SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Bedankt voor je bestelling! Wij zien je graag weer terug op ajaxshop.nl.quote:
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
IK HEB HELEMAAL NIKS BESTELDquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling! Wij zien je graag weer terug op ajaxshop.nl.![]()
Lijkt wel een of ander lelijk fanshirt van de markt in Alanya
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
you wanna buy good quality very cheap!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef fathank het volgende:
Lijkt wel een of ander lelijk fanshirt van de markt in Alanya"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
strepenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Allemaal nog even zeiken over de strepen, hebben we dat ook weer gehad
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Op zich best een prima optie, aan de andere kant is er niet echt reden om wat te veranderenquote:
Behalve Dijks natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is ook gewoon feitelijk onjuistquote:In de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (2-2) koos De Boer voor een 3-4-3, met 'een vierkant' op het middenveld. 'Het is tegen Utrecht niet goed gegaan, maar bij de andere keren dit seizoen stonden we wel iedere keer aan de goede kant van de score. Tegen Utrecht was ook meer het probleem dat ik ze in een vierkant liet spelen in plaats van in de ruit zelf', zegt De Boer vrijdag op de persconferentie.
Ik noem een Roda uit, Utrecht uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Graafschap is geen Utrecht, dat is de enige meen ik die tegen dat systeem punten heeft gepaktquote:![]()
Echt he. Hij zal effe het kampioenschap weggeven, teringdebiel.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Blijf gewoon vertrouwd 4-3-3 spelen man, waarom onnodig verwarring zaaien?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Graafschap is geen Utrecht, dat is de enige meen ik die tegen dat systeem punten heeft gepakt
Je wint met 4-0 van Twente, neem dat gewoon mee.![]()
dat ben ik wel met je eens, vind het ook niet nodig, maar dat is wat anders dan in paniek zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blijf gewoon vertrouwd 4-3-3 spelen man, waarom onnodig verwarring zaaien?
Je wint met 4-0 van Twente, neem dat gewoon mee.![]()
Grootste naaistreek dan sinds 98quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt he. Hij zal effe het kampioenschap weggeven, teringdebiel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik begrijp wel waarom Frank weer 3-4-3 wil spelen. Hij wil voorkomen dat van der Hoorn en Viergever achterin 1 op 1 staan tegen de spitsen van de Graafschap, terwijl de backs, die het vooral van hun verdedigende kwaliteiten moeten hebben, geen man hebben. Dan kun je dus beter 1 van je backs op een spits van de Graafschap laten spelen, waarmee je dus in feite een soort 3-4-3 creëert. Zo'n enorme verandering is het helemaal niet.![]()
je gaat het tegen 4-4-2 vanzelf spelen als je het tenminste goed invult, met het originele centrale duo was het wat makkelijker omdat die gewoon meer voetballende capaciteiten hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begrijp wel waarom Frank weer 3-4-3 wil spelen. Hij wil voorkomen dat van der Hoorn en Viergever achterin 1 op 1 staan tegen de spitsen van de Graafschap, terwijl de backs, die het vooral van hun verdedigende kwaliteiten moeten hebben, geen man hebben. Dan kun je dus beter 1 van je backs op een spits van de Graafschap laten spelen, waarmee je dus in feite een soort 3-4-3 creëert. Zo'n enorme verandering is het helemaal niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 06-05-2016 15:12:14 ]![]()
4-3-3 of 3-4-3, het voetbal blijft toch kut. We gaan toch wel winnen puur op individuele kwaliteiten
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als we gewoon Younes, Milik en Cerny voorin hebben staan, dan het moet het in mijn ogen ook wel goedkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:17 schreef gniffie het volgende:
4-3-3 of 3-4-3, het voetbal blijft toch kut. We gaan toch wel winnen puur op individuele kwaliteiten
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is dan wel stukken beter dan het shirt van dit jaar, maar ik blijf het niet veel bijzonders vinden. Die mouwen hadden gewoon zwart moeten zijn en omdat dat Ziggo recht boven dat kruis staat word het wel erg druk allemaal.quote:
Had dan liever dat trainingsshirtje als uitshirt gehad.Oh.![]()
wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en omdat dat Ziggo recht boven dat kruis staat word het![]()
Leer gewoon eens spellen, in plaats van dit soort gejank steeds. Op deze manier zijn je posts gewoon een stuk minder serieus te nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren blijft lastig voor je hè![]()
Op jouw posts blijft dat lastig, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren blijft lastig voor je hè![]()
Het ligt meer aan jou als je een post niet serieus neemt door een -t'tje meer of minderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Leer gewoon eens spellen, in plaats van dit soort gejank steeds. Op deze manier zijn je posts gewoon een stuk minder serieus te nemen.Oh.![]()
omdat je het inhoudelijk met mij eens bent zekerquote:
Ja dan heb je er weinig aan toe te voegenOh.![]()
Nee, zo werkt dat in de grote mensen wereld (waar jij nog lang niet aan toe bent).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou als je een post niet serieus neemt door een -t'tje meer of minder![]()
Zoveel inhoud vind ik meestal niet in je posts.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat je het inhoudelijk met mij eens bent zeker
Ja dan heb je er weinig aan toe te voegen![]()
- Als je volgend jaar weer kut voetbal wilt zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik gooi er intussen even een stellinkje in:
Frank de Boer moet blijven."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het mag geen verrassing heten dat ik het daarmee oneens benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoveel verschil is er niet tussen de grote mensen wereld en kinderwereld is mijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat in de grote mensen wereld (waar jij nog lang niet aan toe bent).
Oh.![]()
Dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel inhoud vind ik meestal niet in je posts.Oh.![]()
nee bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.![]()
mehquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Prima, ik zie nog geen andere trainer die het beter kan doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:34 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer moet blijven.Uitvinder van de biersmiley.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: