quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
je bent volgende week niet thuisquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
Laatste muziekje voor mijquote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken.
Knokkels die eerder plat gaat dan ik...
Je staat in het rood! Trusten knok!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
ff een rondje stofzuigen of keuken of badkamer poetsen, heb je het zo weer warmquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo een warme douche opzoeken.
Warm worden wil,niet echt lukken...
zeker welquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent volgende week niet thuis
als je eenmaal koud bent...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil niet echt lukken...
Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Warm worden wil,niet echt lukken...
Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's net goed om ziek te worden zo. Trusten straks, Mad.
Zelf weten, toekomstige loopneus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, eerst nog even deze muziekjes luisteren...
ja, ik dacht gisteren nog dat het lente wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij laatst zonder jas naar het werk.
Welnee, nog nooit meegemaakt...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf weten, toekomstige loopneus.
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ik dacht gisteren nog dat het lente was
mijn winterjassen zijn gewassen en opgeborgenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En aankomend weekend zou er sneeuw kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem mijn ski's mee naar Duitsland...
Vandaag was het beter.. Minder woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Truste en verticaal ze morgen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes
Ga maar gewoon liggen, niet duiken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Shit mijn vrouw smeert hemKlopt niet. Dan gaat het om 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |