quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:17 schreef Symphonic het volgende:
En mijn favo zelfgeschreven Loesje poster die ik neit in mijn kantoor durf te habgen
Stijgleiding
is dat hetzelfde
als
Omhoog pijpen?
Dat ik dit nog mag meemaken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
je bent volgende week niet thuisquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
Laatste muziekje voor mijquote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken.
Knokkels die eerder plat gaat dan ik...
Je staat in het rood! Trusten knok!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels start XiiaLive op en gaat verder luisteren in bed, zodat ik morgen eruit ben voordat de stucadoor komtDank voor de deuntjes Karzai en Symph, en de gezelligheid weer
ff een rondje stofzuigen of keuken of badkamer poetsen, heb je het zo weer warmquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo een warme douche opzoeken.
Warm worden wil,niet echt lukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |