De videobeelden geven dit topic meer inzicht in hoe de zaken er voor staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:12 schreef Godtje het volgende:
NWS / Samenscholingsverbod Ede na 'Marokkaanse' onlusten
Die passen ook in dat topicquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De videobeelden geven dit topic meer inzicht in hoe de zaken er voor staan.
Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.quote:
Ik ben het met je eens. Het is een beetje een dynamiek zoals in Amerika met african american jongeren, gangsta style is stoer, fuck da police en als je in de bak komt is het racisme.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef Szikha2 het volgende:
Ze zijn geboren in nederland. Ik denk zelf, omdat ik opgegroeid ben in een 'noord Afrikaanse' emeenschap in frankrijk en ik merkte heel erg bij vooral algerijnen dat de ouders groot aandeel hebben.
Ik weet niet hoe het in nl zit maar ken veel marokkaanse ezinnen waar de zoon gewoon alles te vertelle heeft. De ouders moeten veel strenger zijn. Vroeger kreeg je een dreun om je oren maar aan de andere kant kon vader ook zijn handjes niet thuishouden ( vrouw slaan , hoerenlopen)
Ik zeg je nogmaals: heeft niets met noord afrika te maken. Tuurlijk totaal andere cultuur maar dit is gewoon een verloren generatie. Ik zou tunisien of algerien of in dit geval marokkaanse politie laten overkomen. Dan piepen deze kwaai jongens wel anders. Harde hand.
Zoals een frans tunisien gast zei " diensplicht invoeren, deze jongeren 1000x laten opdrukken onder de franse vlag, keiharde discipline"
Denk niet dat je zo kan gedragen in Tunisie. Marokko weet ik niet.
Nl moet keihard optreden. De ouders keihard. Je krijgt echt kut kinderen hoor. Maar goed. Als je echt praat met de jongeren ga je zien dat ze echt een klein hartje hebben en ze je ook echt helpen in nood. Ze zijn lastpakken.
Mischien kan de plaatselijke imam de jongeren wat opvoeding bij brengen. Dat waa vroeger in mijn tijd ( jaren 90) wel het geval in frankrijk. Door bezig te zijn in je gemeenshap ( of dit nu marokkaans of chinees is) houdt je de jongeren van de straat.
Verder heb ik het idee dat het een trend aan het worden is. "Ik ben alles weet je kijk mij stoer zijn niemand kan mij wat maken , kijk ik ben van marokkaanse afkomst iedereen is bang van mij kijk mij dan , jaja iedereeen praat over mij kijk mij dan"
Zo ' n mentaliteit. En het erge is ze zijn zo vatbaar voor criminaliteit. Kijk in amsterdam de hele top criminaliteit wordt beheerst door nederlanders met marokkaanse roots. En ze knalle elkaar af. En de jongere generaties zien hun oudere broers en willen ook mee doen. En voila een spiraal kom je in terecht. Wordt tijd dat de ouders samen met moslimsgemeenshap ingrijpen idd. Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
Ohh, ik ben geen pvv stemmer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
Ik denk ook dat stevig ingrijpen beter helpt dan niets doen of een kopje thee met ze drinken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef Szikha2 het volgende:
Ze zijn geboren in nederland. Ik denk zelf, omdat ik opgegroeid ben in een 'noord Afrikaanse' emeenschap in frankrijk en ik merkte heel erg bij vooral algerijnen dat de ouders groot aandeel hebben.
Ik weet niet hoe het in nl zit maar ken veel marokkaanse ezinnen waar de zoon gewoon alles te vertelle heeft. De ouders moeten veel strenger zijn. Vroeger kreeg je een dreun om je oren maar aan de andere kant kon vader ook zijn handjes niet thuishouden ( vrouw slaan , hoerenlopen)
Ik zeg je nogmaals: heeft niets met noord afrika te maken. Tuurlijk totaal andere cultuur maar dit is gewoon een verloren generatie. Ik zou tunisien of algerien of in dit geval marokkaanse politie laten overkomen. Dan piepen deze kwaai jongens wel anders. Harde hand.
Zoals een frans tunisien gast zei " diensplicht invoeren, deze jongeren 1000x laten opdrukken onder de franse vlag, keiharde discipline"
Nl moet keihard optreden. De ouders keihard. Je krijgt echt kut kinderen hoor. Maar goed. Als je echt praat met de jongeren ga je zien dat ze echt een klein hartje hebben en ze je ook echt helpen in nood. Ze zijn lastpakken.
Mischien kan de plaatselijke imam de jongeren wat opvoeding bij brengen. Dat waa vroeger in mijn tijd ( jaren 90) wel het geval in frankrijk. Door bezig te zijn in je gemeenshap ( of dit nu marokkaans of chinees is) houdt je de jongeren van de straat.
Verder heb ik het idee dat het een trend aan het worden is. "Ik ben alles weet je kijk mij stoer zijn niemand kan mij wat maken , kijk ik ben van marokkaanse afkomst iedereen is bang van mij kijk mij dan , jaja iedereeen praat over mij kijk mij dan"
Zo ' n mentaliteit. En het erge is ze zijn zo vatbaar voor criminaliteit. Kijk in amsterdam de hele top criminaliteit wordt beheerst door nederlanders met marokkaanse roots. En ze knalle elkaar af. En de jongere generaties zien hun oudere broers en willen ook mee doen. En voila een spiraal kom je in terecht. Wordt tijd dat de ouders samen met moslimsgemeenshap ingrijpen idd. Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
Nederlanders zijn waarschijnlijk te arrogant/gevoelig om advies te vragen aan een Afrikaans land, ze sturen liever adviseurs dan ontvangen, maar dat kunnen ze wel gebruiken ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef Szikha2 het volgende:
... Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
De politie is je beste vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat stevig ingrijpen beter helpt dan niets doen of een kopje thee met ze drinken.
De ouders zijn vaak ook niet bij machte om er iets aan te doen omdat de pubers dit niet doen als de ouders in zicht zijn.
En er is dus nul procent pakkans want de politie maakt dat ze weg komen..
Hulp van de ouders uit is dus erg lastig.
Een imam kan wel wat verbeteren denk ik omdat daar nog wel enig respect voor is.
En welk land heb jij in gedachten, Mexico?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Praten helpt niet blijkt uit de afgelopen 30 jaar. Afschieten mag je ze niet.
Er is maar één oplossing. Paar verdragen opzeggen en ze met familie en al het land uitflikkeren. Willen we dat niet dan zal dit de toekomst van ons land zijn, en steeds een beetje erger.
Succes ermee!
Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En welk land heb jij in gedachten, Mexico?
Ze hebben een Marokkaans paspoort, dus denk niet dat het nodig is om een willekeurig land te vinden. Maar vind het wel een extreme maatregel, we kunnen eerst hier ook wel wat meer proberen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.
Gewoon in oplossingen denken. Dit duurt al decennia te lang.
Opzouten met dat kut volk, klaar.
Het wordt tijd voor een vuist op tafel.
En dat hebben we nog niet genoeg gedaan of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef tfors het volgende:
[..]
Ze hebben een Marokkaans paspoort, dus denk niet dat het nodig is om een willekeurig land te vinden. Maar vind het wel een extreme maatregel, we kunnen eerst hier ook wel wat meer proberen.
Straffen veel te laf. Geen disciplineringskampen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
En dat hebben we nog niet genoeg gedaan of wat?
Ja. Over 10 jaar is Nederland islamitisch en zijn er meer moskeeën dan kerken!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Praten helpt niet blijkt uit de afgelopen 30 jaar. Afschieten mag je ze niet.
Er is maar één oplossing. Paar verdragen opzeggen en ze met familie en al het land uitflikkeren. Willen we dat niet dan zal dit de toekomst van ons land zijn, en steeds een beetje erger.
Succes ermee!
Men verhuist al decennia naar, zo goed als, blanke enclaves. De achterblijvers konden niet of zagen geen nadelen aan blijven. Of "het zal zo''n vaart niet lopen". Zie hier het resultaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Maar wat kan je doen indien de politie (of eigenlijk de burgemeester) het probleem niet komt verhelpen?
Wil men echt dat de burger naar de honkbalknuppel gaat grijpen om het probleem op te lossen?
Want daar sturen ze wel op aan.
Dat verklaart alle import naar grote steden in de randstad ja, omdat ze in een blanke enclave willen wonenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Men verhuist al decennia naar, zo goed als, blanke enclaves. De achterblijvers konden niet of zagen geen nadelen aan blijven. Of "het zal zo''n vaart niet lopen". Zie hier het resultaat.
Veel succes om nu nog je huis te slijten in zo'n buurt.
Maargoed veel al toch babyboomers en daar heb ik ook een hekel aan over het algemeen.
En verder écht iets zelf oplossen? In Nederland? Door Nederlanders? Door Nederlandse "mannen"?
Hahahahahahaha.
Ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Het gajes is het oneens met het item over de terreur waar deze wijk last van heeft. Om het ongelijk van dit item aan te tonen wordt er met stenen gegooid, logisch
Ik geef die agenten groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.
Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?
Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Daar hebben we al een heel subforum voor. Het heet NWS.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Goed topic. Iedereen kan zich even lekker afreageren.
De hoop druipt van je woorden...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
Laat me raden: we hebben een sterke leider nodig?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef Zienswijze het volgende:
Dit is de Linkse Lente van Europa: wetteloosheid, straffeloosheid en geen discipline.
Waar staat dat...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef eight het volgende:
D) Tijdens rechtszaak gaat Marokkaan in slachtofferrol en zodra het woord discriminatie volgt vrijspraak of lichte taakstraf.
Dat mag allemaal niet van Links. Links vindt een taakstraf van 3 uurtjes ook prima. Ik heb het trouwens allang opgegeven hoor. Het is lekker weer buiten. Als die jongens slim zijn gaan ze nu bij het zwembad rellen en lol maken. De belastingbetaler betaalt wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef Szikha2 het volgende:
Zo iemand als Juncker zou wel goed passen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben een sterke leider nodig?
Mwoah, ik denk dat jij er verstandiger aan doet om eens naar buiten te gaan. Ons land is een stuk mooier en vrediger dan het internet jou wil dan laten geloven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat mag allemaal niet van Links. Links vindt een taakstraf van 3 uurtjes ook prima. Ik heb het trouwens allang opgegeven hoor. Het is lekker weer buiten. Als die jongens slim zijn gaan ze nu bij het zwembad rellen en lol maken. De belastingbetaler betaalt wel.
We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat jij er verstandiger aan doet om eens naar buiten te gaan. Ons land is een stuk mooier en vrediger dan het internet jou wil dan laten geloven.
Overigens, wie of wat is precies dat 'Links' waar je het telkens over hebt? Met de beste wil van de wereld kan ik het huidige kabinet namelijk niet uitgesproken links noemen.
Dat is ook wel zo, maar je zou maar eens in zo'n buurt wonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat jij er verstandiger aan doet om eens naar buiten te gaan. Ons land is een stuk mooier en vrediger dan het internet jou wil dan laten geloven.
Overigens, wie of wat is precies dat 'Links' waar je het telkens over hebt? Met de beste wil van de wereld kan ik het huidige kabinet namelijk niet uitgesproken links noemen.
Wellicht dat het gewoon prima gaat in ons land. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.
Punt is alleen dat 99 procent van de Nederlanders niet in zo'n buurt woont.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:08 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar je zou maar eens in zo'n buurt wonen.
Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat het gewoon prima gaat in ons land. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Iets met empathie enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is alleen dat 99 procent van de Nederlanders niet in zo'n buurt woont.
Jij bent niet kritisch, maar pessimistisch en melodramatisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel succes daarmee.quote:
Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.
Welja, kattekwaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.quote:
Neuh, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?
De daadwerkelijke fascisten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.
Iemand ' de tering in slaan' kan ook dodelijk zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welja, kattekwaad.Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
Dus laten we de rest verrekken, zo rolt gutmenschvolk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welja, kattekwaad.Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.
Misschien dat gutmenschend Nederland deze kansenparels dan gewoon eens een fatsoenlijke stageplaat aan kan bieden dan heb je dit soort incidenten niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.
Dus die 1% heeft simpelweg pech?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dat maak jij ervan.
Ik bied slechts wat tegenwicht aan de nogal dramatische overdrijvingen die worden geponeerd door Zienswijze.
Reageer eens op mijn postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.
Waarom waarom,onbegonnen werk..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.
Dat zegt niemand hier hoor?quote:
Ik wil weten hoe KoosVogels over die 1% denkt.quote:
De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.
Onze rechtstaat veranderd niet opeens door het politieke landschap ofzo
Mensen worden hard aangepakt wanneer ze hard aangepakt horen te worden met een straf conform de daad. Maakt geen neuk uit hoe je eruit ziet
Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben een sterke leider nodig?
Het huidige beleid werkt niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.
Het huidige beleid werkt niet. We kampen hier al 15 jaar mee en het houdt niet op. Tijd voor verandering. Ik ben het wel eens dat je deze jongens voldoende perspectief moet bieden en dat er voldoende banen moeten zijn. Helaas werkt Rutte II niet mee om de werkloosheidscijfers fors omlaag te duwen. Als zo'n jongetje ziet dat het moeilijk is om aan werk te komen begrijp ik het ook wel dat je je niet 110% zal inzetten.
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!
Je bent knettergek
De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.
Hier is dat niet normaal.
Optiefen met dat kutvolk wat zich niet kan gedragen
Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Ik denk dat landen met betrokken burgers a la Zwitserland uiteindelijk een leefbaarder land opleveren dan landen met burgers die al snel tevreden zijn. Dus ik zie er uiteindelijk weinig kwaads in dat mensen hier hun frustraties uiten, zo lang het netjes blijft natuurlijk.quote:
Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.
Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt?
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!
Je bent knettergek
De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.
Hier is dat niet normaal.
Optiefen met dat kutvolk wat zich niet kan gedragen
Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Denk het wel, want je mag geen eigen rechter spelen. De politie lijkt gewoon bang om hier iets aan te doen. Echt bizar dit. Moeten er eerst mensen in het ziekenhuis belanden?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.
Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?
Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik ging van het weer genieten; doei!
Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijk![]()
![]()
Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hier
Sneu debieltje
Eerlijk is eerlijk dáár heb je dan weer helemaal gelijk in..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.
Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.
Nederland zou beter af zijn zonder beiden.
En omdat iemand geen goede baan heeft of niet zo slim is of weet ik het wat dan moet ie maar een steen tegen zn kanis incasseren en dan mag ie zich uiteraard nog gelukkig prijzen, want op andere plekken in de wereld hebben mensen het slechter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?
Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Graagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken,
Helaas is dat maar zelden het geval..quote:zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Ik weet dat dat niet zomaar kan, maar regeltjes zijn er om na te streven, maar ook om vanwege voortschrijdend inzicht aan te passen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.
Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Echt Neerlands hoop in bange dagen, zo te lezen..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
De term "verzet" heeft de afgelopen 71 jaar een drastische downgrading ondergaan merk ik. Ik ben gelijk 2 minuten stil bij deze constatering.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
En niemand die dat gek vindt, een allochtoon die geweld tegen onschuldigen goedpraat, afschuift en goedpraat. Nee, bek houden, want het is maar een incident.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
Waarom geef je ze die aandacht dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
Waarom moeten wegkijkende linkschen weer een topic verpesten?
Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.
Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.
Kom op zeg. Fucking irritant.
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.
Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.
Dat doet Koos met zijn collega's al, die vinden dit gedrag normaal namelijk. Hoeven we niks voor te doen, ze graven hun eigen graf.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef agter het volgende:
[..]
Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Ik bedoel dat het woord van zo'n voorzitter aannemen als algemene opinie hier net zo loos is als dat doen bij de woorden van een gemiddelde fokker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
Inderdaad, jouw opmerking 'het is maar een incident' was veel beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.
- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting
Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.
- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting
Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
'Het is maar 1%'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.
Walgelijk gewoon.
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
Mochten die paar honderd mannen gaan ingrijpen dan moet je eens opletten hoe snel er dan tot actie wordt overgegaan door de politie... Dan kan het plotseling wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Nu nog wat mensen vinden die ze eerst voor je vastbinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
Dan komt juist de politie wel in actie; het recht in eigen handen nemen vinden ze nog steeds niet leuk. Nee, beter laten we de buurt afbreken, onder de bezielende leiding van een gutmensch korpschefje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
'Keihard aanpakken die lui'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
Hulde voor dit omslachtige dreigement.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.
Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder gevalEn ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
Het wordt tijd dat de bewoners het heft in eigen handen nemen. Op de staat kun je blijkbaar ook niet meer rekenen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Keihard aanpakken die lui'
-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hulde voor dit omslachtige dreigement.
Vandaar ook de toevoeging 'omslachtig', knul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snaptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
Alle troepen verzamelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.quote:
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen.
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
Ze kunnen ook een arena bouwen. Wie wil vechten mag in de ring. Ik wil best popcorn verkopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Mwah, we zijn over het algemeen geen savages. Maar meer persoonlijk geweld zal niet uitblijven neequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlammen op willen zien gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Allemaal internethelden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlamen op willen zien gaan...
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.
Misschien moeten de 'Hollanders' nog harder gaan rellen. Dat de Marokkanen even stoppen en een boks kunnen geven uit respect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
Over welke jaren praten we nu dan? In de Graafsewijk in 2000 duurde het namelijk ook een lange tijd voordat er een echte politiemacht langskwam, en dat waren wel even grotere rellen dan dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
Hoe zou jij het oplossen dan? Jezelf opsluiten in de badkamer, wachten tot het overwaait?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek
Het leger is dan ook Ede uit bezuinigd...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
we zijn nog geen week verder en de Marrokanen = Joden referenties zijn weer binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo?Dit is toch gewoon vragen om haat...
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Wederom een ijzersterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.quote:
Namecalling, we hebben te maken met iemand op niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
Incidentje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Infection het volgende:
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderenquote:
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'
Yeah right.
quote:EDE De Marokkaanse Consul-Generaal Khalid Guelzim gaat in gesprek met Marokkaanse jongeren in de wijk Veldhuizen. Dat heeft hij donderdag gezegd in een gesprek dat hij had met burgemeester Cees van der Knaap, wethouder Marije Eleveld (wijkwerk en minderhedenbeleid) en de politie. Het gesprek volgde op de verklaring van Samenstede en de moskee Al Mouahidin waarin ze afstand nemen van de gebeurtenissen in de wijk Veldhuizen in Ede.
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:
http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858
Met hooligans orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
Die zijn het dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
Boca plzquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
Beetje gekke toestand, kennelijk kunnen de NLse autoriteiten het niet aan en dus vragen we hulp van een buitenlandse autoriteit?quote:
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen
Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he
Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met hooligans orde op zaken stellen.
Ja ik zie het niet voor me, lijkt me niet zo veilig voor Jan Modaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zijn het dan ook niet.
Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
Praten en theedrinken werkt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet...
Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen
Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he
En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.
Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.
Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
Jij blijft er op doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
Ja joh, ik zou celstraf eisen voor mensen die op fok posten. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op.
Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo?Dit is toch gewoon vragen om haat...
Vandaar dan ook dat je ze het beste kan blijven beledigen en stigmatiseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef Infection het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.
"Die Hollanders durven toch niets"
Want die Marokkanen respecteren de wet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.
De grootste bende van Nederland heeft zo zijn prioriteiten, die hebben ook kinderen en een hypotheek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.
Maar waag het niet om 5km/u te hard te rijden.
Ja want theedrinken en knuffelen heeft veel nut gehad afgelopen 15 jaar, zoals we kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vandaar dan ook dat je ze het beste kan blijven beledigen en stigmatiseren.
Prima dit. Uit de kunst. Top-actie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:
http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weiland, hek eromheen, ME erbij om het in de gaten te houden. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Want die Marokkanen respecteren de wet?
Een paar ongeleide projectielen op dat tuig afsturen is niets mis mee. De enige die daar last van zullen hebben zijn die Marokkanen, niet de onschuldige bewoners. Win win dus.
Dat je een Marokkaanse autoriteit nodig hebt om de orde te handhaven in NL?quote:
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja want theedrinken en knuffelen heeft veel nut gehad afgelopen 15 jaar, zoals we kunnen zien.
Bacon plz
Dit is een slecht geintje mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor, Koos is nog niet om.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij blijft er op doorgaan.
'S'links!! Nederland weet over het algemeen ook dat de Marokkanenproblematiek geen incidentje is hoor. Dus dat bij elke reactie roepen heeft zo weinig zin
Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
Voor mensen die oproepen tot fysiek geweld nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is een slecht geintje mag ik hopen?![]()
![]()
Dat is echt een positieve vooruitgang jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Maar toch heeft dit z'n voordelen. De PVV zal weer meer zetels gaan krijgen.
Ja hoor, vandaar dat er zoveel trajecten zijn om ontspoorde derde generatie Marokkanen weer op weg te helpen. Hell, zelfs met gratis huizen, auto's, geld, spullen en kleren werden ze doodgegooid, zonder resultaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je een Marokkaanse autoriteit nodig hebt om de orde te handhaven in NL?
We mogen die relschoppers eigenlijk al geen Marokkanen of allochtonen meer noemen. Maar we hebben het Marokkaanse gezag nodig om de orde te handhaven hier....
Gekke toestand hoor.
Grote kans dat die Marokkaanse vriendjes hebben in het criminele circuit. Die mag je dus wel wat meer geven dan een paar kratten bier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef AchJa het volgende:
Maare er zit toch ook zo'n Hells Angels dependance in Ede? (Black Sheep).
Als je die nou eens wat kratten bier geeft?
Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.
Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Maar toch heeft dit z'n voordelen. De PVV zal weer meer zetels gaan krijgen.
Gutmensch gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.
De geweldsmonopolie ligt toch echt nog steeds bij de overheid hoor. Zoals een normale westerse samenleving betaamtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Weiland, hek eromheen, ME erbij om het in de gaten te houden. Niks mis mee.
Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaal
Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.
Het zou inderdaad moeten werken, mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.
Misschien kun je, wat wel gebeurt, af en toe Duitse politie-agenten uitnodigen in bijv. Renesse om mee te lopen in het hoogseizoen als daar veel Duitse jongeren bivakkeren. Maar dit in Ede, ik vind dat de bestuurders zelf daar gewoon de openbare orde dienen te handhaven. Het zijn ook NLse ingezetenen die relschoppers.
Is cultuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Die jongens lijken tegen elke vorm van autoriteit aan te schoppen. In de psychologie is dat een metafoor voor ouders.
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.
Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep.
'Individuen'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.
Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.
Zo waar ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan.
Het is helemaal niet waar. Eerst huilen over generaliseren en vervolgens precies hetzelfde doen is nogalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo waar dit
Maar ja, dit wordt ontkend en je bent een gutmensch
Oh voor een overgroot deel wel hoor?quote:
Dit is begrijpelijk maar dus ook verraderlijk. Vandaar blijven praten en contact houden. Dan blijft je blik fris.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga toch fietsen manquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
'Individuen'
Vandaar dat dit al tientallen jaren aan de gang is. Want het is zo'n klein deel van de Marokkaanse gemeenschap.
En misschien moeten ze er dan eens iets aan doen, in plaats van klagen over intolerantie. Die intolerantie komt ergens vandaan.
Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld Chinezen. Niemand die daarover klaagt, omdat ze simpelweg zich normaal gedragen.
Precies, jullie hadden altijd al gelijk, wel lang moeten wachten maar het is gelukt, ze zijn er klaar mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.
Waarom niet? Zo hebben alle mensen zo hun functie binnen het geheel toch.quote:
Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons eindelijk gelijk geeft, doe je toch nog iets goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies, jullie hadden altijd al gelijk, wel lang moeten wachten maar het is gelukt, ze zijn er klaar mee.
Ondertussen kun je best blijven wijzen naar Chinezen en Indonesiërs, alsof mensen uit die windstreek niet conflictmijdend als de pest zijn.
Alsjeblieft. Dit soort braafheidquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef tfors het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.
Liefste?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons eindelijk gelijk geeft, doe je toch nog iets goed.
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo hebben alle mensen zo hun functie binnen het geheel toch.
Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.
En al helemaal als er beleid moet worden gemaakt. In een plan om het Marokkanenprobleem aan te pakken kun je niet een lijstje maken van iedere 'schuldige' Marokkaan. Je gaat generaliseren en zegt dat Marokkanen een monopolie hebben op dit soort schofterig gedrag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef tfors het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.
Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.
Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef tfors het volgende:
[..]
Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?
Dat werkt niet. Daar is de politie voor. Oh wacht...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
Daarom zei ik ook oproepen tot geweld, koekoekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
Ja ik speel even voor dit team omdat ze een mannetje tekort kwamen. Soort van vliegende keep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.
Vuur met vuur bestrijden is debiel, wat een tjap ben je toch ook. Hilarisch figuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslag![]()
![]()
Wat een debiel ben jij joh
'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
Ik hoef niets te doen, die lui draaien uit zichzelf door. Of ga je nu roepen dat wat er in Ede gebeurt is uitgelokt door de bevolking?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Powned heeft prima zijn werk kunnen doen en is met een filmpje thuisgekomen zoals ze zich dat wensten. Nu krijgen ze ook nog de reacties zoals gepland, dus iedeereen tevreden lijkt me.
Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me'
Bacon alsjeblieft, stop met je gekkigheid.
Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.
Slechts tijdelijk, totdat Khalid weer terug is van z'n blessure.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.
Lekker belangrijk wat jij wel of niet moet. Er is een probleem en die moet worden opgelost.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.
'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.
Muuhuuhuu wat maakt het nou uit of het die mocro is, het is toch een mocro? ah toe mag hetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
If it walks like a duck, talks like a duck.....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racisme kaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
Vind ik van Wilders en z'n aanhang.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
If it walks like a duck, talks like a duck.....
Nou dat is inderdaad uitvoerbaar ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.
Gewoon in oplossingen denken. Dit duurt al decennia te lang.
Opzouten met dat kut volk, klaar.
Het wordt tijd voor een vuist op tafel.
Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat de Marokkaanse gemeenschap zijn mondje gaat roeren. En ingrijpen. Verbaal uiteraard.
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoeWat een onzin toch, die conditionering dan geweld gebruiken het ergste is wat we kunnen doen. Soms moet het gewoon. Is de natuur. Ga je eens in de natuur verdiepen zou ik zeggen.
Met dit soort slap tam gedoe zijn we zo enorm zwak geworden.
Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Jij hebt het over een verdachte zoeken en oppakken, dat is heel iets anders dan door de maatschappij gezien en behandeld worden als kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen.
Sowieso, BA Baracus is mijn spirit animalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?
Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet. Ik ben voorstander van de harde hand als het om tuig gaat die dat verdient. Gewoon keihard neerslaan en onderdrukken die hap. Dat softe gedoe heb ik eerlijk gezegd een broertje dood aan. Getuigt m.i. ook gewoon simpelweg van een totale onkunde en onwetendheid met betrekking tot het doorhebben van wat voor vlees we hier in de kuip hebben. Mensen die zelf in een brave omgeving zijn opgegroeid en vervolgens niet verder kunnen kijken dan dat en overal zichzelf op projecteren. Dat is echt de grote stoorzender van deze tijd die mensen belet de zaken te kunnen zien zoals ze zijn. De mensen zijn verkeerd opgevoed vandaag de dag om dit probleem op de juiste waarde te kunnen schatten! Die blindheid is tergend en staat ware oplossingen gigantisch in de weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.
Misschien wil Hugo wel weer kledij voorzienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me wel wat... van die Knokploegen o.l.v. types als Villas die getooid in het uniform met den Nederlandsche vlag en een wassen beeld van de grote leider processiegewijs door probleemwijken trekken.
Ach man, net of jij ooit wel eens hebt gevochten. Flapdrol.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet.
Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Nog zo'n held.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...
Ah, kijk, daar heb je onze 1% held.quote:
Het is de realiteit. Wil jij de volgende keer alsjeblieft het filmpje bekijken voordat je reageert? Als jij het filmpje wel had bekeken dan had jij gezien dat de politie daar niets doet om de mensen te beschermen en dan had jij geweten dat het niet alleen deze bevallige journaliste is die stenen naar haar hoofd krijgt geslingerd maar dat dit dagelijkse kost is voor tal van mensen in die buurt.quote:
We hadden die lui gewoon nooit binnen moeten halen. Maar nu het dan toch zo is, is dat helaas vrees ik gewoon de enige oplossing die zal werken. Ik ben helemaal niet voor onredelijk geweld of zo. Maar in dit soort gevallen zoals nu in Ede zou een staaltje machtsvertoon meer dan welkom zijn. En ik weet heus wel dat dat soort dingen naar klinken en associaties oproepen met landen als Rusland. Ik zeg dan ook niet dat je zulke dingen al moet doen als een groep studenten staat te demonstreren. Maar bij dit respectloos klote gedrag dat gewoon weinig meer tot doel heeft om als signaal af te geven dat ze schijt hebben aan Nederland(ers) mogen er wat mij betreft wel even spierballen worden getoond met een ernstig afschrikkend effect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
@Villas Rubin: keihard neerslaan, dat doen ze in Rusland. Hier kan het minder extreem. En in combinatie met andere dingen.
Ga jij jezelf verdedigen spierbal Bram?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is de realiteit. Wil jij de volgende keer alsjeblieft het filmpje bekijken voordat je reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |