan ik niet anders dan concluderen dan dat de man vertrekt.
Dit vond ik meer een pyjama.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik het mooiste uitshirt van de laatste jaren
Dat is denk ik beetje zijn probleem... 5x kampioen (mogelijk...) in 5,5 jaar is erg netjes. Maar als een internationale topclub dan die EL/CL potjes bekijkt zullen ze niet snel voor ons Frankske gaan vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan ik ook best wel begrijpen, nationaal heeft hij het ook heel goed gedaan, internationaal eigenlijk te weinig laten zien, dat zou dan ook de enige reden voor hem kunnen zijn er nog een jaar aan te plakken
Het is tactisch geen meesterbrein nee, wel een heerlijke man om te hebben als je zin hebt in een stabiele club, weinig gezeur en veel kansen voor jeugd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is denk ik beetje zijn probleem... 5x kampioen (mogelijk...) in 5,5 jaar is erg netjes. Maar als een internationale topclub dan die EL/CL potjes bekijkt zullen ze niet snel voor ons Frankske gaan vermoed ik.
Dus ja, ga je dan naar een laagvlieger in Engeland of blijf je bij een topclub in eigen land?
Mjah, Bayern misschien, Arsenal zou ideaal voor Frank zijn. Maar ik vrees dat die clubs de gok niet zullen nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is tactisch geen meesterbrein nee, wel een heerlijke man om te hebben als je zin hebt in een stabiele club, weinig gezeur en veel kansen voor jeugd.
Er zijn alleen maar weinig topclubs die zo werken, Arsenal alleen. Verder zit je al aan niveautje Southhampton, Stoke, etc.
Tete wel, Riedewald niet is mijn inschattingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen Tete en Riedewald in de basis beginnen?
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er morgen 3-4-3 gespeeld wordt: er zitten maar 5 middenvelders (en dat is inclusief Schöne) in de selectie. Of De Boer moet Riedewald er weer neerzetten, ofzo
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.
Ah, dat heb ik gemist. Nou laten we inderdaad hopen van nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaar
Overigens hoeft het van mij ook niet, hou het maar even bij de vastigheden
Ben jij tatoeëerder van beroep ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Als ze gelijkspelen na verlening in die wedstrijd geen penalties, maar dan is Ajax kampioen op doelsaldo
Ik hoop op Tete weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanuit het oogpunt van de stad/burgemeester begrijp ik het wel... Maar doodzonde inderdaad dat het niet gewoon in de stad is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef KingRoland het volgende:
tevens Arenaparkjammer niet op het Museumplein
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezelligquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht morgen sowieso vrij weinig man bij huldiging. Ajax speelt uit en bereikbaarheid vanuit Haarlem en Utrecht is uiterst kut
Ik ga in Amsterdam kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezellig
Ook gezellig uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga in Amsterdam kijkenDan nog even langs huldiging, allemaal mooi hoor
Dat is inderdaad een pluspuntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder geval
In je achtertuin met de tv aan een verlengsnoer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.
raampje openzetten op zolderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.
Ga jij nog naar de huldiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder geval
Meh, een huldiging vind ik niet zo heel interessant. Daarnaast is het ook niet dat ik er in een kwartiertje benquote:
Zelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, een huldiging vind ik niet zo heel interessant. Daarnaast is het ook niet dat ik er in een kwartiertje ben
Daaromquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde
Huldiging is zo voorspelbaar. En je kan het ook prima op tv volgen
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.quote:
Tete <-> Viergever zou ik nog in kunnen komen, aan de andere kant kun je tegen 4-4-2 wellicht een wat meer offensief ingestelde back als Veltman goed gebruiken.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:23 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:quote:Op zondag 8 mei 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar A1 speelt dus sowieso weer Youth League? Dat is iig positief
Dus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatstquote:The competition is open to the following 64 teams:
a) The 32 youth teams of the clubs which qualify for the group stage of the 2015/16 UEFA Champions League – UEFA Champions League path.
b) The domestic youth champions of the 32 best-ranked associations in the 2014 UEFA association coefficient rankings (the same rankings used to decide access to the 2015/16 UEFA Champions League and UEFA Europa League) – Domestic Champions path.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was hier toch zo'n user die altijd de "Ajax zingt Shaffy"-clipjes maakte?
Bedankt Hansquote:Op zondag 8 mei 2016 02:52 schreef GewoneBurger het volgende:
Kan nog makkelijk misgaan tegen de Graafschap. Rode kaart in de 10e minuut en je staat met 1 man minder. Dan wordt het toch al lastiger.
Yup. Deze wedstrijd gaat immers maar om 1 ding, de rest boeit vandaag niet. Dus willen we vastigheden zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou gewoon dezelfde opstelling als altijd aanhouden.
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:
[..]
Dus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatst
dat dusquote:
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat duswe treffen goed weer in ieder geval
Hup!
Goed punt, geen idee hoe het dan werktquote:Op zondag 8 mei 2016 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt me
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorgen, hier middag!
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.
Zijn er geen sportscafe's in Indonesië?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.
Werkt volgens mij niet in het buitenland.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.
Net aangekomen op Gili Air. Dat is vrij rustig. Maar zo even op onderzoek uit.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn er geen sportscafe's in Indonesië?
Werkt niet in het buitenlandquote:Op zondag 8 mei 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(quote:Op zondag 8 mei 2016 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet in het buitenland.
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(
Yes! Zo even heen fietsen!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.
http://gilis.asia/gili-ai(...)estaurant-sports-bar
livetv.sx/en/quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
VPN van thuis + fox sportsquote:Op zondag 8 mei 2016 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net aangekomen op Gili Air. Dat is vrij rustig. Maar zo even op onderzoek uit.
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.quote:
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Werkt niet in het buitenland
Of hij moet al een VPN ofzo gebruiken
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipadquote:Op zondag 8 mei 2016 11:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.
Zowel met DNS als VPN zien de site en de app van FOX nog steeds dat ik in het buitenland zit![]()
Dan maar proberen een stream te vinden die werkt op de iPad
dat ja, standaard gaat niet al het verkeer over de tunnelquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijn
Horizon appquote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Monolith het volgende:
Fox sports Go gaat sowieso niet lukken, want dat is kennelijk uitverkocht:
http://nu.nl/media/425843(...)swedstrijd-ajax.html
Hier in Manila heb ik gewoon Fox op de kabel, en kan ik gewoon thuis op de bank kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik feliciteer jullie alvast met de titel. Verdient gewonnen dit jaar.JinxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |