abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:40:15 #101
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.
En omdat iemand geen goede baan heeft of niet zo slim is of weet ik het wat dan moet ie maar een steen tegen zn kanis incasseren en dan mag ie zich uiteraard nog gelukkig prijzen, want op andere plekken in de wereld hebben mensen het slechter.

Nogmaals; jij bent knetterknettergek.

En nu ga ik echt in de zon zitten!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:41:02 #102
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961500
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?
Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
pi_161961504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.

Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161961516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken,
Graag
quote:
zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Helaas is dat maar zelden het geval..
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:43:21 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_161961531
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeg of impliceer ik dat ergens? Nee. Tevens zei ik ook niets over Nederland mijn vaderland wat jij impliceert dat ik daar uitspraken over gedaan heb.
Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:43:51 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161961541
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:44:23 #107
369251 Geralt
of Rivia
pi_161961547
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vergelijk je uitspraken alleen met die paupers. Mensen die denken dat je zomaar even mensen kan uitzetten hier moeten zich toch nog even wat inlezen
Ik weet dat dat niet zomaar kan, maar regeltjes zijn er om na te streven, maar ook om vanwege voortschrijdend inzicht aan te passen. :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:45:08 #108
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961560
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat doen alle gutmenschen, ergens wonen waar de stront niet komt. En maar een grote bakkes hebben over anderen.

Hoog tijd voor een revolutie waarin deze gutmensjes hun huis uitgesleurd worden.
Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:45:59 #109
319979 Fok-it
All is well
pi_161961580
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Verschil is dat dan niemand zegt dat het wat kattenkwaad is terwijl in dit geval een 49-jarige man die voorzitter is van een of ander Marokkanen-clubje de gemeente de schuld geeft omdat zij het theehuis hebben gesloten en het dus zouden verdienen.
Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_161961594
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt Neerlands hoop in bange dagen, zo te lezen.. :+
Make my day!
pi_161961601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helaas, wij vormen de meerderheid. Het is namelijk retegoed toeven in Nederland.
Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
pi_161961603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Google even op 'kom in verzet'. Was een vrij breed gedeelde PVV-slogan een paar maanden geleden. Verder tot een paar anonieme moskeebedreigingen, een molotovcocktail en varkenskadavers bij AZC's was het nog niet gekomen, maar dit is natuurlijk een buitenkansje.
De term "verzet" heeft de afgelopen 71 jaar een drastische downgrading ondergaan merk ik. Ik ben gelijk 2 minuten stil bij deze constatering.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:21 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161961605
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar geloof niet dat de politiek de problematiek in Ede niet afschrijft als kattekwaad. Dat is het belangrijkst, geen voorzitter die er met een gekleurde bril naar kijkt
Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:22 #114
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_161961606
Waarom moeten wegkijkende linkschen weer een topic verpesten?

Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.

Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.

Kom op zeg. Fucking irritant.
graag op anoniem
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:47:41 #115
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161961612
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Doordacht voorstel ^O^

:O
Wat is er mis mee? Met mijn voorstel kan je heel snel het marokkanenprobleem oplossen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:48:05 #116
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961622
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat dacht elke elite welke slachtoffer werd van een revolutie, tot het moment dat hun nek in de strop hing.
De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
pi_161961637
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En niemand die dat gek vindt, een allochtoon die geweld tegen onschuldigen goedpraat, afschuift en goedpraat. Nee, bek houden, want het is maar een incident.

Het is een kwestie van tijd, mensen gaan dit niet pikken.
pi_161961651
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Make my day!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:50:00 #119
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161961667
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161961677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:

Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.

Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.

Waarom geef je ze die aandacht dan?
Make my day!
pi_161961681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De tijd dat het plebs 99 procent van de mensen vormde, is voorbij.
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:50:53 #122
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961691
quote:

Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
pi_161961697
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef agter het volgende:

[..]

Dan mag je eerst nog wat meer onvrede kweken..
Dat doet Koos met zijn collega's al, die vinden dit gedrag normaal namelijk. Hoeven we niks voor te doen, ze graven hun eigen graf.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:51:19 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_161961699
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het is een cultureel probleem. Lijkt me sterk dat die kerel voorzitter zou worden als iedereen hem een idioot zou vinden.
Ik bedoel dat het woord van zo'n voorzitter aannemen als algemene opinie hier net zo loos is als dat doen bij de woorden van een gemiddelde fokker.

Het gaat erom hoe het gezien wordt door mensen die er ook maatregelen tegen nemen en ik geloof niet dat auto's in de brand steken en met stenen naar mensen gooien gezien wordt als kattekwaad door wie dan ook.
pi_161961709
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Inderdaad, jouw opmerking 'het is maar een incident' was veel beter.

:')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:52:05 #126
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961713
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt :)
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:52:15 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_161961717
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting

Echt he :') hypocriet gelul
pi_161961790
quote:

Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.

Walgelijk gewoon.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_161961827
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.

Walgelijk gewoon.
'Het is maar 1%'

- Wegkijkend links
pi_161961835
Het wordt tijd dat er eens een knokploeg die wijk ingestuurd wordt om dat zooitje op te ruimen.
pi_161961847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.

Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder geval :) En ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:00:07 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161961849
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Mochten die paar honderd mannen gaan ingrijpen dan moet je eens opletten hoe snel er dan tot actie wordt overgegaan door de politie... Dan kan het plotseling wel. :')
pi_161961857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
Nu nog wat mensen vinden die ze eerst voor je vastbinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161961877
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Dan komt juist de politie wel in actie; het recht in eigen handen nemen vinden ze nog steeds niet leuk. Nee, beter laten we de buurt afbreken, onder de bezielende leiding van een gutmensch korpschefje.
pi_161961880
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos... :')
pi_161961893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
'Keihard aanpakken die lui'

-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:03:31 #137
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961908
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.

Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder geval :) En ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
Hulde voor dit omslachtige dreigement.
pi_161961911
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

'Keihard aanpakken die lui'

-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
Het wordt tijd dat de bewoners het heft in eigen handen nemen. Op de staat kun je blijkbaar ook niet meer rekenen...
pi_161961948
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hulde voor dit omslachtige dreigement.
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:05:34 #140
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161961964
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Vandaar ook de toevoeging 'omslachtig', knul.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:06:16 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_161961978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:08:52 #142
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962034
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt ;(
wooblabalurg
pi_161962057
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?

Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:11:06 #144
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962086
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161962136
Wat een tuig, die gasten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:13:19 #146
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962139
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?

Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
Alle troepen verzamelen :D
wooblabalurg
pi_161962245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Alle troepen verzamelen :D
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
pi_161962377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:

[..]

De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen.
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:22:12 #149
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962391
quote:

[..]

Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan. :D
wooblabalurg
pi_161962412
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:23:51 #151
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een arena bouwen. Wie wil vechten mag in de ring. Ik wil best popcorn verkopen.
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:24:00 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_161962449
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, we zijn over het algemeen geen savages. Maar meer persoonlijk geweld zal niet uitblijven nee
pi_161962451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan. :D
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlammen op willen zien gaan...
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:24:54 #154
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_161962476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Allemaal internethelden.
pi_161962477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt ;(
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:00 #156
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef Infection het volgende:

[..]

Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlamen op willen zien gaan...
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren. :7
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:22 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:25:28 #158
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962498
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
wooblabalurg
pi_161962501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren. :7
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:06 #160
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Infection het volgende:

[..]

Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
Misschien moeten de 'Hollanders' nog harder gaan rellen. Dat de Marokkanen even stoppen en een boks kunnen geven uit respect. :o
wooblabalurg
pi_161962525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Over welke jaren praten we nu dan? In de Graafsewijk in 2000 duurde het namelijk ook een lange tijd voordat er een echte politiemacht langskwam, en dat waren wel even grotere rellen dan dit.
pi_161962527
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:28 #163
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962529
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo? :? Dit is toch gewoon vragen om haat...
pi_161962532
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoe zou jij het oplossen dan? Jezelf opsluiten in de badkamer, wachten tot het overwaait? _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:26:57 #165
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962544
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek :D
wooblabalurg
pi_161962566
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek :D
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:27:44 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161962568
quote:

Het leger is dan ook Ede uit bezuinigd... :')
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:27:55 #168
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo? :? Dit is toch gewoon vragen om haat...
we zijn nog geen week verder en de Marrokanen = Joden referenties zijn weer binnen *O*
wooblabalurg
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:28:00 #169
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161962574
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:29:09 #170
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962609
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
Wederom een ijzersterk argument :D
wooblabalurg
pi_161962640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wederom een ijzersterk argument :D
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
pi_161962650
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:30:42 #173
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:30:44 #174
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962657
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
Namecalling, we hebben te maken met iemand op niveau
wooblabalurg
pi_161962670
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Infection het volgende:
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
Incidentje.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:31:37 #176
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962672
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij denkt dat zoiets uitgesloten is?
Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
wooblabalurg
pi_161962684
Het is maar 1% die hier last van heeft jongens.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:32:17 #178
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.
'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'

Yeah right.

pi_161962708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

'Met hooligans een uitgelezen kans hebben om orde op zaken te stellen.'

Yeah right.

Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
pi_161962714
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:

http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858

quote:
EDE De Marokkaanse Consul-Generaal Khalid Guelzim gaat in gesprek met Marokkaanse jongeren in de wijk Veldhuizen. Dat heeft hij donderdag gezegd in een gesprek dat hij had met burgemeester Cees van der Knaap, wethouder Marije Eleveld (wijkwerk en minderhedenbeleid) en de politie. Het gesprek volgde op de verklaring van Samenstede en de moskee Al Mouahidin waarin ze afstand nemen van de gebeurtenissen in de wijk Veldhuizen in Ede.
I´m back.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:33:36 #181
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
pi_161962720
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Al bekend?
De Consul-Generaal van Marokko gaat de NLse autoriteiten helpen:

http://edestad.nl/lokaal/(...)en-veldhuizen-122858
Dat zal ze leren. _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:34:52 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962744
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Infection het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardiger dan de politie die orde op zaken gaat stellen.
Met hooligans orde op zaken stellen.

vrijdag 6 mei 2016 @ 14:35:05 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161962751
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit, vind het alleen lachwekkend om figuren met armyboots, bomberjacks en Nederlandse vlaggen te zien paraderen
Die zijn het dan ook niet.

Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
pi_161962756
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En jou kennen we doorgaans onder de forumnaam...?
Boca plz :') beledig me niet.
pi_161962758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat zal ze leren. _O-
Beetje gekke toestand, kennelijk kunnen de NLse autoriteiten het niet aan en dus vragen we hulp van een buitenlandse autoriteit?
I´m back.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:35:18 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_161962762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vooral nog 10 keer dezelfde uitspraak doen

Maar ja inhoudelijk is net iets lastiger dan schreeuwen he ;(
pi_161962772
De politie die gewoon wegrent van de problemen. zo triest dat het om te lachen is.
pi_161962786
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:36:28 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat zal ze leren. _O-
Het is niet goed of het deugt niet...
pi_161962800
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Met hooligans orde op zaken stellen.

Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:37:17 #192
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161962806
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die zijn het dan ook niet.

Maar op een gegeven ogenblik is de maat gewoon vol bij Jan Modaal en als de politie dan ook nog een keer met piepende banden wegrijdt dan kun je gewoon actie verwachten, ook van de keurige standaard buurtbewoners.
Ja ik zie het niet voor me, lijkt me niet zo veilig voor Jan Modaal.
wooblabalurg
pi_161962817
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet goed of het deugt niet...
Praten en theedrinken werkt niet.
pi_161962819
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.

Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.

Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:37:58 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boca plz :') beledig me niet.
Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op. :|W
pi_161962843
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, lachen om de goedpraters is schreeuwen.
Koekoek.

Politie doet niks, mensen hier vinden het wel best, mensen die hier iets van vinden zijn schreeuwers.

Hoe simpel is je wereld als je zo denkt.
En dat is precies wat er mis is met onze samenleving en waarom deze Marokkanen hun kans grijpen.

"Die Hollanders durven toch niets"
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:03 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_161962863
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dat alleen Gutmensch Koos dat zei he.
Jij blijft er op doorgaan.

'S'links!! Nederland weet over het algemeen ook dat de Marokkanenproblematiek geen incidentje is hoor. Dus dat bij elke reactie roepen heeft zo weinig zin
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:16 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161962868
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Als die hooligans die Marokkanen kunnen verdrijven door een paar goeie tikken uit te delen, dan is er wel orde op zaken gesteld ja.
Hooligans zijn ongeleide projectielen die de wet niet zo respecteren. Die moet je dus niet willen.
pi_161962870
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Een bekende ja. Dit is hetzelfde als rellen met een bivakmuts op. :|W
Ja joh, ik zou celstraf eisen voor mensen die op fok posten. Dat zal ze leren.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:39:32 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_161962875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ze voelen zich ontastbaar. En getuige het politieoptreden, of het afwezig zijn daarvan, zijn ze dat ook.

Maar waag het niet om 5km/u te hard te rijden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')