Wat een aanstelster, ze hoeft de was niet met de hand te doen of zo.Jezus heequote:Op donderdag 28 april 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, in plaats van FOK!ken kon je haar ook helpen met het huishouden
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.quote:
Spierbal had je een pak rammel gegevenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Opvoeding van tegenwoordig_!
Wat een teef.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pakte chips zonder te vragen. Nu is ze boos want mijn broertje wil nu ook terwijl hij naar bed moet.
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Braddie, aangenaamquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat grof weer. Nergens voor nodig tenzij je over wilt komen als een brulaap.
Ga maar weer naar OUDquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:49 schreef FreshHead het volgende:
HZAW is niet bipolair hij is altijd depri and i like that =)
Maar dit is de KLB SCquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?quote:
tief toch op lelijkerdquote:Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
13 en 20quote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschillen jij en je broertje dan?
Klinkt raar als hij om 9 uur naar bed moet en jij op jezelf hebt gewoond.
The horrorquote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sssssttttt. Ik kan je moeder zijn.
Dat is hzaw, onze huis-Grumpyquote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je te vaak in de spiegel kijkt dan ga je dit soort dingen zeggen.
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
WOWOWOOWOWOWO BUUUUUUUUUUUURNNN!!!! OMG OMG WAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 april 2016 21:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben opzoek en lenen doe ik liever niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werken of lenen is geen optie?
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Ettoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?
succes met solliciterenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben opzoek en lenen doe ik liever niet.
Opkrassenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Etto
Ehm dit is Nederland, dit is een vrij land.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ga je inderdaad ook roepen ja!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
WOWOWOOWOWOWO BUUUUUUUUUUUURNNN!!!! OMG OMG WAHAHAHAHAHAH
definieer "een vrij land" plsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ehm dit is Nederland, dit is een vrij land.
Gedraag je.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk jij ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, echt waar?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
Hue hueDestinySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dus echt een *tromgeroffel* "Destiny's Child"
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2016 21:12:55 ]
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef xcachet het volgende:
Hue hueIk snap 't niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
bedankt vriendquote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze makkelijk dit, heb TR geplaatst wegens doodsverwensinguitlokking
Oh savonds laat en beschonken dus.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze was hier vroeger best vaak hoor. Altijd gezellig met Etto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |