HAHAHAHAHA SKKLquote:Op donderdag 28 april 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
Had niet in de gaten dat ik lapo had.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je dat een keer filmen? Hoe jij hem er tussen gooit? Klinkt nogal assertief.
Stond er een foto?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, je lijkt net zo'n huisvrouw van een jaar of 50.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Op 1:22
Er kwam een bezorgscootertje aan, en had geen zin daar op te wachten.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, je lijkt net zo'n huisvrouw van een jaar of 50.
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik geef mijn liefde al aan iemand anders. Volgende keer beter.
Bedoel wanneer de cam op het verkeer gericht staat ipv op jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je loopt wel nogal achter Opsoquote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow subtiel is cachet gedumpt woowww auchhh
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 20:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nu, niet zo lui doen en wie weet is het morgen weer bezetquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Mensen help mij eens beslissen. Ga ik nu nog de was doen? Of morgen
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow subtiel is cachet gedumpt woowww auchhh
Ooooh, kijken of ik daar een filmpje van heb.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel wanneer de cam op het verkeer gericht staat ipv op jou.
Je kan beter de wasmachine na 23:00 's avonds aanzetten aangezien het dan minder stroom verbruikt. Althans, mijn wasmachine wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxxquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je loopt wel nogal achter Opso
Kun je een filmpje maken als je een handrembocht maakt met je Twingo?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooooh, kijken of ik daar een filmpje van heb.
Vandaag, dan is het morgen droog.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu, niet zo lui doen en wie weet is het morgen weer bezet
Ik heb cachie al hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxx
Ja maar ik heb geen super hippe wasmachine. Het is aan en meteen draaien of uit.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Milan. het volgende:
[..]
Je kan beter de wasmachine na 23:00 's avonds aanzetten aangezien het dan minder stroom verbruikt. Althans, mijn wasmachine wel.
Dat zei ik ook al maar vond hij niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijn
Nu, morgen hangt de lijn misschien weer vol. Ik wacht nog even op nacht-elektriciteit, die begint om 11 uur geloof ik. 2x zo goedkoop. Planning... machine al volgedouwd enzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo is dat!quote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door jou ook al? Kom je aan cachet dan kom je aan mij xxx
ze zijn al geripped hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer begonnen? Ik durf er 10 euro om te leggen dat ze volgende week weer offline zijn
Daar ben ik al een poosje mee gestoptquote:Op donderdag 28 april 2016 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je een filmpje maken als je een handrembocht maakt met je Twingo?
Dat heb ik ook niet. Het gaat gewoon via je energiemeter zeg maar.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen super hippe wasmachine. Het is aan en meteen draaien of uit.
haha omg wat leukquote:Op donderdag 28 april 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
omg ik ga naar bodyworlds, erik scherder lezing en naar museum vrolik hashtag excited hashtag cantwait
Waarom? Zou gwn weglopenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
m'n moeder noemt me een egoïst
moet nie gekker worden
Gelijk heeft ze, in plaats van FOK!ken kon je haar ook helpen met het huishoudenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
moet nie gekker worden
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:59 schreef xcachet het volgende:
moet nie gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |