Oh, zeikerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet door een warme douche...
sufgeluld worden tijdens een cursus maakt zulke dilemma's een bijzaak....quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klopt niet. Dan gaat het om 1.
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar?
Niet in onze buurt, ben vanavond weggewaaid en zowat bevroren...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik duik nu alvast onder mijn dekbedtrustuh allemaal en Karzai bedankt voor de verrassende muziekjes
Oh ja, hoe ging 't?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sufgeluld worden tijdens een cursus maakt zulke dilemma's een bijzaak....
zo, zoek de taalvout
Toen was ik in beide gevallen binnen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijk
Het was hier Dancehall weer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag was het beter dan gister... Maar das misschien persoonlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch de strekking van je verhaal?
Of snotteren door de kou?
Confused...
nou, eigenlijk ben ik veel verder als mijn collega's die er al echt mee werken..quote:
Ah, ik ben al een tijdje binnen, maar mijn benen willen niet op temperatuur komen...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De strekking was dat je verkouden kan worden als je te lang blijft zitten blauwbekken.
Was bij schoonzoon, dochter en kleinzoon met tuin op het zuiden en was heerlijk daar einde middag en begin van de avond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ken ik niet , maar ik vermoed iets vn binnen
Ah kijk, met een muziekje erbij en de kleine PP danst het gras er afquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was bij schoonzoon, dochter en kleinzoon met tuin op het zuiden en was heerlijk daar einde middag en begin van de avond.
Die gooit er zand uit de zandbak overheen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk, met een muziekje erbij en de kleine PP danst het gras er af
Ik schat 'm toch wel in rond de 30Hz.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Tupac vind ik dan weer helemaal niet veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |