Zelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, een huldiging vind ik niet zo heel interessant. Daarnaast is het ook niet dat ik er in een kwartiertje ben
Daaromquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde
Huldiging is zo voorspelbaar. En je kan het ook prima op tv volgen
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen Tete en Riedewald in de basis beginnen?
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks gaat veranderen. Behalve Dijks terug op links. Zelfde vier achterin als de laatste weken. Cerny in de basis. Dat denk ik.
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.quote:
Tete <-> Viergever zou ik nog in kunnen komen, aan de andere kant kun je tegen 4-4-2 wellicht een wat meer offensief ingestelde back als Veltman goed gebruiken.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:23 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ook. Lullig voor Tete en Riedewald, naar in zo'n laatste wedstrijd zou ik niet de vastigheden van de afgelopen tijd zomaar overboord gooien.
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:quote:Op zondag 8 mei 2016 00:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar A1 speelt dus sowieso weer Youth League? Dat is iig positief
Dus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatstquote:The competition is open to the following 64 teams:
a) The 32 youth teams of the clubs which qualify for the group stage of the 2015/16 UEFA Champions League – UEFA Champions League path.
b) The domestic youth champions of the 32 best-ranked associations in the 2014 UEFA association coefficient rankings (the same rankings used to decide access to the 2015/16 UEFA Champions League and UEFA Europa League) – Domestic Champions path.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was hier toch zo'n user die altijd de "Ajax zingt Shaffy"-clipjes maakte?
Bedankt Hansquote:Op zondag 8 mei 2016 02:52 schreef GewoneBurger het volgende:
Kan nog makkelijk misgaan tegen de Graafschap. Rode kaart in de 10e minuut en je staat met 1 man minder. Dan wordt het toch al lastiger.
Yup. Deze wedstrijd gaat immers maar om 1 ding, de rest boeit vandaag niet. Dus willen we vastigheden zien.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou gewoon dezelfde opstelling als altijd aanhouden.
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt mequote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor dit seizoen zat het zo, laten we even aannemen dat het voor komend seizoen ook geldt:
[..]
Dus als het eerste kampioen wordt (of de voorronde overleeft), of de A1 de beslissingswedstrijd niet verliest, zijn ze geplaatst
dat dusquote:
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat duswe treffen goed weer in ieder geval
Hup!
Goed punt, geen idee hoe het dan werktquote:Op zondag 8 mei 2016 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar aangezien PSV in beide gevallen de concurrent is, gaan die twee teams sowieso lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |