madquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er valt wat te zeiken en meneer duikt op...
Say again?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh valt wel mee toch. Best wat kansen, zeker aan het begin van de tweede helft. Er zal ook ongetwijfeld wat spanning zijn daar dus ik kan hier wel mee leven
De eerste 10 minuten van de tweede helft waren goed, daar zeg ik niets mis meequote:
Sportief sportiefquote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BYE BYE KAMPIOENSCHAP TERING TYFUS KUT HOEREN TERINGLIJERS
Valt me gewoon op. Ben mad over de tussenstand, dat zeker. Maar ik heb jou maar zeer zelden iets positiefs zien zeggen. En het Netto-verhaaltje kennen we nu ook wel.quote:
Nee hoor gewoon doorgaan met de Cruijff-filosofiequote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als we dit verkloten mag echt iedereen eruit.
Doorgaan? Daar zijn ze juist mee gestoptquote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon doorgaan met de Cruijff-filosofie
Het rationeel bekijken blijft ietwat lastig merk ikquote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.
100% sarcasme-modequote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doorgaan? Daar zijn ze juist mee gestopt
De oogaids slaat door naar mijn hersens. Wat een fucking kut wedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het rationeel bekijken blijft ietwat lastig merk ik
Ik kan niet eens zeggen dat ik me enorm kut voel op dit moment. Ik zou misschien zelfs een licht gevoel van schaamte hebben als je in dit jaar een titel paktquote:
Dat is dit soort wedstrijden altijdquote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De oogaids slaat door naar mijn hersens. Wat een fucking kut wedstrijd.
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen wat is het toch ook een enorme kankerbende bij elkaar. Ik ben zo focking klaar met dit kutseizoen.
Zelfde .quote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zeggen dat ik me enorm kut voel op dit moment. Ik zou misschien zelfs een licht gevoel van schaamte hebben als je in dit jaar een titel pakt
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wist het! Ik zei al dat we geen kampioen gingen worden
Hele kankerbende ontslaan
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We worden het niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dadelijk alsnog kampioen worden en weer helemaal blij zijn zeker
Zwolle op 1-2 en PSV minder dan in de 1e helft, dus zelfs als jullie het zelf laten liggen zou PSV dat ook zomaar eens kunnen doen.quote:
indekken 2.0quote:
Ze creëeren al 10 minuten helemaal niks meer.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Lol, Ajax trekt dit echt nog wel over de streep. Rustig blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |