HAHAHAHAHA SKKLquote:Op donderdag 28 april 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
Had niet in de gaten dat ik lapo had.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je dat een keer filmen? Hoe jij hem er tussen gooit? Klinkt nogal assertief.
Stond er een foto?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, je lijkt net zo'n huisvrouw van een jaar of 50.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Op 1:22
Er kwam een bezorgscootertje aan, en had geen zin daar op te wachten.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, je lijkt net zo'n huisvrouw van een jaar of 50.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik geef mijn liefde al aan iemand anders. Volgende keer beter.
Bedoel wanneer de cam op het verkeer gericht staat ipv op jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je loopt wel nogal achter Opsoquote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow subtiel is cachet gedumpt woowww auchhh
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nu, niet zo lui doen en wie weet is het morgen weer bezetquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Mensen help mij eens beslissen. Ga ik nu nog de was doen? Of morgen
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow subtiel is cachet gedumpt woowww auchhh
Ooooh, kijken of ik daar een filmpje van heb.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel wanneer de cam op het verkeer gericht staat ipv op jou.
Je kan beter de wasmachine na 23:00 's avonds aanzetten aangezien het dan minder stroom verbruikt. Althans, mijn wasmachine wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxxquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je loopt wel nogal achter Opso
Kun je een filmpje maken als je een handrembocht maakt met je Twingo?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooooh, kijken of ik daar een filmpje van heb.
Vandaag, dan is het morgen droog.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, niet zo lui doen en wie weet is het morgen weer bezet
Ik heb cachie al hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxx
Ja maar ik heb geen super hippe wasmachine. Het is aan en meteen draaien of uit.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je kan beter de wasmachine na 23:00 's avonds aanzetten aangezien het dan minder stroom verbruikt. Althans, mijn wasmachine wel.
Dat zei ik ook al maar vond hij niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijn
Nu, morgen hangt de lijn misschien weer vol. Ik wacht nog even op nacht-elektriciteit, die begint om 11 uur geloof ik. 2x zo goedkoop. Planning... machine al volgedouwd enzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo is dat!quote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxx
ze zijn al geripped hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijn
Daar ben ik al een poosje mee gestoptquote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je een filmpje maken als je een handrembocht maakt met je Twingo?
Dat heb ik ook niet. Het gaat gewoon via je energiemeter zeg maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen super hippe wasmachine. Het is aan en meteen draaien of uit.
haha omg wat leukquote:Op donderdag 28 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
omg ik ga naar bodyworlds, erik scherder lezing en naar museum vrolik hashtag excited hashtag cantwait
Waarom? Zou gwn weglopenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
m'n moeder noemt me een egoïst
moet nie gekker worden
Gelijk heeft ze, in plaats van FOK!ken kon je haar ook helpen met het huishoudenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
moet nie gekker worden
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
moet nie gekker worden
Wat een aanstelster, ze hoeft de was niet met de hand te doen of zo.Jezus heequote:Op donderdag 28 april 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, in plaats van FOK!ken kon je haar ook helpen met het huishouden
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.quote:
Spierbal had je een pak rammel gegevenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Opvoeding van tegenwoordig_!
Wat een teef.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie, aangenaamquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat grof weer. Nergens voor nodig tenzij je over wilt komen als een brulaap.
Ga maar weer naar OUDquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:49 schreef FreshHead het volgende:
HZAW is niet bipolair hij is altijd depri and i like that =)
Maar dit is de KLB SCquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?quote:
tief toch op lelijkerdquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
13 en 20quote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?
Klinkt raar als hij om 9 uur naar bed moet en jij op jezelf hebt gewoond.
The horrorquote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sssssttttt. Ik kan je moeder zijn.
Dat is hzaw, onze huis-Grumpyquote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je te vaak in de spiegel kijkt dan ga je dit soort dingen zeggen.
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
WOWOWOOWOWOWO BUUUUUUUUUUUURNNN!!!! OMG OMG WAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben opzoek en lenen doe ik liever niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werken of lenen is geen optie?
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Ettoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?
succes met solliciterenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben opzoek en lenen doe ik liever niet.
Opkrassenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Etto
Ehm dit is Nederland, dit is een vrij land.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ga je inderdaad ook roepen ja!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
WOWOWOOWOWOWO BUUUUUUUUUUUURNNN!!!! OMG OMG WAHAHAHAHAHAH
definieer "een vrij land" plsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm dit is Nederland, dit is een vrij land.
Gedraag je.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk jij ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, echt waar?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
Hue hueDestinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dus echt een *tromgeroffel* "Destiny's Child"
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2016 21:12:55 ]
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
Hue hueIk snap 't niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
bedankt vriendquote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze makkelijk dit, heb TR geplaatst wegens doodsverwensinguitlokking
Oh savonds laat en beschonken dus.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Etto
Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is de KLBSC man, gevormd rondom haat jegens elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.
godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
NOU GODVERDOMME, DOE DAN DIE VERVLOEKTE GRAF PEST TYFUS KLOTE KUT TR, MAFKEES?!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
Ben jij de buuv' van Niels of zo? :squote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Haterquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
Haha hilarisch hoor, haha destiny's child haaha
patty brardquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef Milan. het volgende:
Welke actrice vinden jullie het mooist?
wacht nog maar 20 jaar dan maakt ze op fok een account aan onder de naam boca ratonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef FreshHead het volgende:
Ik zag zo'n chimeid vandaag en ze was zo lelijk geworden
Emma Stonequote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef Milan. het volgende:
Welke actrice vinden jullie het mooist?
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DEZE MANquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wacht nog maar 20 jaar dan maakt ze op fok een account aan onder de naam boca raton
Ik zat ook eigenlijk naar een fout te zoeken ofzo ja. Of dat ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze dacht dat ze een vormpje moest herkennen. Een kut in de strik of zo.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Emma Stone
Jennifer Aniston
Hayden Pannettiere![]()
Aubrey Peeples
Achter het stuur met MrBradgequote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb jij jezelf voor die mening maar even verplaatst in Stevie Wonder?
als ik kanker zeg krijg ik een ban van 3 maand, jij paradeert al tijden rond met kankerlijer in je sig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achter het stuur met MrBradge
Nee oke, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denken dat actrices knap zijn
naief af
Acteurs dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denken dat actrices knap zijn
naief af
ik ben een uniek sneeuwvlokjequote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik kanker zeg krijg ik een ban van 3 maand, jij paradeert al tijden rond met kankerlijer in je sig.
bizar
Als Taylor Swift ooit gaat acteren komt die ook bij het lijstjequote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het zo even niet weten eigenlijk
In het blauwe gevaartequote:Op donderdag 28 april 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achter het stuur met MrBradge
SCARLETTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 28 april 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Clare Bowen wel leuk. Alleen jammer dat ze nu kort haar heeft, maar heeft ze wel voor een goed doel gedaan
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie vlog, gaat nergens over, maar dat willen we ook niet
Nope, ga ik morgen wel even checken. Zit nu in de woonkamer en we gaan zo een docu kijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SCARLETTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
Dat korte haar vond ik in het begin ook
Maar eigenlijk heeft het ook wel wat.
Mooie ogen heeft ze trouwens!
Nieuwe Nashville al gezien trouwens?
ik zag wat je zei voor je bewerkingquote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaan
Ik vind haar outfits echt prachtig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SCARLETTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
Dat korte haar vond ik in het begin ook
Maar eigenlijk heeft het ook wel wat.
Mooie ogen heeft ze trouwens!
Nieuwe Nashville al gezien?
JA DOEI.quote:
Ze draagt echt prachtige outfits, Rayna ook altijd!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar outfits echt prachtig.
niet te veel druk, gaat prima zoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaan
Niet kunnen geilen op actrices... Ben jij 12 dan ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
Geilen op actrices... Ben je 12 dan ofzo?
hahahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JA DOEI.
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind Connie Britton voor haar leeftijd sowieso een prachtige vrouw!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze draagt echt prachtige outfits, Rayna ook altijd!
Deacon kleed zich ook zeer classy
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
ik niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwen
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet kunnen geilen op actrices... Ben jij 12 dan ofzo?
De buurvrouw bijv.?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.
Wie de neuq is dat dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwen
ik ook niet. ren altijd snel wegquote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Gelukkig durf ik niet
Ja, keihard.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?
Is zeker een mooie vrouw, vind Maddie voor haar leeftijd ook al echt een prachtige dame!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Connie Britton voor haar leeftijd sowieso een prachtige vrouw!
Lennon Stella gaat later wel een mooie vrouw worden jaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is zeker een mooie vrouw, vind Maddie voor haar leeftijd ook al echt een prachtige dame!
Horizon verbreden man, ook geilen op actrices. Dan stijgt de tissue verkoop tenminstequote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.
Die scene dat ze uit het water staptquote:Op donderdag 28 april 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet je kapot hebben gerukt op Halle Berry in Die Another Day
Oh ja Lennonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lennon Stella gaat later wel een mooie vrouw worden ja
Wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja Lennon1999?
Damn
Is in't echt ook de zus van Daphne (Maisy) Dat is wel
The Stellasquote:Lennon & Maisy are the daughters of Brad and Marylynne Stella, who perform together as The Stellas.
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.quote:
met die theorie kan ik nooit op iemand geilenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.
Daarom Thaise sletjes tochquote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.
Oh haha dat wist ik al vrij snel, maar ik zoek altijd informatie over de mensen in een serie als ik het een leuke serie vind.quote:
Sorry, geen tv onder mijn steen.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Onder wat voor steen leef je als je niet weet wie Halle Berry is?
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met die theorie kan ik nooit op iemand geilen
wat een intieme vraagquote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?
wat had je aangetrokken naar sollicitatie?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog steeds niks gehoord van sollicitatie
denk dat ze mn motivatie poep vonden
had gister gereageerd op vacature manquote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Matip het volgende:
[..]
wat had je aangetrokken naar sollicitatie?
Heb je je niet van te voren gedouchd? Bah zegquote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog steeds niks gehoord van sollicitatie
denk dat ze mn motivatie poep vonden
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
SEX / Lul word minder hard dan in mijn tienerjaren
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Herkenbaar, maar ik heb ook gewoon steeds vaker dat ik de seks moet weigeren zodra de meiden naakt gaan (van leeftijd +/- 24). Terwijl ze er gekleed nog knettergeil uit kunnen zien, maar zodra die push-up uitgaat vallen de tieten vaak zwaar tegen en is de kont vaak een afknapper zonder de strakke broek eromheen.![]()
Terwijl je vroeger gewoon meidjes had van 16/17 met geen grammetje vet, knetterpronte C-cup met roze nippeltjes en rond kontje, man dan ging m'n lul door het dak![]()
Dus ik herken het ook wel, maar ligt meer aan de vroege aftakeling van oudere (20+) vrouwen.
Sowieso, hoe kom je hier achter bij een date? Zonde dat je zoveel energie stopt in een meid en dat ze dan nakend een lelijk figuur blijkt te hebben. Snap ook niet dat je dit vrijwel nooit van andere mannen hoort? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die regelmatig sex moet skippen met een smoes dat ik me niet lekker voel. Terwijl ik toch echt geen lelijke meiden (qua gezicht en gekleed lichaam) mee naar huis neem. Maar de naakte waarheid is hard.
Oh jawel, maar ik kijk amper tv. Eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent werkelijk geen één acteur of actrice?
Netflixquote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aanrader hoor, beetje series kijken.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aanrader hoor, beetje series kijken.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zelfs zonder TV weet je toch wel wie dat is?
Klopt, ik volg op dit moment nog maar een serie, Top Gear staan maar een aantal seizoenen van op Netflixquote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zei laatst nog dat je maar één serie volgt.
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bron
Ga Banshee volgen. Ik vind die serie echt geniaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ik volg op dit moment nog maar een serie, Top Gear staan maar een aantal seizoenen van op Netflix
neequote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.
Oei.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.
Leuk.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
Sterker nog. De enkele keer dat ik er een zwengel aan geef denk ik aan chicks waar ik het mee gedaan heb. Kan absluut niet geilen op iets onwerkelijks.
Alsof die geen behoeftes hebben. Wakker worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vertel je dit als volwassen vent?
echt?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
dat is wat anders, maar krijg echt niet van iedere kut met een hartslag een stijve lolquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, is belangrijk voor de maatschappij.
Het is met jou echt alleen eten, skaten en inwendig keten he?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
Sterker nog. De enkele keer dat ik er een zwengel aan geef denk ik aan chicks waar ik het mee gedaan heb. Kan absluut niet geilen op iets onwerkelijks.
Jawelquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof die geen behoeftes hebben. Wakker worden.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is met jou echt alleen eten, skaten en inwendig keten he?
wil nu pics van je buuf in mn dmquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
hey weet je nog die blonde in de winkel van sinkelquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
prima hobby's toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt een 14 jarige geneukt, dus jij mag niets zeggen vriend.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JawelMaar sommige dingen hou je toch voor jezelf
Ik gooi ook veel online, maar niet dat.
En het feit dat 'ie 40+ is (volgens mij) maakt het alleen maar meer ""
Welkom in de wereld.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
de ene 14 jarige is de andere nietquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt een 14 jarige geneukt, dus jij mag niets zeggen vriend.
Ja ik liep er net nog langs en toen dacht ik eraan. Over twee weken gaan we weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
hey weet je nog die blonde in de winkel van sinkel![]()
![]()
![]()
Toen was ik 17quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 25+ en 40+ dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Srs?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Je vader doet het ook soms. Veel plezier met de mental images.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat? Stenigen als dit klopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, misschien dat Chai zometeen wel met die quote komt.quote:
Geen moraal hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toen was ik 17Dus nog minderjarig.
kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven ditquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bron
Nee lig op de bank film te kijken en wijn te drinkenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, misschien dat Chai zometeen wel met die quote komt.
hahahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven dit
wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jongen, Braddie is bezig jou op alle seksfronten in te halen.
braddie maakt daarin geen onderscheid. of het nou drietjes viertjes gleufjes of sterretjes zijn, je kan je gewoon aanmelden.quote:
was je bloedje geil of had je een pilletje op?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.
Lul werd zo hard dat ik bijna out ging.
leuk dat ik ook word uitgenodigdquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik liep er net nog langs en toen dacht ik eraan. Over twee weken gaan we weer.
oke nielsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lig op de bank film te kijken en wijn te drinken
15 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 25+ en 40+ dan?
1ste natuurlijk, pillentjes doet deze boii niet aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef Matip het volgende:
[..]
was je bloedje geil of had je een pilletje op?
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven dit
Kurovski toch. Geil jij maar lekker op je buuv hoor. Ik ben zeer content met actrices.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
Braddie toch. Geil jij maar lekker op tv-chicks hoor. Ik ben zeer content met m'n buuv'
zegt de hbo'er.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begint de hersenschade door te komen?
Braddie kan altijd nog terugdenken aan de ervaring met die 14-jarigequote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
Braddie toch. Geil jij maar lekker op tv-chicks hoor. Ik ben zeer content met m'n buuv'
het is je gegundquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.
Lul werd zo hard dat ik bijna out ging.
Zegt de middelbare scholer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zegt de hbo'er.
opso heeft er een topic over.
Nou daar heb je me hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zegt de hbo'er.
opso heeft er een topic over.
hoeveel moest je betalenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1ste natuurlijk, pillentjes doet deze boii niet aan.
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Maar allez. Ik ben een beetje sjacherijnig vandaag en niets heeft me kunnen opvrolijken. Dat heeft men soms. Ik ga de binnenkant van m'n ogen maar 'ns checken. Misschien dat daar wat leuks valt te zien. Gr.
Godver Amaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.
Die komt zondag pas. Nou, truste.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.
Oh dat is vervelend voor je. Welterusten!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die komt zondag pas. Nou, truste.
is al opquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Matip het volgende:
heb nog geen popcorn pic van hzaw gezien trouwens
?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wrm zou je kanker op je eten gooien?
Dan weet hij ook eens wat die VMBOers nou bedoelen met "kanker eten"quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan weet hij ook eens wat die VMBOers nou bedoelen met "kanker eten"
kquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn vriend ineens allemaal kusjes geef dan ben ik ineens een slijmbal volgens hem.
Ach, leef gewoon zoals je wilt. Je tijd komt er wel, vroeg of laat.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dan geef je die kusjes op de verkeerde plekquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn vriend ineens allemaal kusjes geef dan ben ik ineens een slijmbal volgens hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |