echt?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je 18e hoort je lul ook hard te worden van lelijke vieze wijven die dtf zijn.
dat is wat anders, maar krijg echt niet van iedere kut met een hartslag een stijve lolquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, is belangrijk voor de maatschappij.
Het is met jou echt alleen eten, skaten en inwendig keten he?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
Sterker nog. De enkele keer dat ik er een zwengel aan geef denk ik aan chicks waar ik het mee gedaan heb. Kan absluut niet geilen op iets onwerkelijks.
Jawelquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof die geen behoeftes hebben. Wakker worden.
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is met jou echt alleen eten, skaten en inwendig keten he?
wil nu pics van je buuf in mn dmquote:Op donderdag 28 april 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
Sterker nog. De enkele keer dat ik er een zwengel aan geef denk ik aan chicks waar ik het mee gedaan heb. Kan absluut niet geilen op iets onwerkelijks.
hey weet je nog die blonde in de winkel van sinkelquote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
prima hobby's toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt een 14 jarige geneukt, dus jij mag niets zeggen vriend.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JawelMaar sommige dingen hou je toch voor jezelf
Ik gooi ook veel online, maar niet dat.
En het feit dat 'ie 40+ is (volgens mij) maakt het alleen maar meer ""
Welkom in de wereld.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
de ene 14 jarige is de andere nietquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt een 14 jarige geneukt, dus jij mag niets zeggen vriend.
Ja ik liep er net nog langs en toen dacht ik eraan. Over twee weken gaan we weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
hey weet je nog die blonde in de winkel van sinkel![]()
![]()
![]()
Toen was ik 17quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 25+ en 40+ dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Srs?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Je vader doet het ook soms. Veel plezier met de mental images.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat? Stenigen als dit klopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, misschien dat Chai zometeen wel met die quote komt.quote:
Geen moraal hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toen was ik 17Dus nog minderjarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |