Heb je je niet van te voren gedouchd? Bah zegquote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog steeds niks gehoord van sollicitatie
denk dat ze mn motivatie poep vonden
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
SEX / Lul word minder hard dan in mijn tienerjaren
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Herkenbaar, maar ik heb ook gewoon steeds vaker dat ik de seks moet weigeren zodra de meiden naakt gaan (van leeftijd +/- 24). Terwijl ze er gekleed nog knettergeil uit kunnen zien, maar zodra die push-up uitgaat vallen de tieten vaak zwaar tegen en is de kont vaak een afknapper zonder de strakke broek eromheen.![]()
Terwijl je vroeger gewoon meidjes had van 16/17 met geen grammetje vet, knetterpronte C-cup met roze nippeltjes en rond kontje, man dan ging m'n lul door het dak![]()
Dus ik herken het ook wel, maar ligt meer aan de vroege aftakeling van oudere (20+) vrouwen.
Sowieso, hoe kom je hier achter bij een date? Zonde dat je zoveel energie stopt in een meid en dat ze dan nakend een lelijk figuur blijkt te hebben. Snap ook niet dat je dit vrijwel nooit van andere mannen hoort? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die regelmatig sex moet skippen met een smoes dat ik me niet lekker voel. Terwijl ik toch echt geen lelijke meiden (qua gezicht en gekleed lichaam) mee naar huis neem. Maar de naakte waarheid is hard.
Oh jawel, maar ik kijk amper tv. Eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kent werkelijk geen één acteur of actrice?
Netflixquote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aanrader hoor, beetje series kijken.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aanrader hoor, beetje series kijken.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zelfs zonder TV weet je toch wel wie dat is?
Klopt, ik volg op dit moment nog maar een serie, Top Gear staan maar een aantal seizoenen van op Netflixquote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zei laatst nog dat je maar één serie volgt.
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ligt aan de vrouwen hoor ik uit betrouwbare bron
Ga Banshee volgen. Ik vind die serie echt geniaal.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, ik volg op dit moment nog maar een serie, Top Gear staan maar een aantal seizoenen van op Netflix
neequote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.
Oei.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.
Leuk.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
Sterker nog. De enkele keer dat ik er een zwengel aan geef denk ik aan chicks waar ik het mee gedaan heb. Kan absluut niet geilen op iets onwerkelijks.
Alsof die geen behoeftes hebben. Wakker worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vertel je dit als volwassen vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |