SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ow...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgen verticuteren
klinkt wel geil eigenlijk
<Barry White voice> verticuteer me, baby *wink*quote:
quote:
Neuh ik heb een scherp voorwerp nodigquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wil je niet gebruiken hoor.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<Barry White voice> verticuteer me, baby *wink*
[..]
[..]
quote:
Jij doet het met de hand?quote:
Jep het edele trekwerk door mijn gazonquote:
Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Jep het edele trekwerk door mijn gazon
mos en andere zooi wegkrijgen om daarna te kunnen zaaienquote:
Zit tegenwoordig vaak bij kleinzoon 's avonds, hij gaat al laat naar bed, van wie zou hij dat hebben?quote:
Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
mos en andere zooi wegkrijgen om daarna te kunnen zaaien
wie zaait zal oogsten
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig vaak bij kleinzoon 's avonds, hij gaat al laat naar bed, van wie zou hij dat hebben?
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?
Ik heb geen gras in de tuin, dus ik ben onwetend...
ja echt......quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...
Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
ik dacht dat je hier ook al weggevlucht was
dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.
Toen Hiphop nog nieuw was.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen
Trusten Rulert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Karzai bedankt voor de muziek
ik ga mijn nest opzoeken
laters bedankt voor het luisteren, slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken
Prachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe
*emo*quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe
mafze roelerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Moet er helaas al vandoor, morgen om 8u al een vergadering
Je moet niets.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Mafze Fogelquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Je gaat het zingen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
je bent volgende week niet thuisquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Laatste muziekje voor mijquote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken.
Knokkels die eerder plat gaat dan ik...
Je staat in het rood! Trusten knok!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
ff een rondje stofzuigen of keuken of badkamer poetsen, heb je het zo weer warmquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo een warme douche opzoeken.
Warm worden wil,niet echt lukken...
zeker welquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent volgende week niet thuis
als je eenmaal koud bent...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil niet echt lukken...
Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil,niet echt lukken...
Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.
Zelf weten, toekomstige loopneus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...
ja, ik dacht gisteren nog dat het lente wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij laatst zonder jas naar het werk.
Welnee, nog nooit meegemaakt...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf weten, toekomstige loopneus.
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ik dacht gisteren nog dat het lente was
mijn winterjassen zijn gewassen en opgeborgenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...
Vandaag was het beter.. Minder woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Truste en verticaal ze morgen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes
Ga maar gewoon liggen, niet duiken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Shit mijn vrouw smeert hemKlopt niet. Dan gaat het om 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Oh, zeikerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet door een warme douche...
sufgeluld worden tijdens een cursus maakt zulke dilemma's een bijzaak....quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt niet. Dan gaat het om 1.
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar?
Niet in onze buurt, ben vanavond weggewaaid en zowat bevroren...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, hoe ging 't?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sufgeluld worden tijdens een cursus maakt zulke dilemma's een bijzaak....
zo, zoek de taalvout
Toen was ik in beide gevallen binnen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijk
Het was hier Dancehall weer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch de strekking van je verhaal?
Of snotteren door de kou?
Confused...
nou, eigenlijk ben ik veel verder als mijn collega's die er al echt mee werken..quote:
Ah, ik ben al een tijdje binnen, maar mijn benen willen niet op temperatuur komen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De strekking was dat je verkouden kan worden als je te lang blijft zitten blauwbekken.
Was bij schoonzoon, dochter en kleinzoon met tuin op het zuiden en was heerlijk daar einde middag en begin van de avond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ken ik niet , maar ik vermoed iets vn binnen
Ah kijk, met een muziekje erbij en de kleine PP danst het gras er afquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was bij schoonzoon, dochter en kleinzoon met tuin op het zuiden en was heerlijk daar einde middag en begin van de avond.
Die gooit er zand uit de zandbak overheen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk, met een muziekje erbij en de kleine PP danst het gras er af
Ik schat 'm toch wel in rond de 30Hz.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Tupac vind ik dan weer helemaal niet veel...
Ik op 3 meter onder de grond...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik schat 'm toch wel in rond de 30Hz.
Op 0>00u houden dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef Karzai het volgende:
ik kap ermee zo anders moet ik modern materiaal gaan draaien dat is voor een andere keer
run dmc was volgens mij het eerst, beastie boys maakte ook nog punk en rock daarvoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch hoor je hier ook allerlei invloeden in. Beasty Boys bijvoorbeeld. Of Run DMC, maar wie was eerst? LL?
Walk this wayquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
run dmc was volgens mij het eerst, beastie boys maakte ook nog punk en rock daarvoor
Heartattaaaaackquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
run dmc was volgens mij het eerst, beastie boys maakte ook nog punk en rock daarvoor
het eerste van die drie?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heartattaaaaack
heartattack maaaannnn
Kon je wel eens gelijk in hebben ja!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op Jamaica natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Karzai het volgende:
waren natuurlijk anderen veel eerder maar wie precies dat weet ik niet
Misschien als ik het hoor dat ik het herken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
The Message was wel 1 van de allereerste echte hiphop.
Piet wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:52 schreef Karzai het volgende:
waren natuurlijk anderen veel eerder maar wie precies dat weet ik niet
die ken ik niet ik moet nog veel hengelen, ik moest ook in m'n geheugen graven voor de artiesten, maar online is het moeilijk te krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 van mijn favo 80s rap nummers is The New Rap Language van Spoonie G en the Treacherous Three.
Die flow.
Eerst horen en dan denken, ja, die!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:56 schreef Karzai het volgende:
ik moest ook in m'n geheugen graven voor de artiesten
Check it out.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
die ken ik niet ik moet nog veel hengelen, ik moest ook in m'n geheugen graven voor de artiesten, maar online is het moeilijk te krijgen
was leuk om het te delen ik draai ze af en toe ookquote:Op woensdag 20 april 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Karzai, dat was lekker om weer een zooi van die oude rapnummers te horen,Thanks.
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
was leuk om het te delen ik draai ze af en toe ook
Deze doet het sowieso voor 90% van het publiek, anders hebben ze geen smaak.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor iedereen wat op Koningsdag toch?
LoLquote:Op woensdag 20 april 2016 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ze stak haat stiletto hakken in mijn schouderbladen
Ik liet me niet kennen en vroeg: schat mag ik niet op jouw rug?
Hoewel ik zei: Kut, je kan mijn rug op, heb ik echt toch liever andersom
vrij naar de waarheid van vandaag
van je collega's moet je het maar hebbenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ze stak haat stiletto hakken in mijn schouderbladen
Ik liet me niet kennen en vroeg: schat mag ik niet op jouw rug?
Hoewel ik zei: Kut, je kan mijn rug op, heb ik echt toch liever andersom
vrij naar de waarheid van vandaag
weet niet en geen idee runnen samen de tent daarquote:Op woensdag 20 april 2016 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van je collega's moet je het maar hebben
Da's fijn werken wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet niet en geen idee runnen samen de tent daar
Joy....
Ik zat ooit in OR en op cursus kom ik in hotel oude maat uit Tilburg tegen die achter de bar stond.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van je collega's moet je het maar hebben
In principe schoepen Jamaicanen alles.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sting was het origineel, of heeft ie 't pikken doan?
Da's wat voor Sas om te jutten daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In principe schoepen Jamaicanen alles.
Ik ben er toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
en nou kom je goftedomme terug, bokkige oude zeiksnor
Die heb ik vast wel ergens maar Muis heeft ongeveer mijn regelmaat.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maak me een beetje zorgen. Heb je iets van Eek-A-Mouse, voor muis, Piet?
Ah oké, dan zal het wel goed zitten.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heb ik vast wel ergens maar Muis heeft ongeveer mijn regelmaat.
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Symphonic het volgende:
FOK! Hype ontkracht
- Hoi, Neuken?!
- De Vries, aangenaam
Dancehall is altijd groot succes bij de vrouwen .quote:Op woensdag 20 april 2016 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tering Jantje, dit gaat me laag zeg!
moeten ze wel een beetje billen hebbenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dancehall is altijd groot succes bij de vrouwen .
Trilt als een wilde.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
moeten ze wel een beetje billen hebben
Ow,quote:Op woensdag 20 april 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw zonder billen zie je zelden met deze muziek op de dansvloer.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
moeten ze wel een beetje billen hebben
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een vrouw zonder billen zie je zelden met deze muziek op de dansvloer.
Karzaiquote:
het niveau in de Nieuwe topics is om te jankenquote:
Symphquote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het niveau in de Nieuwe topics is om te janken
En dat niveau. .. zo jammer wel
zo jammer, je hebt zo'n fijne radiostemquote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karzai
Gebruik op dit moment ook even geen mic meer
gaat wel weer gebeurenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo jammer, je hebt zo'n fijne radiostem
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het niveau in de Nieuwe topics is om te janken
En dat niveau. .. zo jammer wel
Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph
NWS is al een jaar of twee een groter afvoerputje dan ONZ ooit geweest is
POL heb ik nooit serieus kunnen vinden, lees ik liever een geschiedenis boek over 'the war of the roses' of zoquote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.
Staat ie daar? Die is dicht.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga plat.... de wekker gaat nog eerder door de Velser tunnel
Slaap lekker Symph, en liever dat je wat later door de Velser rijdt dan dat je de wekker probeert in te halenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
Lopen is snellerquote:Op woensdag 20 april 2016 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren 9 km file
Vanochtend 11 km
Vanmiddag 17 km
De mijne staat startloos in de garagequote:Op woensdag 20 april 2016 00:57 schreef Karzai het volgende:
ik verkoop m'n auto ook weer ik heb er niks aan
Trusten.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
ik rij 1 keer in de twee weken, ik ga met de scooter naar het werk, maja ik heb wel 9 maanden op een parkeervergunning gewachtquote:Op woensdag 20 april 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne staat startloos in de garage
ga jij hem niet verkopen?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne staat startloos in de garage
Conflict terug en het komt goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.
Ik overweeg het nu welquote:
Klöpt.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
Waar is deze sample ook al weer van? Knightrider of zo?
Hmmm, heb ik toch nog een jeugddingessample goed onthoudenquote:
Conflict heeft een leven gevonden, toffe gozert is dat. Woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek ooit.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Conflict terug en het komt goed.
Conflict... was die mod van ONZ of zo?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Conflict heeft een leven gevonden, toffe gozert is dat. Woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek ooit.
Vele subfora, zijn laatste was MED.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Conflict... was die mod van ONZ of zo?
Modje van MEDquote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vele subfora, zijn laatste was MED.
Geweldig forum om te modden, lijkt me. Ik heb ooit een paar maanden NWS gedaan. Had ook wel eens ELF willen doen, maar gaat niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij had een streepje voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Modje van MED
Dacht dat dat de FA's waren
Dat was geniaal. Tegenwoordig heeft ie wel iets anders aan zijn hoofd. Toffe gast.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wat gelachen in de ochtend aan het bier samen na de nachtdienst.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Tegenwoordig heeft ie wel iets anders aan zijn hoofd. Toffe gast.
Jammer dat ik 'm samen met zijn 'muts' nooit in het eggie heb gezien. Zijn muts schrijft niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wat gelachen in de ochtend aan het bier samen na de nachtdienst.
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het niet te heftig is voor kinderen?
Alles onder de 18 jaar hoort toch al te slapen op dit tijdstipquote:Op woensdag 20 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het niet te heftig is voor kinderen?
Biancavia kwam ook pas later toen ie alweer andere dingen deed.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat ik 'm samen met zijn 'muts' nooit in het eggie heb gezien. Zijn muts schrijft niet onverdienstelijk.
Nu wel maar op Koningsdag overdag voor de flat kan het dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles onder de 18 jaar hoort toch al te slapen op dit tijdstip
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu wel maar op Koningsdag overdag voor de flat kan het dan?
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:18 schreef Karzai het volgende:
ik val ook om was een lange dag, laters mensen
Hij brengt sinds een paar jaar pakketten richting Spanje met eigen bus. Mensen, ik ben slapen. Piet, bedankt voor het wederom aanvullen van mijn muzieklijst en het draaien!quote:Op woensdag 20 april 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Biancavia kwam ook pas later toen ie alweer andere dingen deed.
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij brengt sinds een paar jaar pakketten richting Spanje met eigen bus. Mensen, ik ben slapen. Piet, bedankt voor het wederom aanvullen van mijn muzieklijst en het draaien!
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Voor 'tea-time' is dit misschien wél iets te expliciet
Hangt natuurlijk ook een beetje af van de buurt waar je voor gaat draaienquote:Op woensdag 20 april 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.
Kerel!quote:Op woensdag 20 april 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.
quote:
Die kinderen vinden het prachtig.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook een beetje af van de buurt waar je voor gaat draaien
Die begrijpen toch nog niet waar het over gaat, dus ik zou dan zeggen.... Gewoon knallenquote:Op woensdag 20 april 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kinderen vinden het prachtig.
Dit gaat ook het late gedeelte worden, begin rond uur of 3 en dan tot de zon ondergaat.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die begrijpen toch nog niet waar het over gaat, dus ik zou dan zeggen.... Gewoon knallen
Wat doe je me aan.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
Piet, ik weet dat je niet aan verzoekjes doe, en ik heb een behoorlijke allergie jegens UB40, maar mag ik toch UB40 - rat in me kitchen verzoeken?
Heb dan nu al medelijde met mij, als het doorgaat dan mag ik vanaf 11:00 of zo door Amsterdam sjokken.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit gaat ook het late gedeelte worden, begin rond uur of 3 en dan tot de zon ondergaat.
quote:
quote:
15:00u bedoel ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb dan nu al medelijde met mij, als het doorgaat dan mag ik vanaf 11:00 of zo door Amsterdam sjokken.
Tegen die tijd hoop ik weer thuis te zijn, dus als je net als met ouwejaarsavond het ook online wilt gooien ben ik op tijd thuisquote:
Moet wel lukken met lange netwerkkabel vanaf balkon.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik weer thuis te zijn, dus als je net als met ouwejaarsavond het ook online wilt gooien ben ik op tijd thuis
Is je met ouwejaarsavond ook gelukt tochquote:Op woensdag 20 april 2016 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet wel lukken met lange netwerkkabel vanaf balkon.
Toen stond ik op balkon, nu 4 verdiepingen lager met stroom uit de berging op grasveld met afhankelijk van het weer laptop, mengpaneel en 2 draaitafels en dubbel CD spelert.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is je met ouwejaarsavond ook gelukt toch
Foto's zouden dan ook wel leuk zijn
Trustenquote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Maar dank je Piet voor de muziek![]()
Ik ga weer verder slapen
Veel slapen is de beste manier om te genezen van vele kwalen.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Maar dank je Piet voor de muziek![]()
Ik ga weer verder slapen
2 uur van deze shit is ook wel genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister de show nog even af, maar dan zet ik er ook een punt achter.
Hoe verder bij hiphop vandaan, hoe beter ik het vind, eerlijk gezegd. Maar ieder z'n ding hè...quote:Op woensdag 20 april 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 uur van deze shit is ook wel genoeg.
Ben van vele markten thuis.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe verder bij hiphop vandaan, hoe beter ik het vind, eerlijk gezegd. Maar ieder z'n ding hè...
Ik ga nog wat andere dingen bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het draaien en welterusten!
ik heb me alweer uit mijn tent laten lokkenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog te spacen op maatje Mad Prof.
Howdyquote:
Pietquote:Op woensdag 20 april 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog te spacen op maatje Mad Prof.
iets met in het zonnetje en oogjes dicht ??quote:Op woensdag 20 april 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wakker gebleven en vraag me nu af wat ik ga doen want de zon schijnt.
The Freak Stayed Up All Night.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wakker gebleven en vraag me nu af wat ik ga doen want de zon schijnt.
Neuh, vroege ochtendrit en daarna siëstaquote:Op woensdag 20 april 2016 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
iets met in het zonnetje en oogjes dicht ??
Was not Wasquote:Op woensdag 20 april 2016 09:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Freak Stayed Up All Night.
In plaats van: The Freaks Come Out At Night?
En ook alsmede Whodini:quote:
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
met andere woorden WFT, gewoon draaien
quote:
Zonnetje probeert door de wolken heen te komen hier.quote:
Dacht dat het nu zo'n beetje van start zou gaan. Klaar alweer dus.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:57 schreef knokkels het volgende:
Stucadoor was snel klaar.. Gaatje hier, gaatje daar, gaatje zus en zo.. klaar.. Doei
Hij belde om 8 uur aan. En ik was er om 7:50 uit, stond net koffie te malenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het nu zo'n beetje van start zou gaan. Klaar alweer dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |