Zegt de middelbare scholer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zegt de hbo'er.
opso heeft er een topic over.
Nou daar heb je me hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zegt de hbo'er.
opso heeft er een topic over.
hoeveel moest je betalenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
1ste natuurlijk, pillentjes doet deze boii niet aan.
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Maar allez. Ik ben een beetje sjacherijnig vandaag en niets heeft me kunnen opvrolijken. Dat heeft men soms. Ik ga de binnenkant van m'n ogen maar 'ns checken. Misschien dat daar wat leuks valt te zien. Gr.
Godver Amaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.
Die komt zondag pas. Nou, truste.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan de buurvrouw je opvrolijken.
Oh dat is vervelend voor je. Welterusten!quote:Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Die komt zondag pas. Nou, truste.
is al opquote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef Matip het volgende:
heb nog geen popcorn pic van hzaw gezien trouwens
?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wrm zou je kanker op je eten gooien?
Dan weet hij ook eens wat die VMBOers nou bedoelen met "kanker eten"quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan weet hij ook eens wat die VMBOers nou bedoelen met "kanker eten"
kquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn vriend ineens allemaal kusjes geef dan ben ik ineens een slijmbal volgens hem.
Ach, leef gewoon zoals je wilt. Je tijd komt er wel, vroeg of laat.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dan geef je die kusjes op de verkeerde plekquote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn vriend ineens allemaal kusjes geef dan ben ik ineens een slijmbal volgens hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |