Ze kunnen ook een arena bouwen. Wie wil vechten mag in de ring. Ik wil best popcorn verkopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Mwah, we zijn over het algemeen geen savages. Maar meer persoonlijk geweld zal niet uitblijven neequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze moeten vooral zo doorgaan, dan heb je binnen de kortste keren een mini burgeroorlog in Ede.
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlammen op willen zien gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Allemaal internethelden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allang geëscaleerd, getuige de comments in dit soort topics die oproepen tot elkaar de hersens inslaan.
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lekker lopen dreigen om vervolgens te doen alsof de ander het niet snapt
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Volledig terecht. Als de politie niets doet, moet je ze zelf maar aanpakken. Of je moet je kop in het zand willen steken en vervolgens je auto in vlamen op willen zien gaan...
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is wel een uitgelezen kant om met een groep hooligans langs te gaan en even orde op zaken te stellen daar.
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alleen idioten met een IQ van 70 zien er een dreigement in. Voel je dus maar aangesproken.
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang het in een arena omgeving gebeurd onder het toeziend oog van toeschouwers ben ik daar best voor te porren.
Misschien moeten de 'Hollanders' nog harder gaan rellen. Dat de Marokkanen even stoppen en een boks kunnen geven uit respect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ze willen. Die Marokkanen zijn op rellen uit. Niet op een gevecht.
Over welke jaren praten we nu dan? In de Graafsewijk in 2000 duurde het namelijk ook een lange tijd voordat er een echte politiemacht langskwam, en dat waren wel even grotere rellen dan dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het zo ver als dit zou komen wel ja. Of op zo'n minst een politiemacht.
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeeeh, wie jou niet begrijpt is dom, sterk argument
Hoe zou jij het oplossen dan? Jezelf opsluiten in de badkamer, wachten tot het overwaait?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Ga maar weer buiten spelen.
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denigrerend doen lijkt me niet zo'n sterke tactiek
Het leger is dan ook Ede uit bezuinigd...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Infection het volgende:
Vroeger zou gewoon het leger zo'n wijk ingestuurd worden, tegenwoordig kijkt men laf weg todat er doden vallen. En zelfs dan is het nog de vraag of er wat aan gedaan wordt.
we zijn nog geen week verder en de Marrokanen = Joden referenties zijn weer binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Vraag me wel eens af wat die Marokkanen toch in godsnaam willen. Wíllen ze graag in concentratiekampen eindigen en kapot gegenocideerd worden of zo?Dit is toch gewoon vragen om haat...
Mag je mij even uitleggen wat daar onzin aan is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij bent wel van de onzin posts he? Het valt echt op.
Wederom een ijzersterk argumentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij moet dan ook niet denken, getuige je PoHi.
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.quote:
Namecalling, we hebben te maken met iemand op niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ironisch dat uitgerekend de Koning Der Retards dit zegt.
Incidentje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Infection het volgende:
Had Arnold Karskens misschien toch gelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |