En omdat iemand geen goede baan heeft of niet zo slim is of weet ik het wat dan moet ie maar een steen tegen zn kanis incasseren en dan mag ie zich uiteraard nog gelukkig prijzen, want op andere plekken in de wereld hebben mensen het slechter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?
Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Graagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken,
Helaas is dat maar zelden het geval..quote:zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Ik weet dat dat niet zomaar kan, maar regeltjes zijn er om na te streven, maar ook om vanwege voortschrijdend inzicht aan te passen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.
Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Echt Neerlands hoop in bange dagen, zo te lezen..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
De term "verzet" heeft de afgelopen 71 jaar een drastische downgrading ondergaan merk ik. Ik ben gelijk 2 minuten stil bij deze constatering.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
En niemand die dat gek vindt, een allochtoon die geweld tegen onschuldigen goedpraat, afschuift en goedpraat. Nee, bek houden, want het is maar een incident.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
Waarom geef je ze die aandacht dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
Waarom moeten wegkijkende linkschen weer een topic verpesten?
Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.
Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.
Kom op zeg. Fucking irritant.
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.
Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.
Dat doet Koos met zijn collega's al, die vinden dit gedrag normaal namelijk. Hoeven we niks voor te doen, ze graven hun eigen graf.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef agter het volgende:
[..]
Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Ik bedoel dat het woord van zo'n voorzitter aannemen als algemene opinie hier net zo loos is als dat doen bij de woorden van een gemiddelde fokker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
Inderdaad, jouw opmerking 'het is maar een incident' was veel beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.
- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting
Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.
- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting
Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
'Het is maar 1%'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.
Walgelijk gewoon.
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
Mochten die paar honderd mannen gaan ingrijpen dan moet je eens opletten hoe snel er dan tot actie wordt overgegaan door de politie... Dan kan het plotseling wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Nu nog wat mensen vinden die ze eerst voor je vastbinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
Dan komt juist de politie wel in actie; het recht in eigen handen nemen vinden ze nog steeds niet leuk. Nee, beter laten we de buurt afbreken, onder de bezielende leiding van een gutmensch korpschefje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
'Keihard aanpakken die lui'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
Hulde voor dit omslachtige dreigement.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.
Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder gevalEn ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
Het wordt tijd dat de bewoners het heft in eigen handen nemen. Op de staat kun je blijkbaar ook niet meer rekenen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Keihard aanpakken die lui'
-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hulde voor dit omslachtige dreigement.
Vandaar ook de toevoeging 'omslachtig', knul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snaptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
Alle troepen verzamelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.quote:
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen.
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
Ze kunnen ook een arena bouwen. Wie wil vechten mag in de ring. Ik wil best popcorn verkopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Mwah, we zijn over het algemeen geen savages. Maar meer persoonlijk geweld zal niet uitblijven neequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlammen op willen zien gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Allemaal internethelden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlamen op willen zien gaan...
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.
Misschien moeten de 'Hollanders' nog harder gaan rellen. Dat de Marokkanen even stoppen en een boks kunnen geven uit respect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
Over welke jaren praten we nu dan? In de Graafsewijk in 2000 duurde het namelijk ook een lange tijd voordat er een echte politiemacht langskwam, en dat waren wel even grotere rellen dan dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
Hoe zou jij het oplossen dan? Jezelf opsluiten in de badkamer, wachten tot het overwaait?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek
Het leger is dan ook Ede uit bezuinigd...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
we zijn nog geen week verder en de Marrokanen = Joden referenties zijn weer binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo?Dit is toch gewoon vragen om haat...
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Wederom een ijzersterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.quote:
Namecalling, we hebben te maken met iemand op niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
Incidentje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Infection het volgende:
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderenquote:
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'
Yeah right.
quote:EDE De Marokkaanse Consul-Generaal Khalid Guelzim gaat in gesprek met Marokkaanse jongeren in de wijk Veldhuizen. Dat heeft hij donderdag gezegd in een gesprek dat hij had met burgemeester Cees van der Knaap, wethouder Marije Eleveld (wijkwerk en minderhedenbeleid) en de politie. Het gesprek volgde op de verklaring van Samenstede en de moskee Al Mouahidin waarin ze afstand nemen van de gebeurtenissen in de wijk Veldhuizen in Ede.
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:
http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858
Met hooligans orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
Die zijn het dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
Boca plzquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
Beetje gekke toestand, kennelijk kunnen de NLse autoriteiten het niet aan en dus vragen we hulp van een buitenlandse autoriteit?quote:
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen
Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he
Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met hooligans orde op zaken stellen.
Ja ik zie het niet voor me, lijkt me niet zo veilig voor Jan Modaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zijn het dan ook niet.
Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
Praten en theedrinken werkt niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet...
Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen
Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he
En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.
Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.
Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
Jij blijft er op doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
Ja joh, ik zou celstraf eisen voor mensen die op fok posten. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op.
Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo?Dit is toch gewoon vragen om haat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |