Slechts tijdelijk, totdat Khalid weer terug is van z'n blessure.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.
Lekker belangrijk wat jij wel of niet moet. Er is een probleem en die moet worden opgelost.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.
'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.
Muuhuuhuu wat maakt het nou uit of het die mocro is, het is toch een mocro? ah toe mag hetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Muhuuhu ze zoeken me op basis van Opsporing Verzocht op omdat ik een tasje jatte, dieskriemienazie'
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
If it walks like a duck, talks like a duck.....quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racisme kaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
Vind ik van Wilders en z'n aanhang.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
If it walks like a duck, talks like a duck.....
Nou dat is inderdaad uitvoerbaar ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Als we 6 miljard betalen aan Turkije voor een of ander idioot plan kunnen we heus enkele miljoenen aan een willekeurig arm Afrikaans land geven en ze daar dumpen.
Gewoon in oplossingen denken. Dit duurt al decennia te lang.
Opzouten met dat kut volk, klaar.
Het wordt tijd voor een vuist op tafel.
Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat de Marokkaanse gemeenschap zijn mondje gaat roeren. En ingrijpen. Verbaal uiteraard.
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh echt, dat soort tam anti-geweld gutmensch gedoeWat een onzin toch, die conditionering dan geweld gebruiken het ergste is wat we kunnen doen. Soms moet het gewoon. Is de natuur. Ga je eens in de natuur verdiepen zou ik zeggen.
Met dit soort slap tam gedoe zijn we zo enorm zwak geworden.
Wanneer niet nodig natuurlijk geen geweld gebruiken. Maar soms moet je echt in het leven je spierballen laten zien. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
Jij hebt het over een verdachte zoeken en oppakken, dat is heel iets anders dan door de maatschappij gezien en behandeld worden als kutmarokkaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is nou het punt, in de echte wereld komt het nou eenmaal voor dat onschuldige Rachid opgepakt wordt omdat hij valt in het profiel en niet witte Opa Jan of Surinaamse huisvrouw Suda. En dat is heel vervelend, maar de politie moet toch wat? Ze kunnen ook helemaal niemand meer oppakken, maar dan is het ook weer niet goed, of ze kunnen voor iedere jonge Marokkaan 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw en 1 Chinees oppakken om het maar in evenwicht te houden, en dat kan toch ook niet? Dus heel vervelend voor Rachid, maar geen reden om dan maar de racismekaart te trekken, het is de shculd van zijn Marokkaanse broeders, niet van Nederlandd.
Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, net als die Oost-blokkers laten zien wie de baas is. Tot ze allemaal in hun broek poepen.
Sowieso, BA Baracus is mijn spirit animalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was jij niet de plaatselijke voorzitter van de A-teamfanclub?
Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet. Ik ben voorstander van de harde hand als het om tuig gaat die dat verdient. Gewoon keihard neerslaan en onderdrukken die hap. Dat softe gedoe heb ik eerlijk gezegd een broertje dood aan. Getuigt m.i. ook gewoon simpelweg van een totale onkunde en onwetendheid met betrekking tot het doorhebben van wat voor vlees we hier in de kuip hebben. Mensen die zelf in een brave omgeving zijn opgegroeid en vervolgens niet verder kunnen kijken dan dat en overal zichzelf op projecteren. Dat is echt de grote stoorzender van deze tijd die mensen belet de zaken te kunnen zien zoals ze zijn. De mensen zijn verkeerd opgevoed vandaag de dag om dit probleem op de juiste waarde te kunnen schatten! Die blindheid is tergend en staat ware oplossingen gigantisch in de weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Iets zegt me dat je een portie geweld niet schuwt.
Misschien wil Hugo wel weer kledij voorzienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me wel wat... van die Knokploegen o.l.v. types als Villas die getooid in het uniform met den Nederlandsche vlag en een wassen beeld van de grote leider processiegewijs door probleemwijken trekken.
Ach man, net of jij ooit wel eens hebt gevochten. Flapdrol.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat klopt. Al komt het verder zelden tot nooit voor. Maar ik schuw het inderdaad niet.
Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat mij opvalt is dat de politie geen zin heeft om langs te komen maar uiteindelijk toch komt.
Waarna de politie zo snel mogelijk weer er vandoor gaat zonder de daders op te pakken of aan te spreken.
Wat moet je dan als je belaagd wordt door stenengooiende Noord-Afrikaanse pubers?
Zelf het geweldsmonopolie herinvoeren met een paar buren? of is dan ineens wel voldoende politie beschikbaar om mensen die zichzelf willen verdedigen op te pakken?
Nog zo'n held.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als de politie je niet verdedigt dan zal je het zelf moeten doen...
Ah, kijk, daar heb je onze 1% held.quote:
Het is de realiteit. Wil jij de volgende keer alsjeblieft het filmpje bekijken voordat je reageert? Als jij het filmpje wel had bekeken dan had jij gezien dat de politie daar niets doet om de mensen te beschermen en dan had jij geweten dat het niet alleen deze bevallige journaliste is die stenen naar haar hoofd krijgt geslingerd maar dat dit dagelijkse kost is voor tal van mensen in die buurt.quote:
We hadden die lui gewoon nooit binnen moeten halen. Maar nu het dan toch zo is, is dat helaas vrees ik gewoon de enige oplossing die zal werken. Ik ben helemaal niet voor onredelijk geweld of zo. Maar in dit soort gevallen zoals nu in Ede zou een staaltje machtsvertoon meer dan welkom zijn. En ik weet heus wel dat dat soort dingen naar klinken en associaties oproepen met landen als Rusland. Ik zeg dan ook niet dat je zulke dingen al moet doen als een groep studenten staat te demonstreren. Maar bij dit respectloos klote gedrag dat gewoon weinig meer tot doel heeft om als signaal af te geven dat ze schijt hebben aan Nederland(ers) mogen er wat mij betreft wel even spierballen worden getoond met een ernstig afschrikkend effect.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
@Villas Rubin: keihard neerslaan, dat doen ze in Rusland. Hier kan het minder extreem. En in combinatie met andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |