ik zag wat je zei voor je bewerkingquote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaan
Ik vind haar outfits echt prachtig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SCARLETTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
Dat korte haar vond ik in het begin ook
Maar eigenlijk heeft het ook wel wat.
Mooie ogen heeft ze trouwens!
Nieuwe Nashville al gezien?
JA DOEI.quote:
Ze draagt echt prachtige outfits, Rayna ook altijd!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar outfits echt prachtig.
niet te veel druk, gaat prima zoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaan
Niet kunnen geilen op actrices... Ben jij 12 dan ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
Geilen op actrices... Ben je 12 dan ofzo?
hahahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JA DOEI.
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind Connie Britton voor haar leeftijd sowieso een prachtige vrouw!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze draagt echt prachtige outfits, Rayna ook altijd!
Deacon kleed zich ook zeer classy
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
ik niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwen
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet kunnen geilen op actrices... Ben jij 12 dan ofzo?
De buurvrouw bijv.?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.
Wie de neuq is dat dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij Halle Berry niet zou aanduwen
ik ook niet. ren altijd snel wegquote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Gelukkig durf ik niet
Ja, keihard.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?
Is zeker een mooie vrouw, vind Maddie voor haar leeftijd ook al echt een prachtige dame!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Connie Britton voor haar leeftijd sowieso een prachtige vrouw!
Lennon Stella gaat later wel een mooie vrouw worden jaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is zeker een mooie vrouw, vind Maddie voor haar leeftijd ook al echt een prachtige dame!
Horizon verbreden man, ook geilen op actrices. Dan stijgt de tissue verkoop tenminstequote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik geil op meiden die bereikbaar zijn. Heb ik meer aan.
Die scene dat ze uit het water staptquote:Op donderdag 28 april 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet je kapot hebben gerukt op Halle Berry in Die Another Day
Oh ja Lennonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lennon Stella gaat later wel een mooie vrouw worden ja
Wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja Lennon1999?
Damn
Is in't echt ook de zus van Daphne (Maisy) Dat is wel
The Stellasquote:Lennon & Maisy are the daughters of Brad and Marylynne Stella, who perform together as The Stellas.
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.quote:
met die theorie kan ik nooit op iemand geilenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.
Daarom Thaise sletjes tochquote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Serieus, wat heb ik aan geilen op meiden waar ik 'm toch nooit ik kan steken? Ik stop liever moeite in iets wat eventueel resultaat heeft.
Oh haha dat wist ik al vrij snel, maar ik zoek altijd informatie over de mensen in een serie als ik het een leuke serie vind.quote:
Sorry, geen tv onder mijn steen.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Onder wat voor steen leef je als je niet weet wie Halle Berry is?
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met die theorie kan ik nooit op iemand geilen
wat een intieme vraagquote:Op donderdag 28 april 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt jouw lul nog steeds net zo hard als toen je 18 was?
wat had je aangetrokken naar sollicitatie?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog steeds niks gehoord van sollicitatie
denk dat ze mn motivatie poep vonden
had gister gereageerd op vacature manquote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Matip het volgende:
[..]
wat had je aangetrokken naar sollicitatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |