Tete wel, Riedewald niet is mijn inschattingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen Tete en Riedewald in de basis beginnen?
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt mij sterk dat er morgen 3-4-3 gespeeld wordt: er zitten maar 5 middenvelders (en dat is inclusief Schöne) in de selectie. Of De Boer moet Riedewald er weer neerzetten, ofzo
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klaassen heeft volgens mij ook al gezegd dat ze niet meer 3-4-3 zullen spelen. En terecht, leek nergens op.
Ah, dat heb ik gemist. Nou laten we inderdaad hopen van nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarop De Boer gisteren nog zei dat het tegen De Graafschap gewoon weer een optie is, vandaar
Overigens hoeft het van mij ook niet, hou het maar even bij de vastigheden
Ben jij tatoeëerder van beroep ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Als ze gelijkspelen na verlening in die wedstrijd geen penalties, maar dan is Ajax kampioen op doelsaldo
Ik hoop op Tete weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen Tete en Riedewald in de basis beginnen?
Of gunt Frank het moment aan van der Hoorn en Viergever?
Vanuit het oogpunt van de stad/burgemeester begrijp ik het wel... Maar doodzonde inderdaad dat het niet gewoon in de stad is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef KingRoland het volgende:
tevens Arenaparkjammer niet op het Museumplein
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezelligquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht morgen sowieso vrij weinig man bij huldiging. Ajax speelt uit en bereikbaarheid vanuit Haarlem en Utrecht is uiterst kut
Ik ga in Amsterdam kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten hoe dan ook met kuttrolls morgen dus, gezellig
Ook gezellig uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga in Amsterdam kijkenDan nog even langs huldiging, allemaal mooi hoor
Dat is inderdaad een pluspuntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder geval
In je achtertuin met de tv aan een verlengsnoer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.
raampje openzetten op zolderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef Zocalo het volgende:
Wat is een goeie plek om (in de zon) te kunnen kijken? Zonder de grote drukte van Leidse enzo.
Ga jij nog naar de huldiging?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook gezellig uiteraard![]()
Het weer zit niet tegen in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |