Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
mos en andere zooi wegkrijgen om daarna te kunnen zaaien
wie zaait zal oogsten
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig vaak bij kleinzoon 's avonds, hij gaat al laat naar bed, van wie zou hij dat hebben?
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit je gras of ga je morgen gewoon alles omploegen?
Ik heb geen gras in de tuin, dus ik ben onwetend...
ja echt......quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...
Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou het niet weten
ik dacht dat je hier ook al weggevlucht was
dan is het goedquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet zo voorspelbaar wanneer ik online ben.
Toen Hiphop nog nieuw was.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat Muis er niet is, dit is top muziek...
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen een poging doen om al het oude gras en mos weg te krijgen. Mijn grasveld hoeft geen golf-course te worden maar ik vind het ook leuk om gras te zaaien en dan aandachtig te kijken of er al nieuwe gras sprietjes komen
Trusten Rulert.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Karzai bedankt voor de muziek
ik ga mijn nest opzoeken
laters bedankt voor het luisteren, slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken
Prachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe
*emo*quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn haiku en/of Loesje bijdragen (weet ik even niet meer precies en dus even vrij vertaald)
Liggend op mijn buik
kijk ik hoe het gras groeit
en ze blijven maar zeggen dat ik niets doe
mafze roelerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga mijn nest opzoeken
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Moet er helaas al vandoor, morgen om 8u al een vergadering
Je moet niets.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Mafze Fogelquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
Thanks Karzai
Je gaat het zingen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Symphonic het volgende:
of het volgende week lukt weet ik nog even niet
,maar ik ga mijn haiku/tanka/Loesje bijdragen omzetten in muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |