Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We hebben een middenkabinet momenteel. De VVD laat zich opmerkelijk weinig horen over "hard straffen" en "hard aanpakken". Wellicht dat de VVD teveel met Oekraine en de EU bezig is dan ons land bestuurbaar houden.
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat het gewoon prima gaat in ons land. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Iets met empathie enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is alleen dat 99 procent van de Nederlanders niet in zo'n buurt woont.
Jij bent niet kritisch, maar pessimistisch en melodramatisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel succes daarmee.quote:
Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou, de slechte wijken in grote steden: pakweg 500.000 inwoners. Maak daar maar 95% van. En dan neem ik de slechte wijken in de middelgrote steden nog niet eens mee.
Welja, kattekwaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat prima met ons land. Maar je kan natuurlijk altijd kritisch zijn. Kattekwaad kan natuurlijk altijd. Maar het slopen van auto's hoort niet.
Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.quote:
Neuh, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus moet die 1% zich maar laten terroriseren door een stel ongeletterde berberapen of wat zeg je hier nu eigenlijk precies?
De daadwerkelijke fascisten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.
Iemand ' de tering in slaan' kan ook dodelijk zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welja, kattekwaad.Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
Dus laten we de rest verrekken, zo rolt gutmenschvolk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welja, kattekwaad.Steen gooien kan dodelijk zijn. Wat denkt dat geteisem? Dat ze hier de dienst uit kunnen maken? Keihard aanpakken, dat triefel.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet elke 'slechte wijk' is een drama, beste knul.
Misschien dat gutmenschend Nederland deze kansenparels dan gewoon eens een fatsoenlijke stageplaat aan kan bieden dan heb je dit soort incidenten niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gutmenschend Nederland is hier de schuldige van.
Dus die 1% heeft simpelweg pech?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dat maak jij ervan.
Ik bied slechts wat tegenwicht aan de nogal dramatische overdrijvingen die worden geponeerd door Zienswijze.
Reageer eens op mijn postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.
Waarom waarom,onbegonnen werk..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik probeer mij een beetje in Links en D66 in te denken hoe zij dat zien.
Dat zegt niemand hier hoor?quote:
Ik wil weten hoe KoosVogels over die 1% denkt.quote:
De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die loze uitspraken als hard aanpakken en linkse praktijken schiet je ook weinig mee op hoor.
Onze rechtstaat veranderd niet opeens door het politieke landschap ofzo
Mensen worden hard aangepakt wanneer ze hard aangepakt horen te worden met een straf conform de daad. Maakt geen neuk uit hoe je eruit ziet
Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: we hebben een sterke leider nodig?
Het huidige beleid werkt niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De politiek werkt de kaders van de strafmaten uit. Als de politiek de strafmaten omhoog gooit kunnen de rechters vervolgens hogere straffen uitdelen binnen deze nieuwe kaders.
Het huidige beleid werkt niet. We kampen hier al 15 jaar mee en het houdt niet op. Tijd voor verandering. Ik ben het wel eens dat je deze jongens voldoende perspectief moet bieden en dat er voldoende banen moeten zijn. Helaas werkt Rutte II niet mee om de werkloosheidscijfers fors omlaag te duwen. Als zo'n jongetje ziet dat het moeilijk is om aan werk te komen begrijp ik het ook wel dat je je niet 110% zal inzetten.
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben pech in de wereld. Ik denk dat de gemiddelde Tokkiewijk-bewoner dan nog redelijk weinig te klagen heeft.
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!
Je bent knettergek
De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.
Hier is dat niet normaal.
Optiefen met dat kutvolk wat zich niet kan gedragen
Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Ik denk dat landen met betrokken burgers a la Zwitserland uiteindelijk een leefbaarder land opleveren dan landen met burgers die al snel tevreden zijn. Dus ik zie er uiteindelijk weinig kwaads in dat mensen hier hun frustraties uiten, zo lang het netjes blijft natuurlijk.quote:
Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, niks het land uitflikkeren. Gewoon aanpakken en oppakken, zoals we dat met alle overlastgevende klootzakjes doen.
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat de buurt waar jij woont zienderogen verpauperd en dat jij niet voldoende poen hebt om te verhuizen en dat je binnen de kortste keren een paar stenen tegen je kop geslingerd krijgt.
Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hahahaha welke 'klootzakjes' van welke nationaliteit dan ook worden er hier nu werkelijk opgepakt?
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok dus omdat je toevallig in een wat mindere wijk woont moet je het maar gewoon accepteren dat je keien tegen je bakkes aangeworpen krijgt. Sterker nog, je hebt weinig te klagen want weet je wel hoe goed we het hier hebben!!!
Je bent knettergek
De daders zouden opgepakt moeten worden en het land uit geflikkerd moeten worden naar een land waar het volgens de daar geldende normen en waarden als normaal beschouwd wordt om mensen met stenen te bekogelen.
Hier is dat niet normaal.
Optiefen met dat kutvolk wat zich niet kan gedragen
Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ik middenin een historisch stadscentrum woon, lijkt mij het redelijk uitgesloten dat de boel verpaupert.
Denk het wel, want je mag geen eigen rechter spelen. De politie lijkt gewoon bang om hier iets aan te doen. Echt bizar dit. Moeten er eerst mensen in het ziekenhuis belanden?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.
Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?
Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat een aantal autochtone tieners een paar jaar geleden via bruggen stenen naar auto's aan het gooien waren.
Deze Nederlandse blanke jongens dan ook het land uit flikkeren volgens jouw redenatie he
Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik ging van het weer genieten; doei!
Dat andere figuren te hard falen om uit een pauperbuurt weg te kunnen verhuizen, is natuurlijk niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik had je zure bek wel eens willen zien namelijk![]()
![]()
Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snel wegrennen nadat je loze Nederland mijn vaderland kreten hebt gespuwd hier
Sneu debieltje
Eerlijk is eerlijk dáár heb je dan weer helemaal gelijk in..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel dan ook dat het zou moeten, niet dat het gebeurt.
Citeer waar ik goedkeurend heb gesproken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sneu debieltje? Mensen die dit soort gedrag goedkeuren of wegkijken zijn sneue debielen; net als de mensen die dit soort gedrag bezigen.
Nederland zou beter af zijn zonder beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |