abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161958796
Het is al dagen onrustig in de Edese wijk Veldhuizen. Enkele tientallen jongeren, vooral van Marokkaanse afkomst, steken auto’s in brand en bekogelen bewoners met stenen. En dus geldt nu een samenscholingsverbod. En nu nog handhaven…

...
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_161958861
Kansrijke pareltjes dit.
Ook in moeilijke tijden.
pi_161958886
Tamelijk bizar.
pi_161958907
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.

Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?

Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:12:27 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_161958968
Die agent :') wat een josti _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_161959028
Nou, waar is dat verzet nu?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:15:04 #8
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_161959029
Rara van wie leren ze dit? Europa begint steeds meer op een ander heel klein deel van de wereld te lijken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:17:12 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161959078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, waar is dat verzet nu?
verzet??
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161959101
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

verzet??
Ja.
pi_161959109
quote:
De videobeelden geven dit topic meer inzicht in hoe de zaken er voor staan.
pi_161959138
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

De videobeelden geven dit topic meer inzicht in hoe de zaken er voor staan.
Die passen ook in dat topic
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:24:32 #13
110987 ErwinRommel
pi_161959204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja.
Welk verzet bedoel je?
pi_161959207
Ze zijn geboren in nederland. Ik denk zelf, omdat ik opgegroeid ben in een 'noord Afrikaanse' emeenschap in frankrijk en ik merkte heel erg bij vooral algerijnen dat de ouders groot aandeel hebben.

Ik weet niet hoe het in nl zit maar ken veel marokkaanse ezinnen waar de zoon gewoon alles te vertelle heeft. De ouders moeten veel strenger zijn. Vroeger kreeg je een dreun om je oren maar aan de andere kant kon vader ook zijn handjes niet thuishouden ( vrouw slaan , hoerenlopen)

Ik zeg je nogmaals: heeft niets met noord afrika te maken. Tuurlijk totaal andere cultuur maar dit is gewoon een verloren generatie. Ik zou tunisien of algerien of in dit geval marokkaanse politie laten overkomen. Dan piepen deze kwaai jongens wel anders. Harde hand.

Zoals een frans tunisien gast zei " diensplicht invoeren, deze jongeren 1000x laten opdrukken onder de franse vlag, keiharde discipline"

Denk niet dat je zo kan gedragen in Tunisie. Marokko weet ik niet.

Nl moet keihard optreden. De ouders keihard. Je krijgt echt kut kinderen hoor. Maar goed. Als je echt praat met de jongeren ga je zien dat ze echt een klein hartje hebben en ze je ook echt helpen in nood. Ze zijn lastpakken.

Mischien kan de plaatselijke imam de jongeren wat opvoeding bij brengen. Dat waa vroeger in mijn tijd ( jaren 90) wel het geval in frankrijk. Door bezig te zijn in je gemeenshap ( of dit nu marokkaans of chinees is) houdt je de jongeren van de straat.

Verder heb ik het idee dat het een trend aan het worden is. "Ik ben alles weet je kijk mij stoer zijn niemand kan mij wat maken , kijk ik ben van marokkaanse afkomst iedereen is bang van mij kijk mij dan , jaja iedereeen praat over mij kijk mij dan"

Zo ' n mentaliteit. En het erge is ze zijn zo vatbaar voor criminaliteit. Kijk in amsterdam de hele top criminaliteit wordt beheerst door nederlanders met marokkaanse roots. En ze knalle elkaar af. En de jongere generaties zien hun oudere broers en willen ook mee doen. En voila een spiraal kom je in terecht. Wordt tijd dat de ouders samen met moslimsgemeenshap ingrijpen idd. Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
pi_161959240
TS heeft wel een toepasselijk username voor dit topic. Voor de rest triest natuurlijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161959245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Welk verzet bedoel je?
Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:28:16 #17
369021 tfors
pi_161959257
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef Szikha2 het volgende:
Ze zijn geboren in nederland. Ik denk zelf, omdat ik opgegroeid ben in een 'noord Afrikaanse' emeenschap in frankrijk en ik merkte heel erg bij vooral algerijnen dat de ouders groot aandeel hebben.

Ik weet niet hoe het in nl zit maar ken veel marokkaanse ezinnen waar de zoon gewoon alles te vertelle heeft. De ouders moeten veel strenger zijn. Vroeger kreeg je een dreun om je oren maar aan de andere kant kon vader ook zijn handjes niet thuishouden ( vrouw slaan , hoerenlopen)

Ik zeg je nogmaals: heeft niets met noord afrika te maken. Tuurlijk totaal andere cultuur maar dit is gewoon een verloren generatie. Ik zou tunisien of algerien of in dit geval marokkaanse politie laten overkomen. Dan piepen deze kwaai jongens wel anders. Harde hand.

Zoals een frans tunisien gast zei " diensplicht invoeren, deze jongeren 1000x laten opdrukken onder de franse vlag, keiharde discipline"

Nl moet keihard optreden. De ouders keihard. Je krijgt echt kut kinderen hoor. Maar goed. Als je echt praat met de jongeren ga je zien dat ze echt een klein hartje hebben en ze je ook echt helpen in nood. Ze zijn lastpakken.

Mischien kan de plaatselijke imam de jongeren wat opvoeding bij brengen. Dat waa vroeger in mijn tijd ( jaren 90) wel het geval in frankrijk. Door bezig te zijn in je gemeenshap ( of dit nu marokkaans of chinees is) houdt je de jongeren van de straat.

Verder heb ik het idee dat het een trend aan het worden is. "Ik ben alles weet je kijk mij stoer zijn niemand kan mij wat maken , kijk ik ben van marokkaanse afkomst iedereen is bang van mij kijk mij dan , jaja iedereeen praat over mij kijk mij dan"

Zo ' n mentaliteit. En het erge is ze zijn zo vatbaar voor criminaliteit. Kijk in amsterdam de hele top criminaliteit wordt beheerst door nederlanders met marokkaanse roots. En ze knalle elkaar af. En de jongere generaties zien hun oudere broers en willen ook mee doen. En voila een spiraal kom je in terecht. Wordt tijd dat de ouders samen met moslimsgemeenshap ingrijpen idd. Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
Ik ben het met je eens. Het is een beetje een dynamiek zoals in Amerika met african american jongeren, gangsta style is stoer, fuck da police en als je in de bak komt is het racisme.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:28:44 #18
110987 ErwinRommel
pi_161959265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
Ohh, ik ben geen pvv stemmer.
Dacht dat je met verzet wat anders bedoelde.
pi_161959276
quote:

Ik denk ook dat stevig ingrijpen beter helpt dan niets doen of een kopje thee met ze drinken.
De ouders zijn vaak ook niet bij machte om er iets aan te doen omdat de pubers dit niet doen als de ouders in zicht zijn.

En er is dus nul procent pakkans want de politie maakt dat ze weg komen..

Hulp van de ouders uit is dus erg lastig.
Een imam kan wel wat verbeteren denk ik omdat daar nog wel enig respect voor is.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:32:46 #20
369021 tfors
pi_161959314
quote:
... Ik zeg: haal marokkaanse politie naar nederland toe.
Nederlanders zijn waarschijnlijk te arrogant/gevoelig om advies te vragen aan een Afrikaans land, ze sturen liever adviseurs dan ontvangen, maar dat kunnen ze wel gebruiken ja.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:35:10 #21
110987 ErwinRommel
pi_161959339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ik denk ook dat stevig ingrijpen beter helpt dan niets doen of een kopje thee met ze drinken.
De ouders zijn vaak ook niet bij machte om er iets aan te doen omdat de pubers dit niet doen als de ouders in zicht zijn.

En er is dus nul procent pakkans want de politie maakt dat ze weg komen..

Hulp van de ouders uit is dus erg lastig.
Een imam kan wel wat verbeteren denk ik omdat daar nog wel enig respect voor is.
De politie is je beste vriend _O-

pi_161959384
Praten helpt niet blijkt uit de afgelopen 30 jaar. Afschieten mag je ze niet.
Er is maar één oplossing. Paar verdragen opzeggen en ze met familie en al het land uitflikkeren. Willen we dat niet dan zal dit de toekomst van ons land zijn, en steeds een beetje erger.

Succes ermee! ^O^
pi_161959519
Die agent :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161959529
Het gajes is het oneens met het item over de terreur waar deze wijk last van heeft. Om het ongelijk van dit item aan te tonen wordt er met stenen gegooid, logisch
pi_161959566
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Er is maar één oplossing. Paar verdragen opzeggen en ze met familie en al het land uitflikkeren. Willen we dat niet dan zal dit de toekomst van ons land zijn, en steeds een beetje erger.

Succes ermee! ^O^
En welk land heb jij in gedachten, Mexico?
pi_161959614
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En welk land heb jij in gedachten, Mexico?
Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.
Gewoon in oplossingen denken. Dit duurt al decennia te lang.
Opzouten met dat kut volk, klaar.
Het wordt tijd voor een vuist op tafel.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:54:35 #27
369021 tfors
pi_161959636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

[..]

Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.
Ze hebben een Marokkaans paspoort, dus denk niet dat het nodig is om een willekeurig land te vinden. Maar vind het wel een extreme maatregel, we kunnen eerst hier ook wel wat meer proberen.
pi_161959656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef tfors het volgende:

[..]

Ze hebben een Marokkaans paspoort, dus denk niet dat het nodig is om een willekeurig land te vinden. Maar vind het wel een extreme maatregel, we kunnen eerst hier ook wel wat meer proberen.
En dat hebben we nog niet genoeg gedaan of wat? :D
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:01:31 #29
369021 tfors
pi_161959746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

[..]

En dat hebben we nog niet genoeg gedaan of wat? :D
Straffen veel te laf. Geen disciplineringskampen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:07:50 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_161959860
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

Succes ermee! ^O^
Ja. Over 10 jaar is Nederland islamitisch en zijn er meer moskeeën dan kerken!!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_161959982
Maar wat kan je doen indien de politie (of eigenlijk de burgemeester) het probleem niet komt verhelpen?

Wil men echt dat de burger naar de honkbalknuppel gaat grijpen om het probleem op te lossen?

Want daar sturen ze wel op aan.
pi_161960083
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Maar wat kan je doen indien de politie (of eigenlijk de burgemeester) het probleem niet komt verhelpen?

Wil men echt dat de burger naar de honkbalknuppel gaat grijpen om het probleem op te lossen?

Want daar sturen ze wel op aan.
Men verhuist al decennia naar, zo goed als, blanke enclaves. De achterblijvers konden niet of zagen geen nadelen aan blijven. Of "het zal zo''n vaart niet lopen". Zie hier het resultaat.
Veel succes om nu nog je huis te slijten in zo'n buurt.
Maargoed veel al toch babyboomers en daar heb ik ook een hekel aan over het algemeen. :+
En verder écht iets zelf oplossen? In Nederland? Door Nederlanders? Door Nederlandse "mannen"?
Hahahahahahaha.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:24:15 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_161960126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

[..]

Men verhuist al decennia naar, zo goed als, blanke enclaves. De achterblijvers konden niet of zagen geen nadelen aan blijven. Of "het zal zo''n vaart niet lopen". Zie hier het resultaat.
Veel succes om nu nog je huis te slijten in zo'n buurt.
Maargoed veel al toch babyboomers en daar heb ik ook een hekel aan over het algemeen. :+
En verder écht iets zelf oplossen? In Nederland? Door Nederlanders? Door Nederlandse "mannen"?
Hahahahahahaha.
Dat verklaart alle import naar grote steden in de randstad ja, omdat ze in een blanke enclave willen wonen :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:28:17 #34
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161960184
Dubbel: NWS / PowNed-verslaggeefster wordt bekogeld door Marokkanen in Ede

En die was ook al dubbel en dus gesloten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:31:10 #35
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161960218
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Het gajes is het oneens met het item over de terreur waar deze wijk last van heeft. Om het ongelijk van dit item aan te tonen wordt er met stenen gegooid, logisch
Dit :+
pi_161960352
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.

Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?

Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Ik geef die agenten groot gelijk.

A) Ze worden zwaar onderbetaald.
B) Ze zijn onderbemand (dus back-up duurt langer en het aantal agenten is lager)
C) Binnen één dag zijn de daders weer vrij (met boete of in afwachting van rechtszaak)
D) Tijdens rechtszaak gaat Marokkaan in slachtofferrol en zodra het woord discriminatie volgt vrijspraak of lichte taakstraf.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:44:59 #37
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_161960416
Dit is een voorzichtige introductie van het stenigen in Nederland. Ze zijn nog op snuffelstage deze kansenparels. Zodra we hier aan gewend zijn zal het een stukje verder gaan.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_161960441
Goed topic. Iedereen kan zich even lekker afreageren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:48:07 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161960477
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Goed topic. Iedereen kan zich even lekker afreageren.
Daar hebben we al een heel subforum voor. Het heet NWS.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_161960668
Dit is de Linkse Lente van Europa: wetteloosheid, straffeloosheid en geen discipline. En geef die Marokkaanse straatschoffies eens ongelijk: het is lekker weer, meivakantie en als je wat stenen gooit word je dankzij Links toch niet opgepakt. En als je desondanks wel wordt opgepakt: een paar uur op het politiebureau zitten verhoogt je status binnen de groep.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:58:20 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161960680
quote:

[..]

De hoop druipt van je woorden...
8)7
pi_161960710
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef Zienswijze het volgende:
Dit is de Linkse Lente van Europa: wetteloosheid, straffeloosheid en geen discipline.
Laat me raden: we hebben een sterke leider nodig?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:01:13 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161960727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef eight het volgende:

D) Tijdens rechtszaak gaat Marokkaan in slachtofferrol en zodra het woord discriminatie volgt vrijspraak of lichte taakstraf.
Waar staat dat...?
pi_161960730
quote:

Dat mag allemaal niet van Links. Links vindt een taakstraf van 3 uurtjes ook prima. Ik heb het trouwens allang opgegeven hoor. Het is lekker weer buiten. Als die jongens slim zijn gaan ze nu bij het zwembad rellen en lol maken. De belastingbetaler betaalt wel.
pi_161960748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo iemand als Juncker zou wel goed passen.
pi_161960819
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat mag allemaal niet van Links. Links vindt een taakstraf van 3 uurtjes ook prima. Ik heb het trouwens allang opgegeven hoor. Het is lekker weer buiten. Als die jongens slim zijn gaan ze nu bij het zwembad rellen en lol maken. De belastingbetaler betaalt wel.
Mwoah, ik denk dat jij er verstandiger aan doet om eens naar buiten te gaan. Ons land is een stuk mooier en vrediger dan het internet jou wil dan laten geloven.

Overigens, wie of wat is precies dat 'Links' waar je het telkens over hebt? Met de beste wil van de wereld kan ik het huidige kabinet namelijk niet uitgesproken links noemen.
pi_161960850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk dat jij er verstandiger aan doet om eens naar buiten te gaan. Ons land is een stuk mooier en vrediger dan het internet jou wil dan laten geloven.

Overigens, wie of wat is precies dat 'Links' waar je het telkens over hebt? Met de beste wil van de wereld kan ik het huidige kabinet namelijk niet uitgesproken links noemen.
We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:08:48 #48
369021 tfors
pi_161960878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar je zou maar eens in zo'n buurt wonen.
pi_161960924
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.
Wellicht dat het gewoon prima gaat in ons land. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
pi_161960941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:08 schreef tfors het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar je zou maar eens in zo'n buurt wonen.
Punt is alleen dat 99 procent van de Nederlanders niet in zo'n buurt woont.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:11:48 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_161960962
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.
Onze rechtstaat veranderd niet opeens door het politieke landschap ofzo

Mensen worden hard aangepakt wanneer ze hard aangepakt horen te worden met een straf conform de daad. Maakt geen neuk uit hoe je eruit ziet
pi_161960998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht dat het gewoon prima gaat in ons land. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
pi_161961008
Dat geteisem denkt dat ze in Gaza zijn. Politie moet hier keihard ingrijpen. Sla ze maar helemaal de tering. Die taal begrijpt dat gajes.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:14:18 #54
369021 tfors
pi_161961019
quote:

[..]

Iets met empathie enzo
pi_161961027
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
Jij bent niet kritisch, maar pessimistisch en melodramatisch.

'Ooh, de Linkse Lente is begonnen. Ons land op het randje van de afgrond. Wetteloosheid en straffeloosheid blabla'.

Het lijkt de synopsis van Mad Max wel.
pi_161961036
quote:

[..]

Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.
pi_161961039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:14 schreef tfors het volgende:

[..]

Iets met empathie enzo
Veel succes daarmee.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:16:09 #58
369021 tfors
pi_161961055

[ Bericht 100% gewijzigd door tfors op 06-05-2016 13:16:19 ]
pi_161961059
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.
Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.
pi_161961067
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Welja, kattekwaad. |:( Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:17:07 #61
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961076
quote:

[..]

Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161961085
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Tamelijk bizar.
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161961110
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?
Neuh, dat maak jij ervan.

Ik bied slechts wat tegenwicht aan de nogal dramatische overdrijvingen die worden geponeerd door Zienswijze.
pi_161961111
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De daadwerkelijke fascisten.
Ik spuug op ze.
:r
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:18:20 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_161961113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Welja, kattekwaad. |:( Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
Iemand ' de tering in slaan' kan ook dodelijk zijn

Mafkees
pi_161961114
quote:

[..]

Dus laten we de rest verrekken, zo rolt gutmenschvolk.
pi_161961123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.
pi_161961132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.
Klopt.
pi_161961135
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Misschien dat gutmenschend Nederland deze kansenparels dan gewoon eens een fatsoenlijke stageplaat aan kan bieden dan heb je dit soort incidenten niet. :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:19:07 #70
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, dat maak jij ervan.

Ik bied slechts wat tegenwicht aan de nogal dramatische overdrijvingen die worden geponeerd door Zienswijze.
Dus die 1% heeft simpelweg pech?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:19:31 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_161961147
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Reageer eens op mijn post
pi_161961161
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom waarom,onbegonnen werk..
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:20:54 #73
319979 Fok-it
All is well
pi_161961177
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat zegt niemand hier hoor? :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:21:21 #74
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961183
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat zegt niemand hier hoor? :')
Ik wil weten hoe KoosVogels over die 1% denkt.
pi_161961205
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.
Onze rechtstaat veranderd niet opeens door het politieke landschap ofzo

Mensen worden hard aangepakt wanneer ze hard aangepakt horen te worden met een straf conform de daad. Maakt geen neuk uit hoe je eruit ziet
De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.

Het huidige beleid werkt niet. We kampen hier al 15 jaar mee en het houdt niet op. Tijd voor verandering. Ik ben het wel eens dat je deze jongens voldoende perspectief moet bieden en dat er voldoende banen moeten zijn. Helaas werkt Rutte II niet mee om de werkloosheidscijfers fors omlaag te duwen. Als zo'n jongetje ziet dat het moeilijk is om aan werk te komen begrijp ik het ook wel dat je je niet 110% zal inzetten.
pi_161961256
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.
pi_161961281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja!
pi_161961302
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.

Het huidige beleid werkt niet. We kampen hier al 15 jaar mee en het houdt niet op. Tijd voor verandering. Ik ben het wel eens dat je deze jongens voldoende perspectief moet bieden en dat er voldoende banen moeten zijn. Helaas werkt Rutte II niet mee om de werkloosheidscijfers fors omlaag te duwen. Als zo'n jongetje ziet dat het moeilijk is om aan werk te komen begrijp ik het ook wel dat je je niet 110% zal inzetten.
Het huidige beleid werkt niet?
Ik ben anders behoorlijk tevreden met Nederland. En veel mensen met mij zijn grotendeels gelukkig.
Of is het gewoon dat je altijd wat te zeiken moet hebben?
Make my day!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:29:42 #79
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!

Je bent knettergek 8)7

De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.

Hier is dat niet normaal.

Optiefen met dat kutvolk wat zich niet kan gedragen :r
pi_161961333
Stenen gooien zit in hun cultuur.
Ура для россии
pi_161961353
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!

Je bent knettergek 8)7

De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.

Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:33:39 #82
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.

Ik adviseer je alvast om daar dan geen topic over te openen, want op veel bijval zal je alvast niet kunnen rekenen hier op FOK!, sterker nog, mensen zoals jij zijn het schuld.

Ik zeg in elk geval al tegen je dat je geen reden tot klagen hebt, want heel veel mensen hebben het veel slechter!!!!!

PS: als je wilt ben ik eventueel nog wel bereid om een doosje pleisters op te sturen; die zul je nodig hebben tegen die tijd.

:*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:34:02 #83
369021 tfors
pi_161961398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veel succes daarmee.
Ik denk dat landen met betrokken burgers a la Zwitserland uiteindelijk een leefbaarder land opleveren dan landen met burgers die al snel tevreden zijn. Dus ik zie er uiteindelijk weinig kwaads in dat mensen hier hun frustraties uiten, zo lang het netjes blijft natuurlijk.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:34:12 #84
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961401
Zo en nu ga ik weer van de zon genieten. :)
pi_161961411
quote:

[..]

Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt? |:(
pi_161961426
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:06 #87
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161961428
Oppakken en levenslang opsluiten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:07 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161961429
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ja!
[ afbeelding ]
Goh geestig.
pi_161961434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt? |:(
Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:22 #90
319979 Fok-it
All is well
pi_161961435
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je bent knettergek 8)7

Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:33 #91
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijk :D :') _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:52 #92
3542 Gia
User under construction
pi_161961442
quote:

Denk het wel, want je mag geen eigen rechter spelen. De politie lijkt gewoon bang om hier iets aan te doen. Echt bizar dit. Moeten er eerst mensen in het ziekenhuis belanden?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:36:58 #93
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961445
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Uiteraard. :7

Maar ik ging van het weer genieten; doei!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:37:41 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161961454
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef superniger het volgende:
Oppakken en levenslang opsluiten.
Doordacht voorstel ^O^

:O
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:38:08 #95
319979 Fok-it
All is well
pi_161961459
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Uiteraard. :7

Maar ik ging van het weer genieten; doei!
Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hier

Sneu debieltje :')
pi_161961466
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijk :D :') _O-
Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:39:04 #97
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961473
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hier

Sneu debieltje :')
Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.

Nederland zou beter af zijn zonder beiden. :6
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:39:30 #98
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161961478
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
pi_161961479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.
Eerlijk is eerlijk dáár heb je dan weer helemaal gelijk in.. :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:39:40 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_161961484
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.

Nederland zou beter af zijn zonder beiden. :6
Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:40:15 #101
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.
En omdat iemand geen goede baan heeft of niet zo slim is of weet ik het wat dan moet ie maar een steen tegen zn kanis incasseren en dan mag ie zich uiteraard nog gelukkig prijzen, want op andere plekken in de wereld hebben mensen het slechter.

Nogmaals; jij bent knetterknettergek.

En nu ga ik echt in de zon zitten!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:41:02 #102
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961500
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
pi_161961504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.

Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
pi_161961516
quote:

[..]

Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken,
Graag
quote:
zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Helaas is dat maar zelden het geval..
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:43:21 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_161961531
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:43:51 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161961541
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:44:23 #107
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961547
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
Ik weet dat dat niet zomaar kan, maar regeltjes zijn er om na te streven, maar ook om vanwege voortschrijdend inzicht aan te passen. :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:45:08 #108
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961560
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.

Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:45:59 #109
319979 Fok-it
All is well
pi_161961580
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
pi_161961594
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt Neerlands hoop in bange dagen, zo te lezen.. :+
Make my day!
pi_161961601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
pi_161961603
quote:

[..]

De term "verzet" heeft de afgelopen 71 jaar een drastische downgrading ondergaan merk ik. Ik ben gelijk 2 minuten stil bij deze constatering.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:21 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161961605
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:22 #114
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_161961606
Waarom moeten wegkijkende linkschen weer een topic verpesten?

Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.

Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.

Kom op zeg. Fucking irritant.
graag op anoniem
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:41 #115
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161961612
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Doordacht voorstel ^O^

:O
Wat is er mis mee? Met mijn voorstel kan je heel snel het marokkanenprobleem oplossen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:48:05 #116
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961622
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
pi_161961637
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En niemand die dat gek vindt, een allochtoon die geweld tegen onschuldigen goedpraat, afschuift en goedpraat. Nee, bek houden, want het is maar een incident.

Het is een kwestie van tijd, mensen gaan dit niet pikken.
pi_161961651
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Make my day!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:50:00 #119
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161961667
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161961677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:

Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.

Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.

Waarom geef je ze die aandacht dan?
Make my day!
pi_161961681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:50:53 #122
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961691
quote:

Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
pi_161961697
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef agter het volgende:

[..]

Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Dat doet Koos met zijn collega's al, die vinden dit gedrag normaal namelijk. Hoeven we niks voor te doen, ze graven hun eigen graf.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:51:19 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_161961699
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
Ik bedoel dat het woord van zo'n voorzitter aannemen als algemene opinie hier net zo loos is als dat doen bij de woorden van een gemiddelde fokker.

Het gaat erom hoe het gezien wordt door mensen die er ook maatregelen tegen nemen en ik geloof niet dat auto's in de brand steken en met stenen naar mensen gooien gezien wordt als kattekwaad door wie dan ook.
pi_161961709
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Inderdaad, jouw opmerking 'het is maar een incident' was veel beter.

:')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:52:05 #126
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961713
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt :)
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:52:15 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_161961717
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Echt he :') hypocriet gelul
pi_161961790
quote:

Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.

Walgelijk gewoon.
pi_161961827
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.

Walgelijk gewoon.
'Het is maar 1%'

- Wegkijkend links
pi_161961835
Het wordt tijd dat er eens een knokploeg die wijk ingestuurd wordt om dat zooitje op te ruimen.
pi_161961847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.

Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder geval :) En ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:00:07 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161961849
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Mochten die paar honderd mannen gaan ingrijpen dan moet je eens opletten hoe snel er dan tot actie wordt overgegaan door de politie... Dan kan het plotseling wel. :')
pi_161961857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
Nu nog wat mensen vinden die ze eerst voor je vastbinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161961877
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Dan komt juist de politie wel in actie; het recht in eigen handen nemen vinden ze nog steeds niet leuk. Nee, beter laten we de buurt afbreken, onder de bezielende leiding van een gutmensch korpschefje.
pi_161961880
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos... :')
pi_161961893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
'Keihard aanpakken die lui'

-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:03:31 #137
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961908
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.

Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder geval :) En ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
Hulde voor dit omslachtige dreigement.
pi_161961911
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

'Keihard aanpakken die lui'

-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
Het wordt tijd dat de bewoners het heft in eigen handen nemen. Op de staat kun je blijkbaar ook niet meer rekenen...
pi_161961948
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hulde voor dit omslachtige dreigement.
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:05:34 #140
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961964
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Vandaar ook de toevoeging 'omslachtig', knul.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:06:16 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_161961978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:08:52 #142
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962034
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt ;(
wooblabalurg
pi_161962057
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?

Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:11:06 #144
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962086
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161962136
Wat een tuig, die gasten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:13:19 #146
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962139
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?

Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
Alle troepen verzamelen :D
wooblabalurg
pi_161962245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Alle troepen verzamelen :D
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
pi_161962377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:

[..]

De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen.
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:22:12 #149
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962391
quote:

[..]

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan. :D
wooblabalurg
pi_161962412
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:23:51 #151
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een arena bouwen. Wie wil vechten mag in de ring. Ik wil best popcorn verkopen.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:24:00 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_161962449
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, we zijn over het algemeen geen savages. Maar meer persoonlijk geweld zal niet uitblijven nee
pi_161962451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan. :D
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlammen op willen zien gaan...
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:24:54 #154
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161962476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Allemaal internethelden.
pi_161962477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt ;(
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:00 #156
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef Infection het volgende:

[..]

Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlamen op willen zien gaan...
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren. :7
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:22 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:28 #158
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962498
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
wooblabalurg
pi_161962501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren. :7
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:06 #160
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Infection het volgende:

[..]

Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
Misschien moeten de 'Hollanders' nog harder gaan rellen. Dat de Marokkanen even stoppen en een boks kunnen geven uit respect. :o
wooblabalurg
pi_161962525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Over welke jaren praten we nu dan? In de Graafsewijk in 2000 duurde het namelijk ook een lange tijd voordat er een echte politiemacht langskwam, en dat waren wel even grotere rellen dan dit.
pi_161962527
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:28 #163
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962529
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo? :? Dit is toch gewoon vragen om haat...
pi_161962532
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoe zou jij het oplossen dan? Jezelf opsluiten in de badkamer, wachten tot het overwaait? _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:57 #165
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962544
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek :D
wooblabalurg
pi_161962566
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek :D
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:27:44 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161962568
quote:

Het leger is dan ook Ede uit bezuinigd... :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:27:55 #168
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo? :? Dit is toch gewoon vragen om haat...
we zijn nog geen week verder en de Marrokanen = Joden referenties zijn weer binnen *O*
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:28:00 #169
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962574
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:29:09 #170
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962609
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
Wederom een ijzersterk argument :D
wooblabalurg
pi_161962640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wederom een ijzersterk argument :D
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
pi_161962650
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:30:42 #173
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:30:44 #174
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962657
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
Namecalling, we hebben te maken met iemand op niveau
wooblabalurg
pi_161962670
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Infection het volgende:
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
Incidentje.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:31:37 #176
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962672
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij denkt dat zoiets uitgesloten is?
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
wooblabalurg
pi_161962684
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:32:17 #178
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'

Yeah right.

pi_161962708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'

Yeah right.

Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
pi_161962714
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:

http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858

quote:
EDE De Marokkaanse Consul-Generaal Khalid Guelzim gaat in gesprek met Marokkaanse jongeren in de wijk Veldhuizen. Dat heeft hij donderdag gezegd in een gesprek dat hij had met burgemeester Cees van der Knaap, wethouder Marije Eleveld (wijkwerk en minderhedenbeleid) en de politie. Het gesprek volgde op de verklaring van Samenstede en de moskee Al Mouahidin waarin ze afstand nemen van de gebeurtenissen in de wijk Veldhuizen in Ede.
I´m back.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:33:36 #181
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
pi_161962720
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?

Dat zal ze leren. _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:34:52 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962744
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Infection het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
Met hooligans orde op zaken stellen.

vrijdag 6 mei 2016 @ 14:35:05 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161962751
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
Die zijn het dan ook niet.

Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
pi_161962756
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
Boca plz :') beledig me niet.
pi_161962758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat zal ze leren. _O-
Beetje gekke toestand, kennelijk kunnen de NLse autoriteiten het niet aan en dus vragen we hulp van een buitenlandse autoriteit?
I´m back.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:35:18 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_161962762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen

Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he ;(
pi_161962772
De politie die gewoon wegrent van de problemen. zo triest dat het om te lachen is.
pi_161962786
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:36:28 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat zal ze leren. _O-
Het is niet goed of het deugt niet...
pi_161962800
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:37:17 #192
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962806
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die zijn het dan ook niet.

Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
Ja ik zie het niet voor me, lijkt me niet zo veilig voor Jan Modaal.
wooblabalurg
pi_161962817
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet goed of het deugt niet...
Praten en theedrinken werkt niet.
pi_161962819
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.

Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.

Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:37:58 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boca plz :') beledig me niet.
Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op. :|W
pi_161962843
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.

Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.

Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.

"Die Hollanders durven toch niets"
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:03 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_161962863
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
Jij blijft er op doorgaan.

'S'links!! Nederland weet over het algemeen ook dat de Marokkanenproblematiek geen incidentje is hoor. Dus dat bij elke reactie roepen heeft zo weinig zin
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:16 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962868
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.
pi_161962870
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op. :|W
Ja joh, ik zou celstraf eisen voor mensen die op fok posten. Dat zal ze leren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:32 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_161962875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.

Maar waag het niet om 5km/u te hard te rijden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:47 #201
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef Infection het volgende:

[..]

En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.

"Die Hollanders durven toch niets"
Vandaar dan ook dat je ze het beste kan blijven beledigen en stigmatiseren. *O*
wooblabalurg
pi_161962890
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.
Want die Marokkanen respecteren de wet? _O-

Een paar ongeleide projectielen op dat tuig afsturen is niets mis mee. De enige die daar last van zullen hebben zijn die Marokkanen, niet de onschuldige bewoners. Win win dus.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:40:32 #203
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.

Maar waag het niet om 5km/u te hard te rijden.
De grootste bende van Nederland heeft zo zijn prioriteiten, die hebben ook kinderen en een hypotheek. :7
wooblabalurg
pi_161962896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja want theedrinken en knuffelen heeft veel nut gehad afgelopen 15 jaar, zoals we kunnen zien.

Bacon plz :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:40:35 #205
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962897
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?

[..]

Prima dit. Uit de kunst. Top-actie.
pi_161962905
quote:

[..]

De wereld op z'n kop voor jou.
pi_161962910
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef Infection het volgende:

[..]

Want die Marokkanen respecteren de wet? _O-

Een paar ongeleide projectielen op dat tuig afsturen is niets mis mee. De enige die daar last van zullen hebben zijn die Marokkanen, niet de onschuldige bewoners. Win win dus.
Weiland, hek eromheen, ME erbij om het in de gaten te houden. Niks mis mee.
pi_161962935
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Prima dit. Uit de kunst. Top-actie.
Dat je een Marokkaanse autoriteit nodig hebt om de orde te handhaven in NL?
We mogen die relschoppers eigenlijk al geen Marokkanen of allochtonen meer noemen. Maar we hebben het Marokkaanse gezag nodig om de orde te handhaven hier....
Gekke toestand hoor.
I´m back.
pi_161962956
Maar toch heeft dit z'n voordelen. De PVV zal weer meer zetels gaan krijgen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:43:07 #210
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962962
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja want theedrinken en knuffelen heeft veel nut gehad afgelopen 15 jaar, zoals we kunnen zien.

Bacon plz :')
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:43:13 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962966
quote:

[..]

Dit is een slecht geintje mag ik hopen? :o :o :o
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:43:44 #212
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_161962978
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jij blijft er op doorgaan.

'S'links!! Nederland weet over het algemeen ook dat de Marokkanenproblematiek geen incidentje is hoor. Dus dat bij elke reactie roepen heeft zo weinig zin
Nee hoor, Koos is nog niet om.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_161962981
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:43:57 #214
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962984
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is een slecht geintje mag ik hopen? :o :o :o
Voor mensen die oproepen tot fysiek geweld niet :D
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:44:15 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:44:36 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_161962999
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Dat is echt een positieve vooruitgang ja :')

HIJ ZEGT WAT WIJ DENKEN!
pi_161963003
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja hoor, vandaar dat er zoveel trajecten zijn om ontspoorde derde generatie Marokkanen weer op weg te helpen. Hell, zelfs met gratis huizen, auto's, geld, spullen en kleren werden ze doodgegooid, zonder resultaat.

Maar blijf vooral volhouden dat er geen schuld ligt bij je mede-matties.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:44:56 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat je een Marokkaanse autoriteit nodig hebt om de orde te handhaven in NL?
We mogen die relschoppers eigenlijk al geen Marokkanen of allochtonen meer noemen. Maar we hebben het Marokkaanse gezag nodig om de orde te handhaven hier....
Gekke toestand hoor.
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.
pi_161963019
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef AchJa het volgende:
Maare er zit toch ook zo'n Hells Angels dependance in Ede? (Black Sheep).

Als je die nou eens wat kratten bier geeft?
Grote kans dat die Marokkaanse vriendjes hebben in het criminele circuit. Die mag je dus wel wat meer geven dan een paar kratten bier.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:45:19 #220
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.
Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaal *O*
wooblabalurg
pi_161963027
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:45:54 #222
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963042
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.
Gutmensch gebruiken :X
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:46:47 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_161963064
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Weiland, hek eromheen, ME erbij om het in de gaten te houden. Niks mis mee.
De geweldsmonopolie ligt toch echt nog steeds bij de overheid hoor. Zoals een normale westerse samenleving betaamt
pi_161963066
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Powned heeft prima zijn werk kunnen doen en is met een filmpje thuisgekomen zoals ze zich dat wensten. Nu krijgen ze ook nog de reacties zoals gepland, dus iedeereen tevreden lijkt me.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161963069
waarom moet afkomst erbij vermeld worden?
Als Affelay scoort hoor je de commentator toch ook niet over zijn afkomst
eergisteren nog herdenking
gisteren bevrijdingsdag
wat een hypocrisie
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_161963078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaal *O*
Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.
pi_161963084
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.
Misschien kun je, wat wel gebeurt, af en toe Duitse politie-agenten uitnodigen in bijv. Renesse om mee te lopen in het hoogseizoen als daar veel Duitse jongeren bivakkeren. Maar dit in Ede, ik vind dat de bestuurders zelf daar gewoon de openbare orde dienen te handhaven. Het zijn ook NLse ingezetenen die relschoppers.
I´m back.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:47:43 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963097
Die jongens lijken tegen elke vorm van autoriteit aan te schoppen. In de psychologie is dat een metafoor voor ouders.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:49:09 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963128
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.
Misschien kun je, wat wel gebeurt, af en toe Duitse politie-agenten uitnodigen in bijv. Renesse om mee te lopen in het hoogseizoen als daar veel Duitse jongeren bivakkeren. Maar dit in Ede, ik vind dat de bestuurders zelf daar gewoon de openbare orde dienen te handhaven. Het zijn ook NLse ingezetenen die relschoppers.
Het zou inderdaad moeten werken, mee eens.
pi_161963135
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Die jongens lijken tegen elke vorm van autoriteit aan te schoppen. In de psychologie is dat een metafoor voor ouders.
Is cultuur.
pi_161963140
Dit is niet Ede.
Dit is het Einde.

Bizar dat we het zover hebben laten komen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:49:38 #232
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Infection het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie. O+
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:50:25 #233
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161963166
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
pi_161963170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep.
Hoe zou dat nou komen.
pi_161963186
quote:

[..]

Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie. O+
'Individuen'

Vandaar dat dit al tientallen jaren aan de gang is. Want het is zo'n klein deel van de Marokkaanse gemeenschap. _O-

En misschien moeten ze er dan eens iets aan doen, in plaats van klagen over intolerantie. Die intolerantie komt ergens vandaan.

Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld Chinezen. Niemand die daarover klaagt, omdat ze simpelweg zich normaal gedragen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:51:16 #236
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Infection het volgende:

[..]

Is cultuur.
Is kortzichtig. Jij.
pi_161963197
quote:

[..]

Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:51:28 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_161963198
quote:

[..]

. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan.
Zo waar dit

Maar ja, dit wordt ontkend en je bent een gutmensch
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:51:42 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_161963208
Einde discussie
pi_161963220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Einde discussie
Zo werkt dat niet.
pi_161963237
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zo waar dit

Maar ja, dit wordt ontkend en je bent een gutmensch
Het is helemaal niet waar. Eerst huilen over generaliseren en vervolgens precies hetzelfde doen is nogal :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:53:09 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_161963242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef Infection het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet.
Oh voor een overgroot deel wel hoor?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:53:17 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963243
quote:

[..]

Dit is begrijpelijk maar dus ook verraderlijk. Vandaar blijven praten en contact houden. Dan blijft je blik fris.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:54:37 #244
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.
Ga toch fietsen man ):O
Piet Paaltjes is ook opgestaan hoor.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:54:45 #245
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963271
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Infection het volgende:

[..]

'Individuen'

Vandaar dat dit al tientallen jaren aan de gang is. Want het is zo'n klein deel van de Marokkaanse gemeenschap. _O-

En misschien moeten ze er dan eens iets aan doen, in plaats van klagen over intolerantie. Die intolerantie komt ergens vandaan.

Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld Chinezen. Niemand die daarover klaagt, omdat ze simpelweg zich normaal gedragen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef Confetti het volgende:

[..]

Precies, jullie hadden altijd al gelijk, wel lang moeten wachten maar het is gelukt, ze zijn er klaar mee.

Ondertussen kun je best blijven wijzen naar Chinezen en Indonesiërs, alsof mensen uit die windstreek niet conflictmijdend als de pest zijn.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:55:27 #246
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161963287
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:

Waarom niet? Zo hebben alle mensen zo hun functie binnen het geheel toch.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:55:31 #247
369021 tfors
pi_161963288
quote:

[..]

Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.
pi_161963290
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

[..]

[..]

Precies, jullie hadden altijd al gelijk, wel lang moeten wachten maar het is gelukt, ze zijn er klaar mee.

Ondertussen kun je best blijven wijzen naar Chinezen en Indonesiërs, alsof mensen uit die windstreek niet conflictmijdend als de pest zijn.
Bedankt dat je ons eindelijk gelijk geeft, doe je toch nog iets goed.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:56:27 #249
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161963300
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Alsjeblieft. Dit soort braafheid :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:56:37 #250
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef tfors het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:56:52 #251
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963308
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Liefste? :P

Verder helemaal eens.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:57:23 #252
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963317
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Bedankt dat je ons eindelijk gelijk geeft, doe je toch nog iets goed.
Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:58:55 #253
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Waarom niet? Zo hebben alle mensen zo hun functie binnen het geheel toch.
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.
pi_161963353
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.
Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.
pi_161963370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef tfors het volgende:

[..]

En al helemaal als er beleid moet worden gemaakt. In een plan om het Marokkanenprobleem aan te pakken kun je niet een lijstje maken van iedere 'schuldige' Marokkaan. Je gaat generaliseren en zegt dat Marokkanen een monopolie hebben op dit soort schofterig gedrag.

Welkom in de echte wereld waarin het individu in het grote plaatje slechts een detail is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2016 14:59:47 ]
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:00:13 #256
369021 tfors
pi_161963383
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:00:21 #257
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963387
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Infection het volgende:

[..]

Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen. :o
wooblabalurg
pi_161963394
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
pi_161963411
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen. :o
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:02:08 #260
319979 Fok-it
All is well
pi_161963419
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslag :D :D
Wat een debiel ben jij joh _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:02:41 #261
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963429
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef tfors het volgende:

[..]

Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?
Natuurlijk niet :D
wooblabalurg
pi_161963432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Daar is de politie voor. Oh wacht...

Overigens wordt er door de bewoners nog geen geweld gepleegd en zijn er zo ver ik weet nog geen plannen voor. Dus dat 'aanspreken' is aan hun kant sowieso niet nodig.
pi_161963441
quote:

[..]

Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:03:33 #264
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963442
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:03:54 #265
369021 tfors
pi_161963448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :D
DAn begijrp ik je bericht #250 niet.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:04:09 #266
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963454
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
Daarom zei ik ook oproepen tot geweld, koekoek
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:04:50 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963467
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:05:08 #268
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963473
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ja ik speel even voor dit team omdat ze een mannetje tekort kwamen. Soort van vliegende keep.
Diep van binnen schaam ik me voor sommige mensen met een Nederlandse paspoort.
wooblabalurg
pi_161963475
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslag :D :D
Wat een debiel ben jij joh _O-
Vuur met vuur bestrijden is debiel, wat een tjap ben je toch ook. Hilarisch figuur.
pi_161963487
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me' :D

Bacon alsjeblieft, stop met je gekkigheid.
pi_161963497
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.
Ik hoef niets te doen, die lui draaien uit zichzelf door. Of ga je nu roepen dat wat er in Ede gebeurt is uitgelokt door de bevolking?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:06:50 #272
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161963500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Powned heeft prima zijn werk kunnen doen en is met een filmpje thuisgekomen zoals ze zich dat wensten. Nu krijgen ze ook nog de reacties zoals gepland, dus iedeereen tevreden lijkt me.
Dit dus.

Win-win. Zelfs de internethelden kunnen blij zijn, want nu hebben ze weer een reden om heel boos te doen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:07:15 #273
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963509
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me' :D

Bacon alsjeblieft, stop met je gekkigheid.
Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.
wooblabalurg
pi_161963510
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:

[..]

Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:07:49 #275
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963517
Ik hoop dat de Marokkaanse gemeenschap zijn mondje gaat roeren. En ingrijpen. Verbaal uiteraard.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:07:53 #276
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963518
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.
Slechts tijdelijk, totdat Khalid weer terug is van z'n blessure.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:08:05 #277
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161963523
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.
Lekker belangrijk wat jij wel of niet moet. Er is een probleem en die moet worden opgelost.
pi_161963526
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.
'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:09:16 #279
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963541
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'
Muuhuuhuu wat maakt het nou uit of het die mocro is, het is toch een mocro? ah toe mag het
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:09:41 #280
369021 tfors
pi_161963553
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
pi_161963562
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:

[..]

Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racisme kaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
If it walks like a duck, talks like a duck.....
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:10:53 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161963570
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

If it walks like a duck, talks like a duck.....
Vind ik van Wilders en z'n aanhang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:11:41 #283
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef zomaareenmensenzo het volgende:

[..]

Nou dat is inderdaad uitvoerbaar ja! |:(
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:13:04 #284
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161963611
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat de Marokkaanse gemeenschap zijn mondje gaat roeren. En ingrijpen. Verbaal uiteraard.
Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoe :') Wat een onzin toch, die conditionering dan geweld gebruiken het ergste is wat we kunnen doen. Soms moet het gewoon. Is de natuur. Ga je eens in de natuur verdiepen zou ik zeggen.

Met dit soort slap tam gedoe zijn we zo enorm zwak geworden.

Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:17:25 #285
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.

Verder: mijn voorstel, dat is nog niet geprobeerd.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:18:22 #286
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoe :') Wat een onzin toch, die conditionering dan geweld gebruiken het ergste is wat we kunnen doen. Soms moet het gewoon. Is de natuur. Ga je eens in de natuur verdiepen zou ik zeggen.

Met dit soort slap tam gedoe zijn we zo enorm zwak geworden.

Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen. *O*
wooblabalurg
pi_161963713
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De hoop druipt van je woorden...
8)7
Zelf noem ik het sarcasme.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:20:07 #288
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:

[..]

Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
Jij hebt het over een verdachte zoeken en oppakken, dat is heel iets anders dan door de maatschappij gezien en behandeld worden als kutmarokkaan.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:20:42 #289
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen. *O*
Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:21:56 #290
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963744
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?
Sowieso, BA Baracus is mijn spirit animal
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:25:24 #291
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161963819
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.

Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet. Ik ben voorstander van de harde hand als het om tuig gaat die dat verdient. Gewoon keihard neerslaan en onderdrukken die hap. Dat softe gedoe heb ik eerlijk gezegd een broertje dood aan. Getuigt m.i. ook gewoon simpelweg van een totale onkunde en onwetendheid met betrekking tot het doorhebben van wat voor vlees we hier in de kuip hebben. Mensen die zelf in een brave omgeving zijn opgegroeid en vervolgens niet verder kunnen kijken dan dat en overal zichzelf op projecteren. Dat is echt de grote stoorzender van deze tijd die mensen belet de zaken te kunnen zien zoals ze zijn. De mensen zijn verkeerd opgevoed vandaag de dag om dit probleem op de juiste waarde te kunnen schatten! Die blindheid is tergend en staat ware oplossingen gigantisch in de weg.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:29:13 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161963899
Dat lijkt me wel wat... van die Knokploegen o.l.v. types als Villas die getooid in het uniform met den Nederlandsche vlag en een wassen beeld van de grote leider processiegewijs door probleemwijken trekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:29:13 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161963900
@Villas Rubin: keihard neerslaan, dat doen ze in Rusland. Hier kan het minder extreem. En in combinatie met andere dingen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:30:49 #294
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161963923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me wel wat... van die Knokploegen o.l.v. types als Villas die getooid in het uniform met den Nederlandsche vlag en een wassen beeld van de grote leider processiegewijs door probleemwijken trekken.
Misschien wil Hugo wel weer kledij voorzien
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:32:11 #295
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161963941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet.
Ach man, net of jij ooit wel eens hebt gevochten. Flapdrol.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:32:24 #296
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161963947
quote:

Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:34:58 #297
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161963996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...
Nog zo'n held.
pi_161964014
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog zo'n held.
Ah, kijk, daar heb je onze 1% held.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:35:45 #299
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161964017
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog zo'n held.
Het is de realiteit. Wil jij de volgende keer alsjeblieft het filmpje bekijken voordat je reageert? Als jij het filmpje wel had bekeken dan had jij gezien dat de politie daar niets doet om de mensen te beschermen en dan had jij geweten dat het niet alleen deze bevallige journaliste is die stenen naar haar hoofd krijgt geslingerd maar dat dit dagelijkse kost is voor tal van mensen in die buurt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:36:38 #300
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161964033
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
@Villas Rubin: keihard neerslaan, dat doen ze in Rusland. Hier kan het minder extreem. En in combinatie met andere dingen.
We hadden die lui gewoon nooit binnen moeten halen. Maar nu het dan toch zo is, is dat helaas vrees ik gewoon de enige oplossing die zal werken. Ik ben helemaal niet voor onredelijk geweld of zo. Maar in dit soort gevallen zoals nu in Ede zou een staaltje machtsvertoon meer dan welkom zijn. En ik weet heus wel dat dat soort dingen naar klinken en associaties oproepen met landen als Rusland. Ik zeg dan ook niet dat je zulke dingen al moet doen als een groep studenten staat te demonstreren. Maar bij dit respectloos klote gedrag dat gewoon weinig meer tot doel heeft om als signaal af te geven dat ze schijt hebben aan Nederland(ers) mogen er wat mij betreft wel even spierballen worden getoond met een ernstig afschrikkend effect.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:36:57 #301
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161964043
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is de realiteit. Wil jij de volgende keer alsjeblieft het filmpje bekijken voordat je reageert?
Ga jij jezelf verdedigen spierbal Bram?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')