Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Maar blijf volhouden, je komt vanzelf aan de beurt
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag hier inderdaad uitstekende 'oplossingen' voorbijkomen.
- Levenslang opsluiten
- Het land uit flikkeren
- Eigenrichting
Ik zal nog wel wat over het hoofd hebben gezien.
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:47 schreef topdeck het volgende:
Waarom moeten wegkijkende linkschen weer een topic verpesten?
Er waren hier en daar wat opmerkingen wb de opvoeding e.D. van de jongeren en wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen. Maar op het moment van het intreden van de relativerende goedmens, wordt alle aandacht op hun gericht.
Gefeliciteerd, je hebt nu alle aandacht, links. Het is heel leuk dat je kunt relativeren, maar we zoeken een oplossing. Dat er auto's in de brand gestoken zijn en stenen gegooid worden is niet wat je hoor te rationaliseren. Wat een mafkees moet je zijn om zoiets te marginaliseren.
Kom op zeg. Fucking irritant.
'Het is maar 1%'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Bagatelliseren van deze actie is een grove minachting richting de mensen die door de daders geterroriseerd worden.
Walgelijk gewoon.
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap dat je 's avonds in je bedje droomt van een gewelddadige revolutie die jou de mogelijkheid biedt om mensen die het beter hebben dan jij, te lynchen. Het gaat alleen niet gebeuren. Sorry. Je moet er toch echt zelf iets van proberen te maken.
Mochten die paar honderd mannen gaan ingrijpen dan moet je eens opletten hoe snel er dan tot actie wordt overgegaan door de politie... Dan kan het plotseling wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
Nu nog wat mensen vinden die ze eerst voor je vastbinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
Jezus wat een kkgajes zeg. Zou echt wel eens een paar van dat gastjes helemaal kapot willen schoppen.
Dan komt juist de politie wel in actie; het recht in eigen handen nemen vinden ze nog steeds niet leuk. Nee, beter laten we de buurt afbreken, onder de bezielende leiding van een gutmensch korpschefje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:39 schreef Twiitch het volgende:
Wel schrijnend om te zien hoe een buurt, waar dus toch minimaal een paar honderd mannen wonen, zich laat gijzelen toch een stuk of 50 pubers. De vloek van het individualisme.
'Keihard aanpakken die lui'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
Hulde voor dit omslachtige dreigement.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uitstekend, aangezien ik geen stenen mag ontvangen. Ik ben echter wel zo empatisch genoeg dat ik snap dat mensen die wel de stenen vangen meer recht hebben op hulp dan 'je bent een minderheid, suck it up, ik zit hier lekker in mijn grachtengordeltje'.
Ik zou het dan ook begrijpen dat zulke mensen even het recht komen opeisen bij de grachtengordel. Ik zal ze niet tegenhouden in ieder gevalEn ik weet vrij zeker dat die mensen het niet bij mij komen halen omdat ik hun problemen niet wegkijk. Wat dat betreft mag je je oprecht zorgen gaan baren Koosje, mensen weten wie je bent, wat je doet en aan welke kant je nu staat en hoe actief je hier bent met het goedpraten van problemen.
Het wordt tijd dat de bewoners het heft in eigen handen nemen. Op de staat kun je blijkbaar ook niet meer rekenen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Keihard aanpakken die lui'
-Wegrijdende politieagenten die in hun broek poepen
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hulde voor dit omslachtige dreigement.
Vandaar ook de toevoeging 'omslachtig', knul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Die politie ook. Wat heb je aan ze als ze gewoon wegrijden? Kansloos...
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snaptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last Koos, ik waarschuw je juist voor anderen. Maar goed, dat jij het allemaal niet zo helder ziet was ons wel duidelijk.
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens. Dit soort incapabele figuren die orde zouden moeten handhaven zorgen alleen maar voor meer onbegrip en kans dat mensen sneller het heft in eigen handen nemen. Wat absoluut niet de bedoeling moet gaan worden
Alle troepen verzamelenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Als dit in mijn buurt zou gebeuren en de politie zo zou reageren, dan had ik het heft allang in eigen handen genomen. Dat het goed is, zeer zeker niet. Maar wie moet het anders doen, als de politie het al af laat weten?
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.quote:
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen.
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
[..]
De bewoners zullen het op een gegeven moment wel zat worden. Het gevoel van veiligheid is al weg. Het is wachten tot het echt gaat escaleren.
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het leger inderdaad! Aan de lopende band gebeurde dat!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |