Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?
Dit is de KLBSC man, gevormd rondom haat jegens elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.
godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
NOU GODVERDOMME, DOE DAN DIE VERVLOEKTE GRAF PEST TYFUS KLOTE KUT TR, MAFKEES?!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
Ben jij de buuv' van Niels of zo? :squote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Haterquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
Haha hilarisch hoor, haha destiny's child haaha
patty brardquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef Milan. het volgende:
Welke actrice vinden jullie het mooist?
wacht nog maar 20 jaar dan maakt ze op fok een account aan onder de naam boca ratonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef FreshHead het volgende:
Ik zag zo'n chimeid vandaag en ze was zo lelijk geworden
Emma Stonequote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef Milan. het volgende:
Welke actrice vinden jullie het mooist?
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DEZE MANquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wacht nog maar 20 jaar dan maakt ze op fok een account aan onder de naam boca raton
Ik zat ook eigenlijk naar een fout te zoeken ofzo ja. Of dat ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze dacht dat ze een vormpje moest herkennen. Een kut in de strik of zo.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Emma Stone
Jennifer Aniston
Hayden Pannettiere![]()
Aubrey Peeples
Achter het stuur met MrBradgequote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb jij jezelf voor die mening maar even verplaatst in Stevie Wonder?
als ik kanker zeg krijg ik een ban van 3 maand, jij paradeert al tijden rond met kankerlijer in je sig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achter het stuur met MrBradge
Nee oke, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denken dat actrices knap zijn
naief af
Acteurs dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denken dat actrices knap zijn
naief af
ik ben een uniek sneeuwvlokjequote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik kanker zeg krijg ik een ban van 3 maand, jij paradeert al tijden rond met kankerlijer in je sig.
bizar
Als Taylor Swift ooit gaat acteren komt die ook bij het lijstjequote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het zo even niet weten eigenlijk
In het blauwe gevaartequote:Op donderdag 28 april 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Achter het stuur met MrBradge
SCARLETTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 28 april 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Clare Bowen wel leuk. Alleen jammer dat ze nu kort haar heeft, maar heeft ze wel voor een goed doel gedaan
Misschien dat ze ooit wel eens ergens over gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie vlog, gaat nergens over, maar dat willen we ook niet
Nope, ga ik morgen wel even checken. Zit nu in de woonkamer en we gaan zo een docu kijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SCARLETTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
Dat korte haar vond ik in het begin ook
Maar eigenlijk heeft het ook wel wat.
Mooie ogen heeft ze trouwens!
Nieuwe Nashville al gezien trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |