Thanks, zal ik even proberen. Die instructies van Unlocator zeiden juist dat je dat uit moest zettenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:32 schreef FritzWepper het volgende:
Dijks voor Tete, verder dezelfde opstelling als Twente-thuis.
Dus ook weer met Cerny in de basis.
Ik vond Serero vorige week de beste speler.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan het ook niet maken om Serero eruit te halen
zeker één van de beteren dus ook logisch dat hij mag blijven staanquote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Serero vorige week de beste speler.
Oh oke.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
Aha.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
Nee, maar goed dat hoort ook enigszins bij een kampioenswedstrijdquote:
yupquote:Op zondag 8 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Zo, dat kijkt toch een stuk meer ontspannen
Goed om te weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |