Gelukkig kan je dat niet echt, dus daar zullen we weinig last van hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie echt maandenlang trollen als jullie morgen verliezen.
Aangezien jullie allemaal al zeker zijn van het kampioenschap
Ik ben gewoon heel lief voor julliequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat niet echt, dus daar zullen we weinig last van hebben.
Moeten jullie eerst van PEC zien te winnen. En dat is al lastig genoegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel lief voor jullie
Vooral als De Graafschap met 8-0 wint.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef Monolith het volgende:
Verlies van zowel Ajax als PSV zou wel heerlijk leedvermaak zijn.
Zo makkelijk hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Firefox is in een keer dagelijks in VBL, het lijkt wel alsof Ajax kampioen gaat worden ofzo :S
En PEC met 3-0 erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als De Graafschap met 8-0 wint.
Dat zou dan weer minder zijn.quote:
Spreek met hem af en leer hem een lesje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk he
En wat zullen jullie huilen morgen
Alleen als ie aan mannensex doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spreek met hem af en leer hem een lesje.
ik heb me er al lang bij neergelegd. maar jij bent wel de user hier wie ik het meest het kampioenschap misgun jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk he
En wat zullen jullie huilen morgen
Dat doet pijn zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb me er al lang bij neergelegd. maar jij bent wel de user hier wie ik het meest het kampioenschap misgun ja
Het heeft daar bijzonder weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat doet pijn zeg
Ik ben ook de user dat PSV het meeste haat van iedereen
Nu associeer je me weer met Ajax-supporters waar ik geen fuck mee te maken heb, en wil hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft daar bijzonder weinig mee te maken.
"Joden lopen altijd weg" is er meer op van toepassing.
Hoe omschrijf jij jezelf dan eigenlijk als Ajax-supporter?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu associeer je me weer met Ajax-supporters waar ik geen fuck mee te maken heb, en wil hebben
Goede vraag, geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij jezelf dan eigenlijk als Ajax-supporter?
Dan kunnen we ons weer heerlijk ergeren aan het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Blij als het 9 mei is, dan kunnen we weer normaal over voetbal en Ajax praten hier
Niet dat er dan nog veel is om over te praten waarschijnlijk, maar goed
Laten we in ieder geval niet overhaast spelers gaan halen, zoals Janssen van AZ en Ziyech van FC Twente. Spelers die het bij subtoppers/middenmoot aardig doen, maar jammerlijk zullen falen bij Ajax omdat ze dan over het algemeen ineens drie meter minder ruimte krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons weer heerlijk ergeren aan het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt.
Lichtblauw associeer ik altijd met pyjama'squote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik het mooiste uitshirt van de laatste jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |