Liefste?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Liefste de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.
Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons eindelijk gelijk geeft, doe je toch nog iets goed.
Ratten hebben ook een functie maar die moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo hebben alle mensen zo hun functie binnen het geheel toch.
Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat kunnen jullie wel gebruiken, voordat de helden de strijd in gaan.
En al helemaal als er beleid moet worden gemaakt. In een plan om het Marokkanenprobleem aan te pakken kun je niet een lijstje maken van iedere 'schuldige' Marokkaan. Je gaat generaliseren en zegt dat Marokkanen een monopolie hebben op dit soort schofterig gedrag.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef tfors het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal ondoenlijk om iedereen continu individueel te gaan beoordelen, generaliseren is niet aan te ontkomen, hoe vervelend het ook is voor de betrokken onschuldige individuen. Er is gewoon niet genoeg capaciteit bijvoorbeeld bij de politie om als er een straatoverval is ook elke witte opa en Surinaamse huisvrouw te gaan onderzoeken.
Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Geef het liever aan de bewoners van Ede, die hebben het meer nodig. En dan doel ik op de onschuldige bewoners.
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een gelul in de ruimte is dit. Meh we hebben geen tijd dus Rachid kan de tyfus krijgen.
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.
Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef tfors het volgende:
[..]
Dus jij vind elke keer als er een straatoverval plaatsgevonden heeft in A'dam West dat dan voor elke Marokkaanse jongeman van het bekende profiel er ook 1 witte opa, 1 Surinaamse huisvrouw etc. onderzocht moet worden om Rachid maar niet voor zijn kop te stoten?
Dat werkt niet. Daar is de politie voor. Oh wacht...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien dat de onschuldige bewoners de mensen die oproepen tot geweld kunnen aanspreken, net zoals de Marokkaanse gemeenschap Marokkanen dient aan te spreken volgens veel mensen.
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het om de gedragingen van individuen gaat, er worden eigenschappen toegewezen aan een hele bevolkingsgroep. Dus zelfs als Mo van op de hoek braaf naar stage gaat is hij voor Ingrid nog steeds een kutmarokkaan. Dat is Nederlandse tolerantie.
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze zin geeft in 1 klap weer wat er mis is met deze lui: ze eisen van alles, verwachten een voorkeursbehandeling en vervallen in hun barbaarse Berbergedrag als ze hun zin niet krijgen.
Daarom zei ik ook oproepen tot geweld, koekoekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben degenen die geweld gebruikten maar 1 ding gemeen en dat is niet dat ze allemaal blank zijn.
Ja ik speel even voor dit team omdat ze een mannetje tekort kwamen. Soort van vliegende keep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.
Vuur met vuur bestrijden is debiel, wat een tjap ben je toch ook. Hilarisch figuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen barbaars noemen en zelf opperen voor een veldslag![]()
![]()
Wat een debiel ben jij joh
'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me'quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Muuhuuhuu, ze eisen dat ze niet onterecht opgepakt en onbeschaafd behandeld worden, wat een vreemde verwachtingen allemaal van deze landgenoten.
Ik hoef niets te doen, die lui draaien uit zichzelf door. Of ga je nu roepen dat wat er in Ede gebeurt is uitgelokt door de bevolking?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lukt dat nou een beetje, dat opstoken? Jij bent een wandelend aanmaakblokje.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Powned heeft prima zijn werk kunnen doen en is met een filmpje thuisgekomen zoals ze zich dat wensten. Nu krijgen ze ook nog de reacties zoals gepland, dus iedeereen tevreden lijkt me.
Muuhuuhuu ik mag geen kutmarokkaan zeggen en verbaal over ze heen kotsen, arme autochtoon dat ik ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Onbeschaafd' want 'zuh hebben geen tijd voor me'
Bacon alsjeblieft, stop met je gekkigheid.
Maar hij mag het want hij is een Marokkaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde wat je een ander verwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |