Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen eigenlijk? Toch wel duidelijk dat niemand je moet?
Dit is de KLBSC man, gevormd rondom haat jegens elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je voor mij spreekt. Ik heb niets tegen Boca_Raton, want ik ken haar niet.
godverdommequote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
NOU GODVERDOMME, DOE DAN DIE VERVLOEKTE GRAF PEST TYFUS KLOTE KUT TR, MAFKEES?!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben op een mini-kruistochtje om grof taalgebruik wat aan pakken. Dat is alles.
Ben jij de buuv' van Niels of zo? :squote:Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Haterquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef HPLC het volgende:
Haha hilarisch hoor, haha destiny's child haaha
patty brardquote:Op donderdag 28 april 2016 21:15 schreef Milan. het volgende:
Welke actrice vinden jullie het mooist?
wacht nog maar 20 jaar dan maakt ze op fok een account aan onder de naam boca ratonquote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef FreshHead het volgende:
Ik zag zo'n chimeid vandaag en ze was zo lelijk geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |