Hij had een streepje voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Modje van MED
Dacht dat dat de FA's waren
Dat was geniaal. Tegenwoordig heeft ie wel iets anders aan zijn hoofd. Toffe gast.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vele subfora, zijn laatste was MED.
Heb wat gelachen in de ochtend aan het bier samen na de nachtdienst.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was geniaal. Tegenwoordig heeft ie wel iets anders aan zijn hoofd. Toffe gast.
Jammer dat ik 'm samen met zijn 'muts' nooit in het eggie heb gezien. Zijn muts schrijft niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wat gelachen in de ochtend aan het bier samen na de nachtdienst.
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het niet te heftig is voor kinderen?
Alles onder de 18 jaar hoort toch al te slapen op dit tijdstipquote:Op woensdag 20 april 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het niet te heftig is voor kinderen?
Biancavia kwam ook pas later toen ie alweer andere dingen deed.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat ik 'm samen met zijn 'muts' nooit in het eggie heb gezien. Zijn muts schrijft niet onverdienstelijk.
Nu wel maar op Koningsdag overdag voor de flat kan het dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles onder de 18 jaar hoort toch al te slapen op dit tijdstip
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu wel maar op Koningsdag overdag voor de flat kan het dan?
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:18 schreef Karzai het volgende:
ik val ook om was een lange dag, laters mensen
Hij brengt sinds een paar jaar pakketten richting Spanje met eigen bus. Mensen, ik ben slapen. Piet, bedankt voor het wederom aanvullen van mijn muzieklijst en het draaien!quote:Op woensdag 20 april 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Biancavia kwam ook pas later toen ie alweer andere dingen deed.
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij brengt sinds een paar jaar pakketten richting Spanje met eigen bus. Mensen, ik ben slapen. Piet, bedankt voor het wederom aanvullen van mijn muzieklijst en het draaien!
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Voor 'tea-time' is dit misschien wél iets te expliciet
Hangt natuurlijk ook een beetje af van de buurt waar je voor gaat draaienquote:Op woensdag 20 april 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.
Kerel!quote:Op woensdag 20 april 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wat te heftig ja dat denk ik ook.
quote:
Die kinderen vinden het prachtig.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook een beetje af van de buurt waar je voor gaat draaien
Die begrijpen toch nog niet waar het over gaat, dus ik zou dan zeggen.... Gewoon knallenquote:Op woensdag 20 april 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kinderen vinden het prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |