Zoet of zout?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb 500 gram biologische popcorn gekocht![]()
zal wel seks gehad hebben danquote:Op donderdag 28 april 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weer zo iemand die stoer komt doen met een oude kloon
ik vind opso een kutwijfquote:Op donderdag 28 april 2016 20:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ga maar samen met Opsonisatie op speurtocht, die was al bezig.
Succes.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:38 schreef FreshHead het volgende:
faka milan leg dit uit anders ban ik je
They see me rollin' they hatin'quote:Op donderdag 28 april 2016 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Plankgas met valse kentekenplaten.
Brad man, fucking dubbelzinnig.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij een stoplicht sta wil ik graag meteen weg rijden en ook snel op de maximum snelheid zitten.
Als ik bij een kruising een gaatje zie, dan gooi ik hem er tussen.
Maar ik zal nooit boven de maximum snelheid binnen de bebouwde kom rijden, op die manier.
Maar waarom maak je nou een kloon, Jimmy?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Kun je dat een keer filmen? Hoe jij hem er tussen gooit? Klinkt nogal assertief.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
Als ik bij een stoplicht sta wil ik graag meteen weg rijden en ook snel op de maximum snelheid zitten.
Als ik bij een kruising een gaatje zie, dan gooi ik hem er tussen.
Maar ik zal nooit boven de maximum snelheid binnen de bebouwde kom rijden, op die manier.
Dacht dat hij dat nu nog is.quote:
dat kan ik doenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:40 schreef Matip het volgende:
hey hzaw, kun je zo ff en foto plaatsen van je popcorn?
en daar ben ik je dankbaar voorquote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik geef mijn liefde al aan iemand anders. Volgende keer beter.
heb je geen magnetron?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eerst een pan charteren
Lekker menneke.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daar ben ik je dankbaar voor
oke, logischquote:
Hzaw is te bipolair voor mijquote:Op donderdag 28 april 2016 20:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
je bent serieus kutquote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat ik serieus was, maar bedankt
WAHHquote:Op donderdag 28 april 2016 20:44 schreef FreshHead het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAHHH
Succes!quote:Op donderdag 28 april 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
even Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. S03E17 en Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. S03E18 kijken hoor
doei hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |