Dit gaat ook het late gedeelte worden, begin rond uur of 3 en dan tot de zon ondergaat.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die begrijpen toch nog niet waar het over gaat, dus ik zou dan zeggen.... Gewoon knallen
Wat doe je me aan.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
Piet, ik weet dat je niet aan verzoekjes doe, en ik heb een behoorlijke allergie jegens UB40, maar mag ik toch UB40 - rat in me kitchen verzoeken?
Heb dan nu al medelijde met mij, als het doorgaat dan mag ik vanaf 11:00 of zo door Amsterdam sjokken.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit gaat ook het late gedeelte worden, begin rond uur of 3 en dan tot de zon ondergaat.
quote:
quote:
15:00u bedoel ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb dan nu al medelijde met mij, als het doorgaat dan mag ik vanaf 11:00 of zo door Amsterdam sjokken.
Tegen die tijd hoop ik weer thuis te zijn, dus als je net als met ouwejaarsavond het ook online wilt gooien ben ik op tijd thuisquote:
Moet wel lukken met lange netwerkkabel vanaf balkon.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik weer thuis te zijn, dus als je net als met ouwejaarsavond het ook online wilt gooien ben ik op tijd thuis
Is je met ouwejaarsavond ook gelukt tochquote:Op woensdag 20 april 2016 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet wel lukken met lange netwerkkabel vanaf balkon.
Toen stond ik op balkon, nu 4 verdiepingen lager met stroom uit de berging op grasveld met afhankelijk van het weer laptop, mengpaneel en 2 draaitafels en dubbel CD spelert.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is je met ouwejaarsavond ook gelukt toch
Foto's zouden dan ook wel leuk zijn
Trustenquote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Maar dank je Piet voor de muziek![]()
Ik ga weer verder slapen
Veel slapen is de beste manier om te genezen van vele kwalen.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
Maar dank je Piet voor de muziek![]()
Ik ga weer verder slapen
2 uur van deze shit is ook wel genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister de show nog even af, maar dan zet ik er ook een punt achter.
Hoe verder bij hiphop vandaan, hoe beter ik het vind, eerlijk gezegd. Maar ieder z'n ding hè...quote:Op woensdag 20 april 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 uur van deze shit is ook wel genoeg.
Ben van vele markten thuis.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe verder bij hiphop vandaan, hoe beter ik het vind, eerlijk gezegd. Maar ieder z'n ding hè...
Ik ga nog wat andere dingen bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 20 april 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het draaien en welterusten!
ik heb me alweer uit mijn tent laten lokkenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog te spacen op maatje Mad Prof.
Howdyquote:
Pietquote:Op woensdag 20 april 2016 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog te spacen op maatje Mad Prof.
iets met in het zonnetje en oogjes dicht ??quote:Op woensdag 20 april 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wakker gebleven en vraag me nu af wat ik ga doen want de zon schijnt.
The Freak Stayed Up All Night.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wakker gebleven en vraag me nu af wat ik ga doen want de zon schijnt.
Neuh, vroege ochtendrit en daarna siëstaquote:Op woensdag 20 april 2016 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
iets met in het zonnetje en oogjes dicht ??
Was not Wasquote:Op woensdag 20 april 2016 09:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Freak Stayed Up All Night.
In plaats van: The Freaks Come Out At Night?
En ook alsmede Whodini:quote:
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
met andere woorden WFT, gewoon draaien
quote:
Zonnetje probeert door de wolken heen te komen hier.quote:
Dacht dat het nu zo'n beetje van start zou gaan. Klaar alweer dus.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:57 schreef knokkels het volgende:
Stucadoor was snel klaar.. Gaatje hier, gaatje daar, gaatje zus en zo.. klaar.. Doei
Hij belde om 8 uur aan. En ik was er om 7:50 uit, stond net koffie te malenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het nu zo'n beetje van start zou gaan. Klaar alweer dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |