Dit is een slecht geintje mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vandaar dan ook dat je ze het beste kan blijven beledigen en stigmatiseren.
Nee hoor, Koos is nog niet om.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij blijft er op doorgaan.
'S'links!! Nederland weet over het algemeen ook dat de Marokkanenproblematiek geen incidentje is hoor. Dus dat bij elke reactie roepen heeft zo weinig zin
Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
Voor mensen die oproepen tot fysiek geweld nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is een slecht geintje mag ik hopen?![]()
![]()
Dat is echt een positieve vooruitgang jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Maar toch heeft dit z'n voordelen. De PVV zal weer meer zetels gaan krijgen.
Ja hoor, vandaar dat er zoveel trajecten zijn om ontspoorde derde generatie Marokkanen weer op weg te helpen. Hell, zelfs met gratis huizen, auto's, geld, spullen en kleren werden ze doodgegooid, zonder resultaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar heeft meer bestaan uit mensen als tweederangsburger behandelen dan theedrinken en knuffelen. Maar oh wat zijn we tolerant met z'n allen.
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je een Marokkaanse autoriteit nodig hebt om de orde te handhaven in NL?
We mogen die relschoppers eigenlijk al geen Marokkanen of allochtonen meer noemen. Maar we hebben het Marokkaanse gezag nodig om de orde te handhaven hier....
Gekke toestand hoor.
Grote kans dat die Marokkaanse vriendjes hebben in het criminele circuit. Die mag je dus wel wat meer geven dan een paar kratten bier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef AchJa het volgende:
Maare er zit toch ook zo'n Hells Angels dependance in Ede? (Black Sheep).
Als je die nou eens wat kratten bier geeft?
Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je je als tweederangsburger gedraagt, moet je ook zo behandelt worden, punt.
Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef Infection het volgende:
Maar toch heeft dit z'n voordelen. De PVV zal weer meer zetels gaan krijgen.
Gutmensch gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kan iedere Gutmensch weer huilen omdat ze er niks van snappen.
De geweldsmonopolie ligt toch echt nog steeds bij de overheid hoor. Zoals een normale westerse samenleving betaamtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Weiland, hek eromheen, ME erbij om het in de gaten te houden. Niks mis mee.
Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, optyfen met die tweederangsburgers, minder dan het vuil onder je voeten, allemaal
Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.
Het zou inderdaad moeten werken, mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Orde handhaven is voor de NLse autoriteiten, vind ik persoonlijk.
Misschien kun je, wat wel gebeurt, af en toe Duitse politie-agenten uitnodigen in bijv. Renesse om mee te lopen in het hoogseizoen als daar veel Duitse jongeren bivakkeren. Maar dit in Ede, ik vind dat de bestuurders zelf daar gewoon de openbare orde dienen te handhaven. Het zijn ook NLse ingezetenen die relschoppers.
Is cultuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Die jongens lijken tegen elke vorm van autoriteit aan te schoppen. In de psychologie is dat een metafoor voor ouders.
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je je als een idioot gedraagt moet je het niet gek vinden dat je als tweederangsburger gezien wordt. Wat zij blijkbaar wel gek vinden, want ze gaan huilen omdat ze 'gediscrimineerd' en 'gehaat' worden.
Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik juich iedere stem uit de Marokkaanse gemeenschap toe.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep.
'Individuen'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.
Dat komt omdat Marokkanen een etnisch monopolie hebben op dit soort geweld. Hun Marokkaanse achtergrond is onlosmakelijk verbonden met hun gedrag. Marokkaan zijn is meer dan slechts een nationaliteit. Het is een manier van leven. Het vormt ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.
Zo waar ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |