SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.

Ow...quote:

quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgen verticuteren
klinkt wel geil eigenlijk

<Barry White voice> verticuteer me, baby *wink*quote:

quote:

Neuh ik heb een scherp voorwerp nodigquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat wil je niet gebruiken hoor.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<Barry White voice> verticuteer me, baby *wink*

[..]

[..]

quote:

Jij doet het met de hand?quote:

Jep het edele trekwerk door mijn gazonquote:

Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Jep het edele trekwerk door mijn gazon

mos en andere zooi wegkrijgen om daarna te kunnen zaaienquote:

Zit tegenwoordig vaak bij kleinzoon 's avonds, hij gaat al laat naar bed, van wie zou hij dat hebben?quote:

Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
mos en andere zooi wegkrijgen om daarna te kunnen zaaien
wie zaait zal oogsten

ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig vaak bij kleinzoon 's avonds, hij gaat al laat naar bed, van wie zou hij dat hebben?

Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?
Ik heb geen gras in de tuin, dus ik ben onwetend...

ja echt......quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...

Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
ik dacht dat je hier ook al weggevlucht was

dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.

Toen Hiphop nog nieuw was.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...

een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen

Trusten Rulert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Karzai bedankt voor de muziek
ik ga mijn nest opzoeken

laters bedankt voor het luisteren, slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken

Prachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe

*emo*quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe

mafze roelerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Moet er helaas al vandoor, morgen om 8u al een vergadering

Je moet niets.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai

Mafze Fogelquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai

Je gaat het zingen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?

Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer

je bent volgende week niet thuisquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:

Laatste muziekje voor mijquote:

Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken.
Knokkels die eerder plat gaat dan ik...

Je staat in het rood! Trusten knok!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer

ff een rondje stofzuigen of keuken of badkamer poetsen, heb je het zo weer warmquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo een warme douche opzoeken.
Warm worden wil,niet echt lukken...

zeker welquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent volgende week niet thuis

als je eenmaal koud bent...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil niet echt lukken...

Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil,niet echt lukken...

Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.

Zelf weten, toekomstige loopneus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...

ja, ik dacht gisteren nog dat het lente wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij laatst zonder jas naar het werk.

Welnee, nog nooit meegemaakt...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf weten, toekomstige loopneus.

En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ik dacht gisteren nog dat het lente was

mijn winterjassen zijn gewassen en opgeborgenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]

Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.

Ik duik nu alvast onder mijn dekbedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...

Vandaag was het beter.. Minder woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis

Truste en verticaal ze morgen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes

Ga maar gewoon liggen, niet duiken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes

quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Shit mijn vrouw smeert hemKlopt niet. Dan gaat het om 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |