Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph
NWS is al een jaar of twee een groter afvoerputje dan ONZ ooit geweest is
POL heb ik nooit serieus kunnen vinden, lees ik liever een geschiedenis boek over 'the war of the roses' of zoquote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.
Staat ie daar? Die is dicht.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga plat.... de wekker gaat nog eerder door de Velser tunnel
Slaap lekker Symph, en liever dat je wat later door de Velser rijdt dan dat je de wekker probeert in te halenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
Lopen is snellerquote:Op woensdag 20 april 2016 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren 9 km file
Vanochtend 11 km
Vanmiddag 17 km
De mijne staat startloos in de garagequote:Op woensdag 20 april 2016 00:57 schreef Karzai het volgende:
ik verkoop m'n auto ook weer ik heb er niks aan
Trusten.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
ik rij 1 keer in de twee weken, ik ga met de scooter naar het werk, maja ik heb wel 9 maanden op een parkeervergunning gewachtquote:Op woensdag 20 april 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne staat startloos in de garage
ga jij hem niet verkopen?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne staat startloos in de garage
Conflict terug en het komt goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog even en ONZ is serieuzer dan NWS en POL.
Ik overweeg het nu welquote:
Klöpt.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
Waar is deze sample ook al weer van? Knightrider of zo?
Hmmm, heb ik toch nog een jeugddingessample goed onthoudenquote:
Conflict heeft een leven gevonden, toffe gozert is dat. Woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek ooit.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Conflict terug en het komt goed.
Conflict... was die mod van ONZ of zo?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Conflict heeft een leven gevonden, toffe gozert is dat. Woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek ooit.
Vele subfora, zijn laatste was MED.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Conflict... was die mod van ONZ of zo?
Modje van MEDquote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vele subfora, zijn laatste was MED.
Geweldig forum om te modden, lijkt me. Ik heb ooit een paar maanden NWS gedaan. Had ook wel eens ELF willen doen, maar gaat niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vele subfora, zijn laatste was MED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |