kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven ditquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt een 14 jarige geneukt, dus jij mag niets zeggen vriend.
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bron
Nee lig op de bank film te kijken en wijn te drinkenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, misschien dat Chai zometeen wel met die quote komt.
hahahaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven dit
wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jongen, Braddie is bezig jou op alle seksfronten in te halen.
braddie maakt daarin geen onderscheid. of het nou drietjes viertjes gleufjes of sterretjes zijn, je kan je gewoon aanmelden.quote:
was je bloedje geil of had je een pilletje op?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.
Lul werd zo hard dat ik bijna out ging.
leuk dat ik ook word uitgenodigdquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik liep er net nog langs en toen dacht ik eraan. Over twee weken gaan we weer.
oke nielsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lig op de bank film te kijken en wijn te drinken
15 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 25+ en 40+ dan?
1ste natuurlijk, pillentjes doet deze boii niet aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef Matip het volgende:
[..]
was je bloedje geil of had je een pilletje op?
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kk dat ik ooit jelly op braddie zou zijn. Niet te geloven dit
Kurovski toch. Geil jij maar lekker op je buuv hoor. Ik ben zeer content met actrices.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
Braddie toch. Geil jij maar lekker op tv-chicks hoor. Ik ben zeer content met m'n buuv'
zegt de hbo'er.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begint de hersenschade door te komen?
Braddie kan altijd nog terugdenken aan de ervaring met die 14-jarigequote:Op donderdag 28 april 2016 21:45 schreef Kurovski het volgende:
Braddie toch. Geil jij maar lekker op tv-chicks hoor. Ik ben zeer content met m'n buuv'
het is je gegundquote:Op donderdag 28 april 2016 21:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen nacht weer ouderwets goed kunnen besteden, heerlijke meid van 19 af kunnen werken.
Lul werd zo hard dat ik bijna out ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |