Thanks, zal ik even proberen. Die instructies van Unlocator zeiden juist dat je dat uit moest zettenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:32 schreef FritzWepper het volgende:
Dijks voor Tete, verder dezelfde opstelling als Twente-thuis.
Dus ook weer met Cerny in de basis.
Ik vond Serero vorige week de beste speler.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan het ook niet maken om Serero eruit te halen
zeker één van de beteren dus ook logisch dat hij mag blijven staanquote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Serero vorige week de beste speler.
Oh oke.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
Aha.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
Nee, maar goed dat hoort ook enigszins bij een kampioenswedstrijdquote:
yupquote:Op zondag 8 mei 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Zo, dat kijkt toch een stuk meer ontspannen
Goed om te weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Deze zin loopt niet helemaal lekker, maar vooruitquote:Op zondag 8 mei 2016 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kijkt stuk relaxter zo. Zeker aangezien PSV bakt er geen kut van.
Echt he, godverdomme. Maak die kans eens af.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:18 schreef BobW het volgende:
Als Cerny die bal nou even had gemaakt, nu blijft het nog spannend
Begon slecht, maar daarna was het lange tijd wel prima.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef Smoofie het volgende:
Cerny wisselen. En waarom spelen we zo slecht
Mwoh valt wel mee toch. Best wat kansen, zeker aan het begin van de tweede helft. Er zal ook ongetwijfeld wat spanning zijn daar dus ik kan hier wel mee levenquote:
Er valt wat te zeiken en meneer duikt op...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Netto en consorten gun je ook geen schaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |