Wat een aanstelster, ze hoeft de was niet met de hand te doen of zo.Jezus heequote:Op donderdag 28 april 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, in plaats van FOK!ken kon je haar ook helpen met het huishouden
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.quote:
Spierbal had je een pak rammel gegevenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Opvoeding van tegenwoordig_!
Wat een teef.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie, aangenaamquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat grof weer. Nergens voor nodig tenzij je over wilt komen als een brulaap.
Ga maar weer naar OUDquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:49 schreef FreshHead het volgende:
HZAW is niet bipolair hij is altijd depri and i like that =)
Maar dit is de KLB SCquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?quote:
tief toch op lelijkerdquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
13 en 20quote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?
Klinkt raar als hij om 9 uur naar bed moet en jij op jezelf hebt gewoond.
The horrorquote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sssssttttt. Ik kan je moeder zijn.
Dat is hzaw, onze huis-Grumpyquote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je te vaak in de spiegel kijkt dan ga je dit soort dingen zeggen.
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je te vaak in de spiegel kijkt dan ga je dit soort dingen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |